Afmetingen shockwave 1200

Pagina: 1
Acties:
  • 237 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik heb hier een kant en klaar kistje staan voor een subwoofer. de maten zijn voor een 30 cm woofer. nu ben ik dus op zoek naar een leuke woofer, en denk ik dat ik voor de magnat shockwave 1200 (300/600 watt) ga. Ik moet natuurlijk wel weten of dit woofertje goed klinkt in deze kist, en dat kan je berekenen met het proggie probox. De maar is; ik moet dan de afmetingen weten, en die weet ik dus niet omdat ik het woofertje (nog) niet heb, en op internet kan ik niks vinden.

Mijn vraag is dus, weet iemand de afmetingen (naast de standaard 30cm) van de magnat shockwave 1200 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
niemand die zo'n sub heeft?? of de maten kan vinden op internet ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
sub heb ik niet en als mensen het op internet kunnen vinden dan kan jij het ook ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p@dd0
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 16:25

p@dd0

psychonaut

Amantes amentes
--
Be inspired!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor je reactie, maar de link doet het niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
wat p@dd0 misschien wilde zeggen is dat je moet kijken op de http://www.magnat.nl/ site zelf.. als die directe link het niet doet, wat zou jij dan nog kunnen doen?

[edit]
ik was zo vrijgeweest om eens te kijken ;)
ik kon het ook niet direct vinden, maar misschien staat hier wat bij?
http://www.magnat.nl/magnat-car/magnat-car-downloads.htm

[ Voor 36% gewijzigd door Liquid op 28-04-2003 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
deze gegevens had ik inderdaad ook gevonden, maar dit is niet wat ik zoek. Ik ben dus op zoek naar de afmetingen van de woofer, dat ie een diameter van 30 cm heeft, is duidelijk, maar wat is bijvoorbeeld de afstand tussen de magneet en de conus, hoe breed is de magneet. dit zijn de preciese maten die ik nodig heb. Deze verschillen afmetingen hebben een redelijke grote invloed op het geluid dat je krijgt als je de woofer in een kistje doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p@dd0
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 16:25

p@dd0

psychonaut

Verwijderd schreef op 28 april 2003 @ 23:00:
deze gegevens had ik inderdaad ook gevonden, maar dit is niet wat ik zoek. Ik ben dus op zoek naar de afmetingen van de woofer, dat ie een diameter van 30 cm heeft, is duidelijk, maar wat is bijvoorbeeld de afstand tussen de magneet en de conus, hoe breed is de magneet. dit zijn de preciese maten die ik nodig heb. Deze verschillen afmetingen hebben een redelijke grote invloed op het geluid dat je krijgt als je de woofer in een kistje doet.
Nee hoor, de afmetingen die jij bedoeld maken niet bijster veel uit. Wat je nodig hebt om een kist berekening te doen zijn de "Thiele Small" parameters.

Kijk hier maar ff, nu werkt de link wel ;)

Amantes amentes
--
Be inspired!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
naja, heb de precieze maten kunnen vinden bij staffhorst, ze hadden toevallig nog een shockwave 1200 staan, en ze waren zo vriendelijk om hem even open te schroeven, zodat ik met mijn meetlatje de maten even kon opnemen. p@ddo, thanx voor je link, deze is zeer handig.
Pagina: 1