Toon posts:

[Win98] OfficeXP loopt stuk..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een machine met win98 draaien en daarop OfficeXP (+alle updates) geïnstalleerd.
Nu heb het het volgende probleem in Word:
De spellingscontrole markeert netjes alle woorden die fout zijn en normaal gesproken wanneer ik zo'n woord aanklik met mn rechtermuisknop dan krijg je de spellingsuggesties te zien. Bij de meeste woorden gaat dit goed, maar wanneer ik het woord 'Collega's' op die manier aanklik dan krijg ik zo'n schermpje met foutenrapport verzenden etc. en Word sluit af en start opnieuw op.

(Spraakherkenning staat al uit, deze kan soortgelijke problemen veroorzaken in Acces)

Sys specs: Intel Celeron 1Ghz, Intel D845GLLY mobo (hele rotzooi onboard) Intel Pro/ 1000 MT, ISDN kaartje van Dynalink, 256 SD-RAM, Samsung 40gb.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?? :'(

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Misschien opnieuw installeren? :? Maar je kan ook proberen het taal-bestand opnieuw te installeren! Kan bijv. met dutch proofing tools! Maar die zijn te koop! Misschien dat een vriend die heeft of misschien kun je hem via andere methodes krijgen! Btw Proofing tools installeren een taal-bestand bij! Bijv. Je installeert French Proofing Tools! Dan kan je documenten die in het FRANS zijn getypt checken op spellings- en taal fouten! (Ik had hem via KaZaA (Lite))

[ Voor 4% gewijzigd door serhat op 28-04-2003 15:19 ]

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik heb soortgelijke problemen met Office 11 gehad. Proofing tools loste dit probleem toen op