Toon posts:

Wat voor RAM?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
jongens,

Tijdje geleden heb ik voor zo'n leuk prijsje 2 van die PC133 128 MB RAMmetjes gekocht, maar na aflevering blijken die dingen gewoon gaar te zijn. :( (Computer9000 - zeer slechte, amateuristische service :r)Geld terugvragen dus. Nu wou ik dus ff weten of ik niet gewoon beter wat merk RAM kan kopen. Nu hebbie nl. nogal wat van die merken (Viking, APacer, Corsair, etc. :?) Maakt het nou nog ene ruk uit wat je koopt of zijn dit gewoon allemaal goeie merken?

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-04 15:20
Inderdaad, zeg eens wat nuttigs, ik sta ook op het punt 3x 128MB 133MHz dimmen te kopen.

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:29
Gewoon mazzel hebben. Koop je een onbekend merk en hij doet het, dan is ie goed. Koop je een "A-Merk" heb je misschien dezelvde reep en doet ie het ook goed. Het ene geheugen is sneller dan het andere bij 100Mhz vs 100Mhz of 133 vs 133, maar dat is bij een spel als kwak of UT mischien 1 of 2 frames.

Hop,hop,hop!

• Oviparous
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb zelf prive geen slechte ervaringen met merkloos ram (Norrod geheugen), dat werkt bij mij altijd prima. Ik heb wel eens rot geheugen gehad in een PC bij iemand anders, en voordat je er achter komt dat het aan je geheugen ligt, dat is een lange en frustrerende weg: spontane reboots, BSOD, vastlopers etc. Je zoekt het overal behalve in het geheugen. Nieuw geheugen erin, over was het probleem. Merk geheugen is op dit moment niet veel duurder. in groningen kun je bij Asci (www.asci.nl) 128mb Hyundai of ander a-merk pc133 cas3 kopen voor 215 piek, bij norrod betaal je 45 piek minder voor hetzelfde maar dan voor merkloos. Ik hoor wel van mensen die veel problemen hebben met merkloos geheugen. Gaar bij aankomst enzo, maar ik twijfel bij die mensen meestal of ze niet toevallig met hun fleecetrui aan op rubberen zolen hun compu opengeschroefd hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Dat soort mensen zullen er heus wel bij zitten, maar ook al ben ik geen die hard tweaker, weet ik in ieder geval wel dat je ff je kast moet aanraken voordat je aan je geheugen zit. Daar ligt het dus in ieder geval niet aan. Maar eigenlijk lever je hier geen reaktie op mijn vraag, maar simpelweg een mening.

Verwijderd

128 MB SDRAM - merk: CUBE.
bevalt mij uitstekend.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Heb Winbond geheugen, zegt me niks.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Pagina: 1