Toon posts:

msn start vanzelf

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als de titel het aangeeft,start de messenger van XP van zelf,zonder mijn toestemming,niet alleen bij het opstarten of bij gebruik van outlouk express,maar ook als ik een spelletje aan het spele ben of film aan het zien ben.Dit is vreed ambetand,omdat het niet rechts bij de klok te zien is.Het start op maar ik weet het nie,totdat iemand iets zegt tege mij.Op de site van messenger staat er nix over,en heb ook al gezocht in de forum's maar vin niets.Wa is er aan de hand :|

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
tja das msn

kijk hier eens:

http://members.aol.com/_ht_a/axcel216/

daar staan wel een hoop manieren om dit soort dingen aan te passen.

of nog beter, verwijder msn compleet uit windows xp, en instaleer miranda met de msn plugin. dan heb je helemaal geen crap meer

[ Voor 15% gewijzigd door maratropa op 25-04-2003 19:38 ]

specs

• Wim8282
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 14:18
bij messenger: extra, opties, 1e twee vinkjes weghalen
daarna outlook express: extra, opties, algemeen, 4e vinkje van boven weghalen

[ Voor 10% gewijzigd door Wim8282 op 25-04-2003 19:40 ]

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Gebruik je messenger 4.x? Die heeft idd de vervelende eigenschap altijd op te starten.
Als je toch bij msn wilt blijven dan kan je overwegen om messenger 4.x eraf te gooien, en dan MSN messenger erop te zetten. Die heeft dat probleem niet!

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:02

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ja, logisch.

Zodra hij geïnstalleerd is; bij XP installeert hij automatisch, start hij automatisch op. Als je dan ook automatisch aanmeld, ben je ook direct online, ook tijdens games.

Wat je kan doen is het vinkje bij 'Automatisch aanmelden' of 'Wachtwoord onthouden' of iets van dien aard, weghalen. Daarna word je niet meer aangemeld, wel start MSN opnieuw op. Dit kun je weer voorkomen door bij het tooltje msconfig het vinkje van het automatisch opstarten van MSN weghalen.

Start/uitvoeren/msconfig

Dividend for Starters

Verwijderd

Topicstarter
ik heb alles afgezet,zodat het niet automatisch zou mogen opstarten,maar dat dit toch wel,en ik gebruik versie 4.7
Bij msconfig veranderd,in express ook.Zelfs bij mmc-->service
alles afgezet helpt niet

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 17:17
Kijk hier eens, misschien zit er een oplossing voor je tussen.

Systeem Specs

Verwijderd

doe dit in je uitvoeren balk:

code:
1
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove

en reinstall MSN Messenger

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 23:52

Klippy

Still Game

Verwijderd schreef op 26 April 2003 @ 02:35:
doe dit in je uitvoeren balk:

code:
1
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove

en reinstall MSN Messenger
Je bedoelt install MSN messenger ;)

Je verwijderd zo idd Windows messenger, dat is wat anders dan MSN messenger die je kan downloaden van de MSN site en daarna installeren :)
Zou idd moeten helpen :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 18:43

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 19:33:
als de titel het aangeeft,start de messenger van XP van zelf,zonder mijn toestemming,niet alleen bij het opstarten of bij gebruik van outlouk express,maar ook als ik een spelletje aan het spele ben of film aan het zien ben.Dit is vreed ambetand,omdat het niet rechts bij de klok te zien is.Het start op maar ik weet het nie,totdat iemand iets zegt tege mij.Op de site van messenger staat er nix over,en heb ook al gezocht in de forum's maar vin niets.Wa is er aan de hand :|
Even over het feit dat er niets te vinden is naast de klok:
Staat de messenger niet toevallig op "altijd verbergen" bij de opties van de taakbalk? Dan laat hij hem idd nooit zien. (of op automatisch verbergen, maar ik ga er even vanuit dat je wel weet waar dat pijltje naar link dat dan verschijnt voor dient)

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Verwijderd

Topicstarter
ikheb de ling van drunkfux gevolg,en tot nu toe doet hij nix meer verkeerd.Hopelijk blijft het zo.

Verwijderd

Topicstarter
allemaal merci voor de help
Pagina: 1