rare popup

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• gumtree
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-05 19:43
de afgelopen 2 maanden werd ik tijdens het werken met de pc verrast door de onderstaande popup. op het moment van verschijnen is er een internet verbinding. er draaien echter geen noemenswaardige programma's zoals IE, MSN of iets dergelijks. Verder heb ik Mac Afee Desktop Firewall draaien.

Hoe voorkom ik deze ongein, ik dacht dat ik mijn systeempje dicht had zitten....

Afbeeldingslocatie: http://www.gumtree.nl/images/gumtree/degrees.jpg

Naast deze heb ik ook een popup gekregen over een programma wat zich Popupbarier noemt...

nog even het vermelden waard, volgens BPS spyware remover met de laatste update is het systeem vrij van spyware...

[ Voor 11% gewijzigd door gumtree op 25-04-2003 23:21 ]

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Je moet messenger service uitschakelen

configratiescherm > Computerbeheer > services en dan zoeken naar Messenger. Rechtermuisknop > Stoppen

;)

of je doet Start > uitvoeren en typt in 'net stop messenger'. Volgende reboot ben je er dan vanaf ;)

verder stond dit gewoon in De Software Algemeen FAQ, verkeerde subforum dus, en zie ook dit:

nieuws: Windows NT messenger service doelwit spammers ;)

[ Voor 109% gewijzigd door Glashelder op 25-04-2003 23:24 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-05 19:41

Garrett

Watercooler

Zet startup type ook even op disabled, anders wordt het de volgende boot weer aangezet

I love watercooling

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

tipje; alt+printscreen is screenshot maken van actief venster, scheelt je wat crop werk

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
...en dit is al erg vaak langsgekomen :)

Dit topic is gesloten.