Planet Internet schrijft niet meer af

Pagina: 1
Acties:

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:18

Snow_King

Konijn is stoer!

Topicstarter
Hoi,

Sinds 3 maanden schrijft Planet Internet geen abbo geld meer af van mijn rekening.
Ik ben van een basic naar een advanced over gegaan en sindsdien schrijft planet niet meer af, ik krijg ook geen factuur specificatie e-mail meer.

KPN daarintegen schrijft wel af, gewoon op de telefoon rekening,

Nu vind ik het helemaal niet erg om Planet te betalen, zij leveren mij een dienst en ik betaal.

het volgende punt alleen, is planet gemachtigd om zo maar zonder aankondiging van 3 maanden of meer het geld in een keer af te schrijven?

Wat kan ik volgens jullie het beste doen?

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Ja, dat kunnen ze doen. Gewoon zorgen dat je het geld dus op je rekening laat staan en niet er bier voor gaat kopen oid ;)

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-05 10:45

Wekkel

De downloadkoning

Gewoon even bellen (en zorgen dat je die drie maanden abo opspaard ipv rap uitgeeft).

• jevn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Doen alsof het geld is van planet en dus op je rekening laten staan. Kan wezen dat je geluk hebt, dan hebben ze het niet door. Als je pech hebt schrijven ze het zomaar af... of dat zomaar mag, dat weet ik niet.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-05 10:45

Wekkel

De downloadkoning

Omdat ze even niet van een machtiging gebruik maken, maakt de machtiging niet meteen ongeldig. De maandtermijnen zijn reeds verschuldigd, dus ineens afschrijven lijkt mij geen enkel probleem (tenzij je de dough niet meer hebt).

Verwijderd

Geloof mij.. je hebt NOOIT geluk... Planet staat er juist bekent om dat ze dan na 2 jaar opeens een enorme rekening op je deurmat droppen. Bellen dus.

Verwijderd

Wekkel schreef op 25 april 2003 @ 17:42:
(tenzij je de dough niet meer hebt).
Dan mag je zo'n fijne betalingsregeling met ze treffen. Ik zou het idd niet meteen opzuipen dat geld.
Pagina: 1