Ben nu weer terug in de X labs, je moet op een gegeven moment gebukt door een lange hal met ruines gaan, daarna moet je onopgemerkt in de mijn ingang komen. zodra de bewakers je zien rennen ze naar de alarm en dan sluit de mijn ingang zich. Hoe moet ik dit nou voor elkaar krijgen? Zit er al sinds gisteravond mee te kloten.
Bij mij werkt het spel soms en soms niet misschien ligt het aan mijn display drivers. Want het is een nieuwe van nVidia zonder de ondertekening van Microsoft dat hij goed is!!! Ik heb een Nvidia Geforce MX 420 Dell Dimension 8200 2 GigaHertz en 256 Mbram met 500 ofzo Virtueel geheugen! Kan iemand me helpen?
Misschien kan je beter een eigen topic openen. Dit topic gaat over het vastzitten in een spel, veel mensen die daar niks van weten kijken dus niet hier.
Verder moet je dit topic even doorlezen als je een nieuw topic start: Lees dit voor je een topic opent/een reply post!
Verder moet je dit topic even doorlezen als je een nieuw topic start: Lees dit voor je een topic opent/een reply post!
The devil is in the details.
Verwijderd
Antwoord is makkelijk. Blijg gebukt. Gebruik je "zintuigen". Die geven eigenlijk aan wat je moet doen. Als je gebukt blijft krijg je een optie op stealth attack uit te voeren voordat iemand je ziet. Met de zintuigen kun je zien naar welke richting de aandacht van de bewakers gaat. Toch is het heel moeilijk. Dus heb ik zelf maar de trainer gebruikt waarbij de bewakers zich niet kunnen bewegen.
Verwijderd
Het is echt niet ZO moeilijk, gewoon heel de tijd je "senses" knop ingedrukt houden, heel de tijd gebukt blijven, en vooral, alles traag doen, en alles heel erg goed bekijken voor je een aanval doet
ikzelf het het ook tig keer moeten proberen, maar nadien gezien is het eigenlijk echt niet moeilijk hoor
ikzelf het het ook tig keer moeten proberen, maar nadien gezien is het eigenlijk echt niet moeilijk hoor
Pagina: 1