[Geforce 4 TV-OUT] blauwe strepen op tv.

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-08 07:28
De situatie is:

- Geforce 3 waarbij tv-out prima werkte vervangen met een Geforce 4.
- Dezelfde s-vhs kabel aangesloten op de Geforce 4, nieuwe drivers geinstalleerd, vervolgens in beeldscherm eigenschappen de 2de monitor (tv) op 800x600 gezet en bij Nview het beeld op Kloon gezet.
- Het enige dat ik zie op mijn tv is heel druk bewegende blauwe strepen (totaal geen herkenbaar beeld)

- Ik heb nog geprobeerd het uitvoerapparaat op PAL-B en PAL-G te zetten, maar geen verandering op de tv.

In de search vond ik een hoop zaken die hier niet direct mee te maken hebben.

- Voorheen heb ik een Geforce 2 gehad die ook Nview kon gebruiken, via precies dezelfde instellingen als dat ik nu mijn Geforce 4 heb staan.
- Voor beeldscherm 2 heb ik de driver Generic Television gekozen en staat op 60 hz.

- Ik weet zeker dat de kabel goed is, het is s-vhs naar composite en in de tv naar scart, werkt al jaren goed
- Ik gebruik liever geen tv-tool, voornamelijk omdat ik weet dat het goed kan werken via Nview

Wie weet wat hier niet goed gaat?

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Beeldscherm 2 een driver kiezen? heb je toevallig dualview aanstaan in plaats van alleen maar Nview? Want als dat het geval is, beheert Windows je 2e monitor ipv Nview.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

-> Videoplanken & Beeldkanonnen
Geef even duidelijk aan wat je allemaal geprobeerd hebt uit de De grote tv-out FAQ
Bovendien snap ik het probleem niet helemaal als ik naar je titel kijk: "[Geforce 4 TV-OUT] werkt goed". Maar even een beetje aangepast.

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08 16:44
volgens moet je topictitel zijn: geforce 4 tv-out, werkt NIET goed
en dit hoort niet hier thuis maar in vb

wat voor geforce 4 heb je (ti, mx, 4200/4400 versie etc?
welke drivers gebruik je?

Misschien kan jou geforce 4 niet die kabel gebruiken voor tv-out, heb je het wel is met een andere kabel geprobeerd?

Sh*t, net ietsiepietsie te laat

[ Voor 6% gewijzigd door jozy op 25-04-2003 17:24 . Reden: te laat ]

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-08 07:28
Compubiter schreef op 25 April 2003 @ 17:21:
-> Videoplanken & Beeldkanonnen
Geef even duidelijk aan wat je allemaal geprobeerd hebt uit de De grote tv-out FAQ
Bovendien snap ik het probleem niet helemaal als ik naar je titel kijk: "[Geforce 4 TV-OUT] werkt goed". Maar even een beetje aangepast.
Bij de FAQ staat niets over blauwe strepen
In in de FAQ staat bij tv-out werkt niet alleen maar zaken als: Zijn de kabels wel goed aangesloten e.d.

... Dus dat helpt mij niet in dit geval

Dit is zijn mijn instellingen (Sorry voor layout, maar ik kreeg het niet netjes kleiner) :
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/ye_greate96/scherm.jpg

Verwijderd

Ik zou toch eens wat nieuwere detonators (en geen Asus drivers dus) gaan proberen als ik jou was. :)
Anyway, zo te zien heb je dat nog niet eens geprobeerd..... terwijl dat ook duidelijk in de FAQ staat. Dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.