Die-hard Brexiteer
NV20 preliminary analisys
eerst zien dan geloven en denk je dat ATI en 3dfx en matrox en weet ik veel wie nog meer stil staan?
Rampage, radeon2 max, G1600.
Die bitboys vertellen trouwens ook leuke verhalen
eerst zien dan geloven en denk je dat ATI en 3dfx en matrox en weet ik veel wie nog meer stil staan?
Rampage, radeon2 max, G1600.
Die bitboys vertellen trouwens ook leuke verhalen
Weet ik wel, maar die mannen van NVidia hebben zoveel kennis en niet te vergeten geld dat het toch wel erg aannemelijk is dat de GeForce 3 een beest wordt waar de concurrentie nog een zware dobber aan zal hebben.
Die-hard Brexiteer
Beide chip giganten hebben veel in huis, hun produkten zijn aan elkaar gewaagd, een slechts persoonlijke voorkeur geeft de doorslag voor een keuze.
Wat de NV20 befteft tov de Radeon2, moet ik tot de conclussie komen dat de nv20 er op papier sneller uitziet, maar nog beslist niet beter, de Radeon heeft zoveel features in huis.
Als je puur naar fillrate kijkt is de NV20 sneller, maar wordt die fillrate gehaald, dat is de hamvraag, of te wel gaat die hidden surface techniek goed werken.
Er is dus op dit moment gewoon nog geen enkele uistpraak te doen.
Wat de NV20 befteft tov de Radeon2, moet ik tot de conclussie komen dat de nv20 er op papier sneller uitziet, maar nog beslist niet beter, de Radeon heeft zoveel features in huis.
Als je puur naar fillrate kijkt is de NV20 sneller, maar wordt die fillrate gehaald, dat is de hamvraag, of te wel gaat die hidden surface techniek goed werken.
Er is dus op dit moment gewoon nog geen enkele uistpraak te doen.
Niet op voorraad.
Dat Bitboys sprookje duurt al veel te lang....volgens mij zijn ze bij hun eigen gezwam in slaap gesukkeld.
Jeetje, getallen van de PR afdeling. Als we met getalletjes gaan gooien is de GeForce 2 GTS veeeeeeeeeeeeeeel indrukwekkender dan de Radeon. maar de GTS en Radeon zijn wel erg aan elkaar gewaagd kwa snelheid.
---------
Beeldkwaliteit is niet te benchmarken
---------
Beeldkwaliteit is niet te benchmarken
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
De NV20 gaat geen Geforce heten, ze gaan een nieuw naampje verzinnen.
TNT, TNT 2, TNT ultra
Geforce, Geforce 2, Geforce ultra
nieuw naampje.....
TNT, TNT 2, TNT ultra
Geforce, Geforce 2, Geforce ultra
nieuw naampje.....
"Choose life"
Pagina: 1