Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[LaG X - v4.0.exe] iemand ooit van gehoord?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
tja, dat bestand had mijn broertje dus gedownload, en hij had voor de grap de waarschuwing van norton ook maar even genegeerd (denk ik tenminste, want bij de eerste de beste keer dat ik weer ging computeren kreeg ik deze melding:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/virus.JPG

ik dacht eerst: het is weer zover, deleten en weg ermee, alleen ik was toch wel nieuwsgierig. dus ik zoeken. symantic site ed leverde niets op. met google vond ik 1 bruikbare hit: ongewenste link
daar stond dit:
Lag X
Description: Lots of annoying laggers, an Anti-LAG protection, auto away-message, an MSN Virus protector, appear offline talker, fake virus, sex, conversation and 8ball bots, etc. A cool option is the impersonator, which allows you to chat using someone else's nickname but leaving your own nick unchanged. Also check out the MSN Tips 'n Trickz featuring some original ongewenstelink content ;)
Creator: Evil Karma
Version: 4.3
Date Added: 4:45 PM 5/20/02
Last Download: 4:00 PM 4/25/03
Rating: 6.89/10 (328 votes)
Downloads: 65556
zou dus een nep virus kunnen zijn. maar dan vraag ik me af: waarom geeft dan mijn virusscanner een alarm, als het bestand bedoeld is om iemand anders te laten schrikken?

wie kent dit bestand? in de search stond niets.

[ Voor 2% gewijzigd door blackd op 25-04-2003 19:11 ]

Verwijderd

Ik denk dat je dit beter in SA kan vragen (software algemeen)

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
mag die www.wateenbende.be url weg? Mag hier niet nml ;)

edit: en als norton aangeeft dat er een trojan achtig iets in zit, kan je ervan uitgaan dat 't ook zo is, wat die site ook zegt ;)

[ Voor 60% gewijzigd door sdomburg op 25-04-2003 19:07 ]

Verwijderd

>> SA idd :)

Verwijderd

Topicstarter
oh ok. weet ik genoeg.

die move was wel terecht ja. wat die site betreft: die kende ik helemaal niet. niet doorgelezen ook, ik was allang blij dat google iets gevonden had.

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

http://securityresponse.s...data/backdoor.trojan.html

Backdoor.Trojan is a generic detection for a group of backdoor Trojans. All Trojans that are detected as Backdoor.Trojan have one thing in common: they allow unauthorized access to the infected computer.
Ik neem aan dat je gezocht hebt op Lag-X, helaas is dit niet de naam van het virus, maar de naam van het besmette programma..

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

Het kan ook zijn dat Norton wat te actief is, omdat dat anti-lag progje wat met je pc uitspookt. Ik heb ook wel gehad dat een programmatje dat je cd-rom open doet (ja, gratis bekerhouder) gezien werd als virus.

Verwijderd

Topicstarter
Zer0 schreef op 25 april 2003 @ 20:26:
http://securityresponse.s...data/backdoor.trojan.html

Backdoor.Trojan is a generic detection for a group of backdoor Trojans. All Trojans that are detected as Backdoor.Trojan have one thing in common: they allow unauthorized access to the infected computer.
dat had ik zelf ook gevonden (klikken op de link in de virus melding), maar wist al wat een trojan was. vroeg me alleen af of de virus melding iets te maken had met dat lag-x een nep virus progsel was
Ik neem aan dat je gezocht hebt op Lag-X, helaas is dit niet de naam van het virus, maar de naam van het besmette programma..
ook op gezocht, wou juist weten wat dat progsel precies is
Pagina: 1