[HL] Sven Co-op

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 545 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:04
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/Sven/Sventop.jpg

Aangezien het Half-Life 2 topic ineens was veranderd was in een Sven Co-op topic terwijl dat niet de bedoeling was had ik eigenlijk wel zin om dit topic te maken. Sven Co-op is namelijk een erg leuke mod voor Half-Life (1) en verdient naar mijn mening dan ook zeker een eigen topic.

Sven Co-op is dus een mod voor Half-Life, maar niet zomaar één, maar een echte Co-op mod. Voor de mensen die niet weten wat Co-op nou precies is: Co-op is het samen kunnen spelen van een spel. En dan bedoel ik ook écht samen, dus niet tegen elkaar, maar met elkaar Half-Life (achtige) levels spelen.

De officiële uitleg is als volgt:
What is Sven Co-op?

Sven Co-op is a Co-operative modification for Valve’s genre-defining game Half-Life. In this modification, you are not fighting against other players -- they are your allies, and you need to work with them to overcome large numbers of AI-controlled enemies.
Co-operative gameplay has been absent from the majority of recently released games, and is sorely missed by fans of the game mode. Sven Co-op fills this gap by providing not only the ability to play the original Half-Life Single-Player game co-operatively, but also a broad range of diverse co-operative scenarios. Though most are set in the Half-Life universe, Sven Co-op’s mapping features allow map developers to create their own, unique experiences for players, ranging from realistic military missions to medieval RPG themed adventures.

Sven Co-op is the ultimate Social mod, ideal for LAN parties or for playing with small groups of friends. There is a lack of competitiveness between players; you'll spend your time enjoying yourself rather than trying to beat the top scorer. Participants tend to build strong bonds with others, as they are required to work together and heal each other, this has been shown through the strong community.

Based around the enemies and feel of Half-Life, Sven Co-op expands the Half-Life Universe by featuring additional weapons, maps by established authors, and eight new monsters to fight (varying from the Baby Gargantua and Heavy Weapons Grunt, to enemies from Gearbox's Opposing Force which have been re-coded).

As well as the hundreds of custom scenarios created by the community, popular custom Single Player levels are being modified to work with Sven Co-op (Including ETC by Dave Johnston and They Hunger by Neil Manke, which is in early planning stages). Sven Co-op has support from a number of community mapmakers, with further conversions planned for the future.
Heb je vragen? Kijk eens in de FAQ van Sven Co-op en wie weet staat je vraag er tussen.

Er zullen nu vast ook wel mensen zijn die gaan klagen over de graphics van het spel, maar je moet wel bedenken dat het een mod is voor een spel dat onderhand al bijna 5 jaar oud is. En verder is plezier een stuk belangrijker dan de graphics, en met deze mod is plezier verzekerd.

Voor de mensen die willen weten hoe het er nou precies uitziet volgen hier wat screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/Sven/small1.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/Sven/small2.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/Sven/small3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/Sven/small4.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/Sven/small5.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/Sven/small6.jpg
All pictures are clickable

Of er een nieuwe Sven Co-op komt voor Half-Life 2 is (helaas) nog niet bekend, uiteraard zou dat wel erg leuk zijn en misschien zijn een aantal irritante dingen zoals laden tijdens een map eruit te halen door de nieuwe engine.

Aangezien Sven Co-op een gratis mod is ie natuurlijk ook gratis te downloaden, dat is te doen vanaf hier. Op dezelfde locatie zijn ook nog een berg custom maps te vinden die ook erg leuk zijn om te spelen. Zeker als je al uitgekeken bent op de mappen die er standaard in zitten, iets wat helaas redelijk snel gebeurd.
Verder zijn er op diezelfde locatie ook nog leuke skins te downloaden, iets wat het plezier alleen nog maar meer vergroot :)

Om Sven Co-op 2.1 te kunnen spelen is Half-Life met de nieuwste versie (1.1.1.0) overigens vereist.

Officiële Site:
Sven Co-op.com

Gerelateerde Sites:
Sven Co-op.net
Fileplanet

[ Voor 8% gewijzigd door Hahn op 25-04-2003 16:41 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

[Moeie wel [url=800,600] doen ;)

Doen het weer :)

[ Voor 32% gewijzigd door Bleet op 25-04-2003 16:39 ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:59
De plaatjes doen 't niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier wel hoor :)

maar dit is wel een originele mod als je het mij vraag

ik blijf van deze topic ff op de hoogte naar pics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:24

JWO

hoezo de graphics zijn slecht :P op 1600x1200 32bit met 4xfsaa zit het er best redelijk uit :P

[ Voor 36% gewijzigd door JWO op 25-04-2003 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:25
Plaatjes doen het niet :'(.

lol je vergeet trouwens 16 x AF :P

[EDIT] Sorry nu wel :) Nice job :P

ze zijn trouwens niet clickable

[EDIT2] WOW dit klinkt best vet :) vooral voor op LAN partijtjes :)

[ Voor 74% gewijzigd door STIMPPYYY op 25-04-2003 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ik had de plaatjes gelinkt van Svencoop.com, maar dat mag helaas niet. Ze staan nu al op m'n eigen webspace dus nu doen ze het wel :)
(Alleen de grote versies nog niet) Is ook gefixt.

[ Voor 8% gewijzigd door Hahn op 25-04-2003 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT Sven servertje over circa 3 minuten up @ 62.251.10.68:27015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 16:39:
GoT Sven servertje over circa 3 minuten up @ 62.251.10.68:27015
Ok, kom zo wel ff kijken eerst even downen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je MSN hebt is het misschien handig als je me add :P
liquidlzrd@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWO

JWO

je server is btw nog steeds down :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je volgt niet het originele verhaal van half-life met deze mod hé?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWO

JWO

jawel ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Kan wel :) moet je wel wat extra's downen & installen, maar het werkt wel :)

edit:
* spokje komt er net achter dat ie de update aan het downen was, en nu dus pas de full version van 60MB aan :z duurt nog ff, eerst maar even boodschappen doen dan ;)

[ Voor 55% gewijzigd door spokje op 25-04-2003 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 16:47:
Je volgt niet het originele verhaal van half-life met deze mod hé?
Je speelt hoofdzakelijk losse maps, maar je kan ook gewoon met meerdere mensen Half-Life singleplayer doen, maar dat is minder leuk, omdat je het verhaal minder goed meemaakt en het laden tussendoor vaak voorkomt en de snelheid er erg uithaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWO

JWO

laden had je ook in de normale single player halflife, dus dat is geen argument ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
JWO schreef op 25 April 2003 @ 16:50:
laden had je ook in de normale single player halflife, dus dat is geen argument ;)
Jawel, want met meerdere mensen gaat alles sneller dan in singleplayer en het is minder leuk om iedere keer te laden als je net samen wat uithaalt of je tegen elkaar aan het praten bent bijvoorbeeld.

Gelukkig hebben de Sven Co-op maps zelf bijna geen laadtijden, eigenlijk alleen maar als je de map hebt uitgespeeld of als je naar het tweede deel gaat.

[ Voor 18% gewijzigd door Hahn op 25-04-2003 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Laatst online: 27-08 10:37
MaRc0 schreef op 25 April 2003 @ 16:49:
[...]

Je speelt hoofdzakelijk losse maps, maar je kan ook gewoon met meerdere mensen Half-Life singleplayer doen, maar dat is minder leuk, omdat je het verhaal minder goed meemaakt en het laden tussendoor vaak voorkomt en de snelheid er erg uithaalt.
En het bevat ook erg veel bugs bijvoorbeeld dat je een plek staand spawnt terwijl je gebukt moet zijn. Dus een aantal levels kan je niet eens doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok guys... poortjes staan nu (pas) netjes open, probeer over een paar minuutjes nog eens te joinen op bovenstaande IP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
JelleStoel schreef op 25 April 2003 @ 16:51:
[...]

En het bevat ook erg veel bugs bijvoorbeeld dat je een plek staand spawnt terwijl je gebukt moet zijn. Dus een aantal levels kan je niet eens doen :(
Dat heb ik nog nooit meegemaakt en ik heb heel wat maps gespeeld. Je spawnt meestal op een spawnplek een stukje terug, om een andere spawnplek te krijgen moet je die activeren. Spawnplekken staan bijna altijd op normale locaties, je spawnt dus bijna nooit fout hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaRc0 timed out...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ik probeerde te connecten, wat pas na 4 retry's lukte en toen duurde het nog eens 50+ sec en dat duurde me te lang, dus ik nam aan dat de server niet was gelukt :)
Ik zal even rejoinen.

Nu lukt het wel.

[ Voor 7% gewijzigd door Hahn op 25-04-2003 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Laatst online: 27-08 10:37
MaRc0 schreef op 25 April 2003 @ 16:53:
[...]

Dat heb ik nog nooit meegemaakt en ik heb heel wat maps gespeeld. Je spawnt meestal op een spawnplek een stukje terug, om een andere spawnplek te krijgen moet je die activeren. Spawnplekken staan bijna altijd op normale locaties, je spawnt dus bijna nooit fout hoor.
Ik heb het over als je co-op half-life doet dan kom je in een aantal map van zelf vast te zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 11:05
zow ff downen, zie ik je daar marco ? :P BTW: [GtM] zit gewoon mom vol :+ maybe dat er 1 weg gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:42

Jumpiefox

Hoi ?

heeft er iemand nog eenj paar servers? kan er geen vinden :(

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond is mijn dedicated server up...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik ga wel ff meedoen ;), trouwens, welke mappacks heeft iedereen ?, want anders heeft zometeen niet iedereen dezelfde..

[ Voor 68% gewijzigd door agentorangina op 25-04-2003 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan moet ie zowiezo meer als 4 players hebben want anders heeft het _totaal_ gen nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer eerst 6, als dat niet gaat moeten jullie het hier maar posten dan word het 4... 4 ging al makkelijk toen hij niet dedicated was en ik ook zat te spelen, er kwamen alleen wat vage figuren omdat er geen pass opzat, maar dat komt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Als ie weer up is dan kom ik ook effe kijken :).

Ben nu even de updates aan het downloaden, want ik heb alleen nog maar een hele oude beta op m'n schijf staan :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

woei ik doet ook ff mee :P. denk wel dat ik er nog geen ruk van snap maar goed. ff paar maps downe enzo :P

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

kzal em ook ff probere

is die 62.251.10.68:27015 nog up?

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

MUSTIS schreef op 25 April 2003 @ 19:34:
kzal em ook ff probere

is die 62.251.10.68:27015 nog up?
nee hijster mee bezig. ff geduld hebbe :) {jaja ik heb het er ook maar moeilijk kmee, zit alsmaar te f5en hiero :P

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

yoo hij doet het zie ik :) :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er inderdaad mee bezig, heb nu al een basic HL server, die word zo omgezet tot een 5 persoons Sven servertje met admin-mod waarschijnlijk :P
lol client dropped... nu nog niet joinen want er is nog niks, behalve een HL server met crossfire :D

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2003 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Idd.. ik was net 'Playa' naar de eeuwige jachtvelden aan het verwijzen toen ie stopte :)

[ Voor 14% gewijzigd door agentorangina op 25-04-2003 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 19:43:
Ben er inderdaad mee bezig, heb nu al een basic HL server, die word zo omgezet tot een 5 persoons Sven servertje met admin-mod waarschijnlijk :P
lol client dropped... nu nog niet joinen want er is nog niks, behalve een HL server met crossfire :D
ahaha ik was al aant schieten, was er dikke connection time-out

we wachten nog ff. dan ff lekker ragge :)
agentorangina schreef op 25 April 2003 @ 19:47:
Idd.. ik was net 'Playa' naar de eeuwige jachtvelden aan het verwijzen toen ie stopte :)
dat was ik dus :P

[ Voor 20% gewijzigd door Tripp op 25-04-2003 19:51 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

zeg je et hier als je em up hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
ik heb HLSW [dat ik dat nog had.. overblijsel van mijn NS tijd..] aanstaan op de server IP, dus start ie automatisch als ie on-line komt :P

[ Voor 25% gewijzigd door agentorangina op 25-04-2003 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

agentorangina schreef op 25 April 2003 @ 19:53:
ik heb HLSW [dat ik dat nog had.. overblijsel van mijn NS tijd..] aanstaan op de server IP, dus start ie automatisch als ie on-line komt :P
FLSW gebruik ik al zolang voor cs _/-\o_

maar je je was er ff op idd. He was weer gewoon HL.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmja Executor en ik hadden het ook al :)

we blijven spannend afwachtend (net zoals vroeger cakejes bakken met je moeder en de hele tijd voor het glas blijven kijkend :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 19:57:
hmmja Executor en ik hadden het ook al :)

we blijven spannend afwachtend (net zoals vroeger cakejes bakken met je moeder en de hele tijd voor het glas blijven kijkend :P )
lol van die lekkere warme cake. was ie klaar mocht ik er nog niet aanzitten :'( :/

/ontopic maar weer heh(je moet toch op een of andere manier de tijd doden)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Weet iemand eigenlijk met hoeveel man je Sven Co-op maximaal kan spelen? We hebben het een keer gedaan met 6 man en dat was aardig druk :P
We hadden een map waar je 90 minuten voor kreeg binnen 20 minuten uitgespeeld ofzo. Stel je voor als je met meer dan 10 man speelt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil MaRc0 en executor graag als admins met beide de hoogste rechten, ik zal jullie straks om wat info vragen, waarschijnlijk ook jullie wonid (voor de users.ini van Adminmod), jullie kunnen dan lekker stoute usertjes kicken/bannen :P
Als er geen admins zijn word er gewoon gevote...
Nog even klooien met adminmod ;)

Het kan trouwens ook op IP-adres, op naam vind ik te link...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2003 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maak er maar 6 van oid zoveel animo is er atm toch nie voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

MaRc0 schreef op 25 April 2003 @ 20:18:
Weet iemand eigenlijk met hoeveel man je Sven Co-op maximaal kan spelen? We hebben het een keer gedaan met 6 man en dat was aardig druk :P
We hadden een map waar je 90 minuten voor kreeg binnen 20 minuten uitgespeeld ofzo. Stel je voor als je met meer dan 10 man speelt :D
lol, de bedoeling is dat de server van Liquid_Lizard max op 6 staat. maar goed 20 minuten is ook wel leuk. dan speel ej gewoon wat vaker een mapje :P.(ook afwisselen natuurlijk :P)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

zit er ook FF in sven op? en hoe word dat geregeld bij een tk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

MUSTIS schreef op 25 April 2003 @ 20:23:
Gewoon FF uitzetten ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 20:22:
maak er maar 6 van oid zoveel animo is er atm toch nie voor
Waar wil je 6 van maken en waar is niet zoveel animo voor :? :P
Ik wil MaRc0 en executor graag als admins met beide de hoogste rechten, ik zal jullie straks om wat info vragen, waarschijnlijk ook jullie wonid (voor de users.ini van Adminmod), jullie kunnen dan lekker stoute usertjes kicken/bannen :P
Woei >:)
executor schreef op 25 April 2003 @ 20:23:
[...]

lol, de bedoeling is dat de server van Liquid_Lizard max op 6 staat. maar goed 20 minuten is ook wel leuk. dan speel ej gewoon wat vaker een mapje :P.(ook afwisselen natuurlijk :P)
Nee, het ging me niet om die server, meer om het weten :)
MUSTIS schreef op 25 April 2003 @ 20:23:
Zit erin, maar staat bijna altijd uit, FF is nogal zinloos in een spel als Sven Co-op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaRc0 schreef op 25 April 2003 @ 20:25:
[...]

Waar wil je 6 van maken en waar is niet zoveel animo voor :? :P
max players op de server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op 25 april 2003 @ 20:27:
[...]

max players op de server
Liquid_Lizard zet als max players 5 in, als er weinig animo is, waarom dan meer in plaats van minder mensen toelaten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaRc0 en executor kunnen jullie even je IP mailen naar liquidlzrd@hotmail.com, dit word gebruikt om jullie als admins the authenticaten op de server, b.v.d., volgens mij ben ik bijna klaar :)
Even een maplist maken zo en dan even een testrun :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 20:30:
MaRc0 en executor kunnen jullie even je IP mailen naar liquidlzrd@hotmail.com, dit word gebruikt om jullie als admins the authenticaten op de server, b.v.d., volgens mij ben ik bijna klaar :)
Even een maplist maken zo en dan even een testrun :D
Finally :D :).

Kom trouwens ook effe op Irc -> Spielerij ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Als er geen admins zijn word er gewoon gevote...
Nog even klooien met adminmod ;)

Het kan trouwens ook op IP-adres, op naam vind ik te link...
:)

wat alleen zo bagger is dat ik niet kan multitasken met me ati9700pro en 3.2 catalyst. slaat ie vast en alleen een harde reset helpt :/ :'(. Is ook echt alleen bij HL (en alle mods daarvan dus). echt mooi knaken.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 07-09 22:20
eeeuuhh, alles geinstalleerd hier, welke server kan ik nu spelen?

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

gaan ff testrun doen zo :P
vacuumcleaner schreef op 25 April 2003 @ 20:34:
eeeuuhh, alles geinstalleerd hier, welke server kan ik nu spelen?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
executor schreef op 25 April 2003 @ 20:35:
gaan ff testrun doen zo :P
[...]
Okee dan, ik heb dat iptje staan!!

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Liquid_Lizard, je hebt mail(heb alleen niet bijgezet dat ik het was :P, maar hij komt van phoenix77)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Mr_UnAnimouS schreef op 25 April 2003 @ 20:30:
[...]

Finally :D :).

Kom trouwens ook effe op Irc -> Spielerij ;).
Ik weet dat ik wat achter loop maar hoe kom ik op de irc van Got?

Mirc heb ik geinstalleerd maar hoe kom ik waar bij #spielerij

[ Voor 13% gewijzigd door vacuumcleaner op 25-04-2003 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

vacuumcleaner schreef op 25 April 2003 @ 20:40:
[...]

Ik weet dat ik wat achter loop maar hoe kom ik op de irc van Got?

Mirc heb ik geinstalleerd maar hoe kom ik waar bij #spielerij
[rml][ IRC] Kanalen en Servers[/rml]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je straks op de server wilt spelen zul je de Creepsworld Map Pack van http://www.svencoop.com/files.php
moeten downloaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 20:48:
Als je straks op de server wilt spelen zul je de Creepsworld Map Pack van http://www.svencoop.com/files.php
moeten downloaden ;)
ehehe die hebk maar gelijk gedaan :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anders joinen we ff allemaal svencoop ip irc.tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm... -game SvenCoop in de snelkoppeling, de map staat in de SvenCoop dir en als ik dan in de autoexec "map assaultmesa2" zet gaat hij zeuren dat die map er niet is... even kijken hoe dat komt.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2003 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 20:58:
Hmm... -game SvenCoop in de snelkoppeling, de map staat in de SvenCoop dir en als ik dan in de autoexec "map assaultmesa2" zet gaat hij zeuren dat die map er niet is... even kijken hoe dat komt.
+map assaultmesa2
misschien?

ennuh zet die server online :P. Die map kan je ook veranderen ingame ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zet de server wel online maar of je er nu wat mee kunt :P

Half-Life maps laden gaat wel... hij "denkt" dus dat het nog gewoon om HL gaat terwijl ik in de schortcut -game SvenCoop heb staan en de SvenCoop dir staat in de HLServer dir :|

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2003 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Ik kan helaas nu niet meedoen, ik zit nu vast aan mijn dagelijkse war3 dosis :P.. maar misschien ben ik er later op de avond wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 21:03:
Ik zet de server wel online maar of je er nu wat mee kunt :P

Half-Life maps laden gaat wel... hij "denkt" dus dat het nog gewoon om HL gaat terwijl ik in de schortcut -game SvenCoop heb staan en de SvenCoop dir staat in de HLServer dir :|
Als ik hem ping in ASE dan ziet ie hem ook als Half-life 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Jerry op 25-04-2003 21:06 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Mr_UnAnimouS schreef op 25 april 2003 @ 21:05:
[...]

Als ik hem ping in ASE dan ziet ie hem ook als Half-life 8)7
mja klopt, je zat er net op :). Met HLSW moet ie hem goed pakken als het goed is.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bah... hij denkt nog steeds dat het een HL server is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op 25 april 2003 @ 21:12:
bah... hij denkt nog steeds dat het een HL server is :(
Volg deze anders:

http://www.svencoop.com/serverguide.php

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die heb ik dus helemaal gevolgt... :'(
Ik zal wel wat fout hebben gedaan maar naar mijn weten heb ik alles gedaan wat daar staat.
Btw, niet alles in die guide klopt nog omdat het over oudere versies van HLDS en Adminmod gaat.

Ik heb mijn probleem op het Sven forum gepost, hopen dat me snel iemand te hulp schiet :P

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2003 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

als ze maar snel antwoorden want ik moet er morgen vroeg uit :/(batavierenrace :)).
ben eigenlijk nog dik ziek, maarja :X

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 21:25:
Die heb ik dus helemaal gevolgt... :'(
Ik zal wel wat fout hebben gedaan maar naar mijn weten heb ik alles gedaan wat daar staat.
Btw, niet alles in die guide klopt nog omdat het over oudere versies van HLDS en Adminmod gaat.

Ik heb mijn probleem op het Sven forum gepost, hopen dat me snel iemand te hulp schiet :P
als je svencoop start en daaruit een dedicated runned kan toch ook (bij counter-strike werkt het ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleempje gefixed, nu alleen nog het fine tunen van adminmod e.d., als het goed is kan er al gespeeld worden, ik zou graag van de 2 admin willen weten of zij rechten hebben e.d., gaat u gang :)

offtopic:
De commands en namen in die serverdoc snelkoppeling zijn volledig case sensitive terwijl hij het automatisch allemaal in hoofdletters doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

volgens mij lukt het je aaridg ik zie nou idd een svencoop server

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
ik probeerde heel de tijd op je servertje tekomen maar dat lukte niet want hij was vol, en ga je vooral veel HL maps draaien ? dus in black messa ? das leuker dan die vage rpg shit maps ( vind ik :P nofi )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

De server werkt nu goed :).
Ik zit er al in.... ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kep m geinstalleerd, weet iemand een goeie nederlandse server ?

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2003 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

tgaat niet helemaal goed :/

laggy als de pest :'(

[ Voor 32% gewijzigd door Tripp op 25-04-2003 22:17 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
idd ik zit btw al in irc spielerij komen jullie nog ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een server ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Ha ha, dat was echt grappig, we moeten die tentakels doen :P..

Afbeeldingslocatie: http://www.reinders-folmer.demon.nl/csweapon/behind.jpg

Achter je !!!..

deze aliens zijn het tofst, ze gaan zo lekker hyperactief met die klauwen doen..
Ik moet eigenlijk opfor & blue shift weer eens doen, want veel van die Race X monsters wist ik niet eens precies meer :).

[ Voor 67% gewijzigd door agentorangina op 26-04-2003 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil iemand mijn server nog 's proberen, ik heb wat zitten tweaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

k da was ff leuk :P

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Ok, getest.. hij loopt normaal goed, maar soms [zoals bij treintjes] begint ie te haken. Maar dat is gewoon standaard HL netcode en misschien delen van een buggy map. Ik dropte ook automatisch tijdens mapchanges.

[ Voor 91% gewijzigd door agentorangina op 26-04-2003 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
-=dubbel=-

[ Voor 95% gewijzigd door agentorangina op 26-04-2003 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee... je dropte net om een of andere reden (misschien rate even beter afstellen) maar was je ping goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De single player draait nu, orangina :)

sorry, dubbelpost |:(

Morgen nog even mijn server met een man of 5 proberen, misschien dat het nu wel werkt, heb een aantal dingen veranderd. Ik ga nu slapen :z

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2003 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Server down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Server gaat over ongeveer een half uur weer up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:28

Gotiniens

Fairly odd Tim

zelfde ip? want ik kan hem neit joinen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ik wil die Creepsworld Map Pack wel eens proberen aangezien ik die nog niet had en die maps dus nog nooit had gespeeld :)
Ik dacht dat ik de meeste map packs wel had, maar deze nog niet en hier zitten gelukkig aardig wat maps in.

(Server is trouwens nog steeds niet up :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
ja dan join ik ook weer :P

het was wel lol gister, en mijn servertjah had nog minste lag :P aleen toen kwam daylife :P

( gebeurde btw ook 1x toen hij er niet was, brakke code ? )

[ Voor 76% gewijzigd door Roberto op 26-04-2003 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry dudes, was nog even Saving Private Ryan aan 't kijken, hij is nu echt up :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
mja ping van 150 tot 1700, kan iemand met VEEL upload misschien server hosten?

(RS_003 hoeveel had jij?)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, Ik denk dat ik eens andere mods van Half-Life ga proberen. :p

Heb totnu toe TFC, CS, DoD en NS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Het is heel vaag met Sven Co-op, veel upload is handig, maar blijkbaar niet altijd nodig. Fuelke heeft 16 kb/s up, waarvan ie 14 kb/s haalt, en 4-5 man ging eigenlijk altijd goed, 6 man ging zelfs al redelijk.
Helaas haal ik zelf maar zo'n 12/13 kb/s up. Een snelle computer is trouwens ook wel handig, want mijn PC is niet zo snel, bij mij ging het zelfs al laggen met 3 mensen, bij Fuelke draaide het dus met 6 man al redelijk.

(Aah handig, server met password, maar niemand weet wat dat password is :P)

[ Voor 10% gewijzigd door Hahn op 26-04-2003 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Pass was toch gotlovessven ?, of is dat nu anders ?. Anders wil ik ook wel eens hosten, ik kan wel niet dedicated, maar mijn upload speed is meer dan genoeg denk ik.

Ik heb nu een server gemaakt, GoTsven.. moeten jullie maar ff kijken of het soepel loopt..

[ Voor 23% gewijzigd door agentorangina op 26-04-2003 12:49 ]

Pagina: 1 2 Laatste