[APACHE] 2.0.45 of 1.3.27

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-04 19:44
Welke versie van Apache kan ik momenteel het beste gebruiken? Het is voor een Debian Linux 3.0 systeem waar ook PHP 4.3.1 en MySQL op komen te staan. De server moet ongeveer 500.000 hits per dag kunnen verwerken.

En als ik voor 2.0.45 kies kan ik dan het beste Apache gewoon van apache.org downloaden of kiezen voor een standaard Debian package? Waarom?

Originele startpagina - Stadindex.nl

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

cdgrit schreef op 25 April 2003 @ 14:36:
En als ik voor 2.0.45 kies kan ik dan het beste Apache gewoon van apache.org downloaden of kiezen voor een standaard Debian package? Waarom?
Beginnen met de deianpackage, zelf compileren kun je altijd nog gaan doen tenslotte ;)

Ennuh, ik denk dat je eerder naar de hardware (en de optimatisaties die er bekend zijn voor php) moet gaan kijken dan naar de versie van apache die je wilt gaan gebruiken.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-04 19:44
De Debianpackage staat er nu standaard op, maar haal ik een betere performance met de nieuwere versie?

Originele startpagina - Stadindex.nl

Verwijderd

NOS policy - updated 01/04/03

De binary performance zal van vele factoren afhangen. Wat veel belangrijker is, is dat je apache en je hardware goed op mekaar afstemt. Sowiso, heb je zelf al benchmarks gedaan? Heb je speciale apache tuning flaggen gebruikt? Hier kunnen we zo niets mee, aangezien je echt te weinig informatie post. Daarom gaat dit topic op slot. Mocht je na performance tuning en benchmarking er nog niet uitkomen, ben je meer dan welkom om een nieuw informatief topic hierover te openen. Success :)

Dit topic is gesloten.