Toon posts:

Tip voor mensen die een O2 abbonement willen afsluiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als je je abbonement via O2.nl afsluit dan moet je NIET direct je contract opsturen/faxen.

Als je wacht totdat je ze het contract toesturen per post (2-3 dagen) en dan nog 2-3 dagen wacht met terugsturen dan krijg je in die tijd een mailtje dat als je het dan nog terugstuurt 1500 belminuten (25 uur) GRATIS extra krijgt.

Kreeg daarnet ook dat mailtje, dus niet je contract sturen voordat je dat mailtje ontvangen hebt ! :9~

Verwijderd

tof thnx you :)

Verwijderd

haha, relaxt---> een soort lokkertje om je alsnog te laten tekenen dus:) maar 25 uur is wel heeeel veel....

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-05 22:18
Hmz, O2 kennende zal het wel weer alleen naar haar eigen 06 nummers zijn... :P

Of doen ze echt een keer een goede aanbieding?

Verwijderd

Hmm.. al zouden ze me 200 uur erbij geven dan zou ik nog niet een abonnement bij hen willen afsluiten.. Ik ben juist net blij dat ik van hun af ben :z

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:52

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

ik heb helaas nog 7 maanden te gaan :'(

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 april 2003 @ 20:09:
Hmm.. al zouden ze me 200 uur erbij geven dan zou ik nog niet een abonnement bij hen willen afsluiten.. Ik ben juist net blij dat ik van hun af ben :z
Ik heb totaal geen problemen met ze, altijd prima bereik en ik rij veel rond :P

Was er bij m'n eigen abbo te laat achter (was al opgeleverd) maar kwam er door de aanvraag van m'n ma's abbo achter.
Pagina: 1