X2: Wolverine's Revenge

Ik had persoonlijk niet veel verwachtingen van het spel. Naar mijn mening zijn spellen gebaseerd op comic characters nog nooit een topsucces geweest. Maar ondanks dat _moet_ ik ze gewoon gespeeld hebben.
* NG is Marvel-addict
Mijn eerste indruk bij het spel was de vrij irritante controls. Wolverine reageert heel vervelend en het is best wel wennen om hem onder controle te krijgen met bewegingen. Zo moet je vrijwel in het begin van het spel door een mijnenveld lopen, ik ging dus 2 x onderuit
Het is en zal geen topper worden, maar ik vond het wel erg leuk om ook es met Wolverine te kunnen spelen en gebruik te kunnen maken van zijn claws, instinct, etc
Volgens de site komen er ook een aantal belangrijke characters uit de comic in voor, Xavier, Sabretooth, Magneto, etc.. 
Nog even een site neerkwakken, want ja, er schijnt een 'policy' te zijn:
http://www.wolverinesrevenge.com/wolverine_revenge.html - Officiele site
Op de site hierboven kun je ook een aantal movies bekijken en meer informatie opvragen. Die kan ik helaas niet direkt linken.
The player assumes the role of Wolverine. After discovering that a deadly X-Virus has been activated within Wolverine's body, the player has 48 hours to acquire the antidote from the evil organization that not only gave them the disease, but also their mutation

Ik had persoonlijk niet veel verwachtingen van het spel. Naar mijn mening zijn spellen gebaseerd op comic characters nog nooit een topsucces geweest. Maar ondanks dat _moet_ ik ze gewoon gespeeld hebben.
* NG is Marvel-addict
Mijn eerste indruk bij het spel was de vrij irritante controls. Wolverine reageert heel vervelend en het is best wel wennen om hem onder controle te krijgen met bewegingen. Zo moet je vrijwel in het begin van het spel door een mijnenveld lopen, ik ging dus 2 x onderuit
Het is en zal geen topper worden, maar ik vond het wel erg leuk om ook es met Wolverine te kunnen spelen en gebruik te kunnen maken van zijn claws, instinct, etc
Nog even een site neerkwakken, want ja, er schijnt een 'policy' te zijn:
http://www.wolverinesrevenge.com/wolverine_revenge.html - Officiele site
Op de site hierboven kun je ook een aantal movies bekijken en meer informatie opvragen. Die kan ik helaas niet direkt linken.
[ Voor 32% gewijzigd door NG op 25-04-2003 21:25 ]