Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Ga daar omhoog.
(d8 ik)
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
Hier staat een walkthrough waar je misschien wat meer aan hebt.
(Link kopieren en plakken in adresbalk)
The devil is in the details.
TMAXTINT
Die ladder die je rechts ziet opgaan dus.Marruk schreef op 25 April 2003 @ 16:05:
Je moest daar toch naar boven gaan de power engine of zo activeren dacht ik. Dus naar boven gaan
* itsme d8 dat er ook een scientist op zit
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
alweer eind '98 da'k deze voor het laatst speelde (SP dan
[ Voor 28% gewijzigd door unfor op 25-04-2003 21:41 ]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
ik ehb die dus al geactiveerd, en ben via die ladder omhoog gegaan. Zoals je ziet op het screenshot heeft hij al stroom. Maar moet ik nu terug ofzo?Marruk schreef op 25 April 2003 @ 16:05:
Je moest daar toch naar boven gaan de power engine of zo activeren dacht ik. Dus naar boven gaan
Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!
moet ik dan dus gewoon weer helemaal terug lopen?Hyp3rman schreef op 26 April 2003 @ 14:54:
Je moet naar beneden, terug met dat bakkie. Want zo te zien heb je beide armen al gedaan. Anders geen stroom? Terug met het bakkie naar de gang en klaar is kees.
Ja, als je dat ding weer hebt geactiveerd moest je weer terug naar de silo en dan dat andere (oxygen dacht ik?) activeren.jdiezrequejo schreef op 26 April 2003 @ 19:32:
[...]
moet ik dan dus gewoon weer helemaal terug lopen?
Of was het nu dat je daar een gigantische ventilator had die je omhoog ging blazen?
TMAXTINT
Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!
Wanneer je terug bent moet je de watertoevoer nog activeren, heb je dat al gedaan dan kan je weer terug de test silo in. (Bij de tentakels. Gooi wat granaten om het ding af te leiden, ga naar boven, start de motor en voila we zijn weer bijna een level verder. (Note: Volgende map is power up!
Geen idee wat ik nu weer verder moet
trouwens nog bedankt van de vorige tips hier
screen waar ik nu vast zit:

Ik heb het gevoel dat ik er dichtbij zit (dicht bij het einde
Verwijderd
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Hier staat een walkthrough waar je misschien wat meer aan hebt.
(Link kopieren en plakken in adresbalk)
(Je moet mensen meer geven dan een link naar een site waar je het zou kunnen vinden trouwens, staat in de FAQ
[ Voor 11% gewijzigd door Hahn op 29-04-2003 13:13 ]
The devil is in the details.