Toon posts:

Win2000/xp probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo mensen :7
ik zit met een beetje vaag probleem.
als mn pc opstart en windows binnenwandel begint mn hd ineens heel lang te zoeken of hij voert wat uit ik weet het niet en als ik toepassingen start of afsluit ook met soms enige tussen pauses en daarna pruttelt hij lekker verder circa 50 sec stopt het en verder ook geen problemen meer.
aangezien ik het best wel irritant :r vind hoop ik dat het mogelijk is om mn hd te laten stoppen met dat rare gedoe ik heb een ibm 7200rpm
(weet nie of het aan mn hd ligt)

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Mogen we nog meer specs van je :?

en welk OS heb je nu draaien :? XP of 2k :?
al een reïnstall geprobeerd :?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Troubleshoot dan eerst die hdd eens grondig, en kijk eens of er geen rare progsels op de achtergrond meedraaien ofzo.

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-09 11:53
Optie: Ga naar Configuratiescherm-->systeembeheer-->services, indexing-service uitschakelen.

Systeem Specs

Verwijderd

Topicstarter
draai win2000 maar xp doetie het ook maar hd is nieuw heb instellingen van het geheugen voor de toepassingen ook goed staan en reinstall ook al :( heel raar dus

Verwijderd

Topicstarter
oh ff proberen dat indexxing

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mjah, sorry. Helaas moet ik u meedelen dat mijn
Afbeeldingslocatie: http://www.webtarot.nl/images/glazen%20bol.gif
vandaag een beetje stuk is. Vandaar dat we graag zien dat je in je topicstart een duidelijke probleem omschrijving, maar ook relevante informatie over bijv. je computer vertelt. Ook is het aan te raden om te kijken welke processen er actief zijn.

Wat je ook nog kan doen is, [search=hdd ratelt windows], daar staan een boel tips bij die je zou kunnen proberen.

Al met al, lees Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) even door, en probeer e.e.a. uit. Kom je er nog niet uit, start een nieuw topic dat aan bovengenoemde huisregels en ook aan Windows Operated Systems - Policy - Updated 08-04 voldoet. Let daarbij op dat je een duidelijke titel verzint. Alleen het OS en de vermelding dat je een probleem hebt, schiet niet op. Vertel op z'n minst welk probleem.

[ Voor 92% gewijzigd door blackd op 25-04-2003 20:37 ]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.