X2: Wolverine's Revenge

Pagina: 1
Acties:

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
The player assumes the role of Wolverine. After discovering that a deadly X-Virus has been activated within Wolverine's body, the player has 48 hours to acquire the antidote from the evil organization that not only gave them the disease, but also their mutation
Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/SWB/200303/small1049130626_0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200210/small1034965921_0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200301/small1043417919_0.jpg

Ik had persoonlijk niet veel verwachtingen van het spel. Naar mijn mening zijn spellen gebaseerd op comic characters nog nooit een topsucces geweest. Maar ondanks dat _moet_ ik ze gewoon gespeeld hebben.

* NG is Marvel-addict :+

Mijn eerste indruk bij het spel was de vrij irritante controls. Wolverine reageert heel vervelend en het is best wel wennen om hem onder controle te krijgen met bewegingen. Zo moet je vrijwel in het begin van het spel door een mijnenveld lopen, ik ging dus 2 x onderuit :)

Het is en zal geen topper worden, maar ik vond het wel erg leuk om ook es met Wolverine te kunnen spelen en gebruik te kunnen maken van zijn claws, instinct, etc :) Volgens de site komen er ook een aantal belangrijke characters uit de comic in voor, Xavier, Sabretooth, Magneto, etc.. :9~

Nog even een site neerkwakken, want ja, er schijnt een 'policy' te zijn: ;)

http://www.wolverinesrevenge.com/wolverine_revenge.html - Officiele site

Op de site hierboven kun je ook een aantal movies bekijken en meer informatie opvragen. Die kan ik helaas niet direkt linken.

[ Voor 32% gewijzigd door NG op 25-04-2003 21:25 ]

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

ahum :P

ok misschien dat deze startpost wel voldoende bevonden wordt :P

[ Voor 39% gewijzigd door Tripp op 25-04-2003 21:19 ]

specs

• Phobos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-11-2025

Phobos

je bent een soepkip

is er een demo van?

• Schuey
  • Nu online
nee er is geen demo van :)

Even mijn bevindingen tot nu:
In het begin is het idd even wennen met de controls, die hadden best even naar pc normen aangepast kunnen worden. Mja, who gives a fuck :D Je kan met je adamentium klauwen lekke ruit de voeten en volgens mij is dat ook precies de reden dat mensen het spelen. Sluip op een vijand af "KLING" klauwen eruit en hakken maar!

Iig zit het met de missies die je moet doen wel goed. Ze zijn redelijk afwisselend en is het nu eens niet doe dit en ga door een deur opzoek naar de volgende, leuk gedaan.

Ook een leuke toevoeging zijn de "prijzen" dsie je verdiend als je coole kills maakt. Deze prijzen zijn dogtags, en bij een bepaald aantal unlock je weer iets. Ook een extra zijn verborgen ruimtes, in deze ruimtes vind je comic books. Bij elke comic book wordt weer een bonus unlocked in het bonus menu. Dit varieerd van info tot artwork.

Het vechten is heel makkelijk gedaan, bij de eerste rake slag locked wolverine zich op de tegenstander en daarna heb je maar 4 knoppen nodig, slaan, schoppen naar rechts rollen en naar links rollen. Tijdens een gevecht loopt je "fury" meter op, en kun je net als bij final fantasy die fury gebruiken in een zeer sterke reeks aanvallen. (het fury uit final fantasy heb ik gezien in deel VII op de PC :) )

Ik zit nog vast, moet ergens naar toesluipen tussen een man of 20 door :P Mag niet gezien worden, best pittig. Valt me btw op, veel reviews zeggen dat het te makkelijk is, maar ik vind het af en toe nog best wel moeilijk :X

edit: kom er echt niet uit :X iemand een hint? O-)

[ Voor 23% gewijzigd door Schuey op 26-04-2003 14:41 ]

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Zover ben ik nog niet, ik ben op het moment in gevecht met Sabretooth, maar ik krijg hem maar niet verslagen. Ik begrijp die hint van die tanker wel, ram sabretooth er af en toe flink tegenaan, maar hij blijft altijd _net_ in leven om vervolgens weer beetje health erbij te krijgen...

Verwijderd

Ik vind het zelf makkelijker om te vechten met de klauwen naar binnen daardoor lijken de bewegingen sneller te gaan.

Ik heb ook sabretooth verslagen met de klauwen naar binnen je moet hem gewoon net zolang slaan totdat hij nog maar heel erg weinig health heeft.
Daarna over hem hen springen en hem tegen de tank aangooien (tweede keer dat ik hem er tegenaangooide was hij dood hij had toen nog ongeveer een halve centimeter health).

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Ja, ik heb hem eindelijk dood.. :)

Verwijderd

HmmZ zelf ben ik gekomen tot aan dat grote witte monster, dan stort je neer uit die helikopter, zet je het stroom aan van die basis, ga je naar binnen, bla bla... moet je heel veel stealth gaan gebruiken voor al die guards, en dan kom je een level verder bij zo'n grote witte kerel als eindbaas, die krijg ik maar niet dood, je kan 3x een stoot van het opvangen dan ben je dood, je staat op een rond platform en als je eraf valt val je in stekels, als hij eraf valt, pakt ie zich vast aan zo'n stekel en werpt ie zichzelf omhoog en slaat ie me alsnog aan snotter, hoe kom je daar voor bij? :?

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-12-2025
Dit is niet echt wat. (mijn mening), had hem laatst een keer geinstalleerd en meteen na 10 min spelen maar weer verwijderd. Niet echt lekkere gameplay. Weet niet of er ergens een demo to vinden is, want zou niet iemand aanraden om het spel te kopen voordat ze een beetje weten hoe het spel is .

edit:

geen demo dus lees ik net ..

[ Voor 7% gewijzigd door Cougar op 26-04-2003 18:03 ]

• Schuey
  • Nu online
Verwijderd schreef op 26 april 2003 @ 17:42:
HmmZ zelf ben ik gekomen tot aan dat grote witte monster, dan stort je neer uit die helikopter, zet je het stroom aan van die basis, ga je naar binnen, bla bla... moet je heel veel stealth gaan gebruiken voor al die guards, en dan kom je een level verder bij zo'n grote witte kerel als eindbaas, die krijg ik maar niet dood, je kan 3x een stoot van het opvangen dan ben je dood, je staat op een rond platform en als je eraf valt val je in stekels, als hij eraf valt, pakt ie zich vast aan zo'n stekel en werpt ie zichzelf omhoog en slaat ie me alsnog aan snotter, hoe kom je daar voor bij? :?
hoe ben je voorbij die stealth shit gekomen? :D

Verwijderd

Schuey schreef op 26 April 2003 @ 18:33:
[...]

hoe ben je voorbij die stealth shit gekomen? :D
Gewoon je sences steeds aan, dan zie je een groene geur van de mensen af komen, zoals in het begin staat er links meteen 1 zo'n kerel naast je, die moet je met stealthstrikes afmaken, en dan door naar die kerel helemaal rechts op de hoek, en zo voorts, je moet gewoon met sences & stealth aan naar ze toesluipen, dan komt er vanzelf een Strike! optie te staan en dan chop je hem zo aan snotter... ;)

En als je de bovenverdieping eenmaal gehad hebt moet je de gozer beneden onderaan de trap vanaf boven striken, dan springt ie boven op hem en chopt hem ook weg, etc etc. als je die gehad hebt zet je dat systeem aan wat daar beneden staat, dan gaan de mannetjes beneden die met zn 2e op die trap staan te wachten een andere positie innemen, dan kun je ze stealthstriken, zo kom je dus handig een level verder met een nieuw Strike level aan t einde })

• Schuey
  • Nu online
maar ik heb die ene links van me gehad, dan snij ik die ene rechtse de strot af, maar dan. Als ik het eerste gangetje ingaan, staat er 2 man, als ik de ene kill, wordt ik door de andere gezien :? Volgende gangetje, daar wordt ik gezien door iemand die aan het einde van de gang staat :?

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
Heeft er al iemand cheats kunnen vinden? :o

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

• Enver595
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10-2025
yup, de freeze cheat

• Keesr
Die werk bij mij niet :/

Als ik op f11 doet terwijl ie aanstaat gebeurt er niets :(

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

• Keesr
Iemand? :(

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-01 11:42

mindcre8r

Tradepedia

ik heb het al een beetje gespeeld, maar ik kom niet eens het eerste level door! geen idee waar ik heen moet nadat ik die mongool geslacht heb met die flammenwerper. ik om dan bij een mine field en dan moet ik mijn sense gebruiken jammert ie... wie weet wara ik heen moet?

en ik vin het camerawerk een beetje bout!

Bears and Bulls

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Je moet gewoon een beetje rondlopen dan vind je wel een ingang! Deed ik ook en het werkte! Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/scatter.gif

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Weet er iemand toevallig goeie trics ???

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-01 09:24
ik heb het spel net ook gespeeld, ben tot lvl3 gekomen ofzo
paar minpuntjes die ik heb ontdekt:
slechte camera
button bashen
geen savepoints in het level

mijn advies: alleen kopen als je een echte marval/Xmen fan bent. anders is het sonde van het geld (misschien kun je hem eerst een weekendje huren ofzo?)

TheS4ndm4n#1919

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

serhat, het forum heeft een mooie functie waarmee je je eigen posts kunt editen, hierdoor hoef je niet drie keer achter elkaar te posten, om deze functie te gebruiken hoef je alleen maar op het edit icoontje (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif) te drukken van de het bericht wat je wilt editen ;)

• Keesr
Hoe krijg je die wendigo dood????

• Keesr
Kick

• RocketKoen
wendigo is die 1e baas???
eerst sla je hem naar low health en dan moet je achter hem zien te komen, dan een paar keer slaan tot STRIKE in beeld komt.
gebruik de use key om hem op te pakken en gooi hem een paar keer tegen die grote ketel

TheS4ndm4n#1919

• Keesr
Heb hem ondertussen dood :)

Ben nu bij magnito :p

• Schuey
  • Nu online
ik kom nog steeds niet langs dat stealth level :?

• RocketKoen
ik ook niet.
heb die guards die bij de deur staan dood (stealth strike). kom alleen de brug niet over

TheS4ndm4n#1919

• Schuey
  • Nu online
RocketKoen schreef op 01 May 2003 @ 13:20:
ik ook niet.
heb die guards die bij de deur staan dood (stealth strike). kom alleen de brug niet over
hmm, waar is dat ergens dan :?

Gewoon als ik uit die kruipo shit komt, eerst het ventje links van me, dan de rechtse :) Mja wat dan, als ik de eerste ingang inga schiet het niet op, nummer 2 idem dito. Daar kan je naar beneden, daar staat een guard naast die machine, die ziet je ook. Dus waar moet je dan naartoe :'(

• RocketKoen
ik heb net de diversion gehaald.
je moet de rechtse brug over, guard silent striken om een hoekje.
dan die gast rechts van em ook silent strike.
dan sneak je naar de linkerkant, silent de guard bij de linker brug van om het hoekje.
mol dan de gast in de toren en activeer de console

[ Voor 72% gewijzigd door RocketKoen op 01-05-2003 15:24 ]

TheS4ndm4n#1919

• Schuey
  • Nu online
ik ben @ wendigo :D

zo verschrikkelijk frustrerend :( :( :( Sta ik achter hem, stop verdomme me vuist in zijn aars.... DOET IE NOG GEEN FUCK argh, owja staat een seconde strike in beeld, maar tijd om je strike knop in te drukken heb je :P Die tiende van een seconde die je nodig hebt om je toets in te drukken is die shjit strike net weg....

:+

Typisch zo een geval van : jezus wat een kutspel, ik wil verder spelen, kijken wat er nog komt :+

woei :D
ik daarnet weer gefrustreerd sla net als die gast hard op een voorwerp (in zijn geval de grond) hier me keyboard, sluit me computer af :? :D :+

wilde ik ff met jullie delen :P 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door Schuey op 01-05-2003 17:14 ]

• KneoK
  • Laatst online: 02-02 11:54

KneoK

Not in a million lightyears

Schuey schreef op 01 mei 2003 @ 17:00:
ik ben @ wendigo :D

zo verschrikkelijk frustrerend :( :( :( Sta ik achter hem, stop verdomme me vuist in zijn aars.... DOET IE NOG GEEN FUCK argh, owja staat een seconde strike in beeld, maar tijd om je strike knop in te drukken heb je :P Die tiende van een seconde die je nodig hebt om je toets in te drukken is die shjit strike net weg....

:+

Typisch zo een geval van : jezus wat een kutspel, ik wil verder spelen, kijken wat er nog komt :+

woei :D
ik daarnet weer gefrustreerd sla net als die gast hard op een voorwerp (in zijn geval de grond) hier me keyboard, sluit me computer af :? :D :+

wilde ik ff met jullie delen :P 8)7
Precies mijn indruk van dit spel: je wil eigenlijk wel weten wat er verder komt, maar je weet ook dat als je nog een KLEIN stukje verder speelt je iets moet slopen van frustratie... :)

En iemand zei iets over even wennen aan de controls, het zijn gewoon baggercontrols vind ik... Zelfs met een gamepad is het gewoon bagger... Om over de geweldige camera maar niet te spreken...

Nee, dit is geen spel voor mij... CTRL+A, SHIFT+DEL, ENTER !!!!!

• Schuey
  • Nu online
:D :+
maar je hebt wel gelijk :P

• RocketKoen
vind het wel een leuk spel om je uit te leven, alleen moet je dan wel weten wat je doet.
erg irritant is dat je moellike stukken 20x moet spelen, elke keer kom je weer iets verder, en dan ga je dood ofzo, en kun je opnieuw beginnen.....

TheS4ndm4n#1919

Pagina: 1