als ik in o.a. half-life op alt-tab druk om even een msn msg te bekijken of iets in die richting dan gaat dat zonder problemen, als ik dan echter weer op alt-tab druk om terug te gaan naar de game dan krijg ik een zwart scherm en hangt het hele systeem, dat heb ik pas nadat ik mijn GF2MX400 heb vervangen met een Ati Radeon 9500 (gemod naar een 9700 en oc'ed naar core 300 mem 295 maar ik had het probleem ook al voordat ik em modde en oc'de) verder heb ik als OS Win2k en de gemodde ati radeon catalyst 3.2 drivers kan iemand mij hier mee helpen?
veel games hebben er moeite mee is mijn ervaring als je switched tussen diverse applicaties
wellicht is het verstandig om andere programma's af te sluiten als je zo'n spelletje start
wellicht is het verstandig om andere programma's af te sluiten als je zo'n spelletje start
Verwijderd
En de uiteindelijke oplossing isVerwijderd schreef op 30 april 2003 @ 20:59:
dank, opgelost
Verwijderd
Dat is mooi, maar wat is de oplossing? Dat is handig voor mensen die met hetzelfde probleem zitten en dit topic met de search tegenkomenVerwijderd schreef op 30 April 2003 @ 20:59:
dank, opgelost
Verwijderd
Jij bent niet de topicstarter hoorJaded schreef op 30 april 2003 @ 21:15:
Staat erboven. Catalyst 1.1 installeren
maar jij wel een moron, stond er toch echt dik boven...
Mod-break:
Zie Erkens. Even het duidelijk zeggen kan nooit kwaad, je zou niet de eerste zijn die eigenlijk bedoelt 'hartelijk dank voor het meedenken, maar ik heb al geformatteerd, en dan breng je de l33t3 mensen die je topic in de search vinden op het verkeerde spoor ;)
[ Voor 52% gewijzigd door F_J_K op 03-05-2003 23:30 . Reden: Dank u voor het meedenken, sterretje ]
dan nog is het handig om het expliciet te melden, want voor hetzelfde geld was iets anders de oplossingVerwijderd schreef op 03 mei 2003 @ 22:14:
[...]
maar jij wel een moron, stond er toch echt dik boven...
gewoon iets als: "dank, met Catalyst 3.1 werkt het wel" was genoeg geweest en meteen een aanvulling van de search
Pagina: 1