tja, dat bestand had mijn broertje dus gedownload, en hij had voor de grap de waarschuwing van norton ook maar even genegeerd (denk ik tenminste, want bij de eerste de beste keer dat ik weer ging computeren kreeg ik deze melding:

ik dacht eerst: het is weer zover, deleten en weg ermee, alleen ik was toch wel nieuwsgierig. dus ik zoeken. symantic site ed leverde niets op. met google vond ik 1 bruikbare hit: ongewenste link
daar stond dit:
wie kent dit bestand? in de search stond niets.
ik dacht eerst: het is weer zover, deleten en weg ermee, alleen ik was toch wel nieuwsgierig. dus ik zoeken. symantic site ed leverde niets op. met google vond ik 1 bruikbare hit: ongewenste link
daar stond dit:
zou dus een nep virus kunnen zijn. maar dan vraag ik me af: waarom geeft dan mijn virusscanner een alarm, als het bestand bedoeld is om iemand anders te laten schrikken?Lag X
Description: Lots of annoying laggers, an Anti-LAG protection, auto away-message, an MSN Virus protector, appear offline talker, fake virus, sex, conversation and 8ball bots, etc. A cool option is the impersonator, which allows you to chat using someone else's nickname but leaving your own nick unchanged. Also check out the MSN Tips 'n Trickz featuring some original ongewenstelink content![]()
Creator: Evil Karma
Version: 4.3
Date Added: 4:45 PM 5/20/02
Last Download: 4:00 PM 4/25/03
Rating: 6.89/10 (328 votes)
Downloads: 65556
wie kent dit bestand? in de search stond niets.
[ Voor 2% gewijzigd door blackd op 25-04-2003 19:11 ]