Hoi. Ik zit hier met de (Aldi) Medion PC van de vader van mijn vriendinnetje. Het apparaat is goed brak! Ik weet zo goed als zeker dat het moederbord gaar is, daarom ga ik de pc op laten halen door een monteur.
Ik heb uiteraard zelf getest en gedaan met het ding en ik ben (dom) vergeten te noteren hoe de originele config van de IDE apparaten was.
Er zitten in een
* Seagate 80 gig (master)
* Sony 16x/10x/40x cdrw
* DVD speler, merk onbekend
Het gaat om de Aldi pc van 1 1/2 jaar terug. Een Pentium 1800 met 256 Mb ram. Er zit verder een ingebouwde modem in en een GF3 Ti200.
Wie o wie kan mij vertellen hoe de IDE apparaten precies aangesloten zaten?
Volgens mij zat het zo:
IDE1 master: Seagate HD
IDE1 slave: DVD speler
IDE2 master: Sony cdrw
Ik wil dit graag zeker weten, omdat ik anders misschien gezeur krijg van Medion dat er met de pc gerotzooid is. Alvast bedankt.
Ik heb uiteraard zelf getest en gedaan met het ding en ik ben (dom) vergeten te noteren hoe de originele config van de IDE apparaten was.
Er zitten in een
* Seagate 80 gig (master)
* Sony 16x/10x/40x cdrw
* DVD speler, merk onbekend
Het gaat om de Aldi pc van 1 1/2 jaar terug. Een Pentium 1800 met 256 Mb ram. Er zit verder een ingebouwde modem in en een GF3 Ti200.
Wie o wie kan mij vertellen hoe de IDE apparaten precies aangesloten zaten?
Volgens mij zat het zo:
IDE1 master: Seagate HD
IDE1 slave: DVD speler
IDE2 master: Sony cdrw
Ik wil dit graag zeker weten, omdat ik anders misschien gezeur krijg van Medion dat er met de pc gerotzooid is. Alvast bedankt.