Verdwijnen beltegoed T-Mobile (Ben)

Pagina: 1
Acties:

• niels_999348
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:28
Het is me nu 2x overkomen dat bij T-Mobile er beltegoed zomaar verdween. Ik had zon vijf eurie en na een sms-je werd dat 1 eurie.
Nogal vreemd een vriend van mij heeft dit ook al gehad. Bij T-Mobile kunnen ze niet de gesprekken na trekken, en zeggen ze dat het sms-jes van gister waren die nu pas zijn afgeboekt!! :? terwijl dit niet waar is.
Mischien hebben andere mensen hier ervaring mee, dus heb jij dit ook of ken jij iemand post het in dit T-Mobile topic!!!!
Want dit kan niet!!!!! 8)7

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-11 12:53

Whuzz

Dodgeball!

Kennelijk wel ;)
Kun je nergens laten nagaan hoeveel sms-jes je verstuurd hebt dan?

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06 12:38
Bij T-Mobile kunnen ze niet de gesprekken na trekken, en zeggen ze
dat het sms-jes van gister waren die nu pas zijn afgeboekt!!
Dat van die smsjes zou kunnen, doen meer providers.
Dat kunnen ze wel, sterker nog ze zijn verplicht alles op te slaan.

Toch lijkt het me sterk dat er wat verdwijnt komt bijna nooit voor...

[ Voor 3% gewijzigd door avon op 25-04-2003 20:10 ]

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Je zou gewoon kunnen proberen om je zelf in het rood te sms'en ;).

Maar ik vind het vreemd, want je zou zeggen sms'je verstuurd, geld er af.

Verwijderd

Vodafone Izi kun je ook in het rood sms´en. Ik heb daarmee ooit eens een negatief beltegoed gehad van 5 euro.

Het kan natuurlijk zo zijn dat Tmobile achterloopt waardoor het lijkt alsof er na 1 smsje je hele beltegoed op gaat door dat 1ne smsje

• niels_999348
Maar als je minder dan 4 eurie beltegoed hebt kan je geen sms-jes meer sturen :)

Verwijderd

Wat misschien ook nog kan is dat je naar een speciaal nummer ge-sms-t hebt, wat kapitalen kost....of SMS-jes ontvangt (2 per dag ofzow) daar kan je ook voor moeten betalen bij bepaalde diensten.

• niels_999348
Verwijderd schreef op 26 april 2003 @ 22:17:
Wat misschien ook nog kan is dat je naar een speciaal nummer ge-sms-t hebt, wat kapitalen kost....of SMS-jes ontvangt (2 per dag ofzow) daar kan je ook voor moeten betalen bij bepaalde diensten.
Maar dit is (helaas) niet het geval, k kreeg geen commerciele sms-jes :/ . En het was (waren) sms-je(s) naar 06 nummers van bekenden!!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-11 15:47

reuzekind

Ik geloof in GoT

Met sms'en is het het geval dat het bedrag pas afgeschreven wordt als de ontvanger het bericht ontvangen heeft, misshien dat je nog meer sms'jes die dag had verstuurd, of die dagen, en dat die op dat moment pas afgeschreven werden?

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

• Beatman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-06 15:05
Bij kpn wordt het smsje meteen van het smstegoed afgeschreven als het verstuurd wordt, ook al wordt het door de ontvanger niet ontvangen. Ook krijg je geen ontvangstbevestigingen. Zeker nog oude sms centrale(s) daar bij KPN.

www.energiepionier.nl Energiebesparing, duurzaamheid en domotica

Pagina: 1