Ik heb een setje data via odbc uit een access database en die data omgezet naar variabelen.
Nu wil ik die variabelen verdelen over 2 verschillende tabellen in mijn mysql database.
Ik dacht dat de volgende query wel zou moeten werken, binnen de while loop van het opvragen van de data uit de access-db, maar hij wordt niet gevreten.
You have an error in your SQL syntax near ' hd_contacts SET hd_companies.cid = '10001', hd_companies.name = 'Wentzel BV', h' at line 1
Gaat het mis met het 2 tabellen vullen? Volgens de vrienden van de MySQL docs mag dit zo...
Nu wil ik die variabelen verdelen over 2 verschillende tabellen in mijn mysql database.
Ik dacht dat de volgende query wel zou moeten werken, binnen de while loop van het opvragen van de data uit de access-db, maar hij wordt niet gevreten.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| $query2 = "UPDATE hd_companies, hd_contacts SET hd_companies.cid = '$bedrid', hd_companies.name = '$bedrijf', hd_companies.addr1 = '$adres[0]', hd_companies.addr2 = '$adres[1]', hd_companies.city = '$plaats', hd_companies.zip = '$poscode', hd_contacts.cid = '$bedrid', hd_contacts.name = '$contpers', hd_contacts.email = '$mail', hd_contacts.addr1 = '$adres[0]', hd_contacts.addr2 = '$adres[1]', hd_contacts.city = '$plaats', hd_contacts.zip = '$postcode', hd_contacts.phone = '$telnr', hd_contacts.fax = '$faxnr'"; $result2 = mysql_query($query2) or die ("Error in query: $query2. " . mysql_error()); |
You have an error in your SQL syntax near ' hd_contacts SET hd_companies.cid = '10001', hd_companies.name = 'Wentzel BV', h' at line 1
Gaat het mis met het 2 tabellen vullen? Volgens de vrienden van de MySQL docs mag dit zo...
[ Voor 12% gewijzigd door ToMaSZ op 25-04-2003 14:04 ]
What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...