Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Zijkant case

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb iets fout gedaan bij mijn 1 ste casemod...

De zijkant van de kast wil er nu niet meer inschuiven, hoe kan ik deze het beste vast zetten??

Ik bedoel ik heb 2 zijkanten en die schuiven in de rest van de kast, 1 schuift er niet meer in.

• janster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 08:48
Meestal zitten er aan de kast zelf van die beugeltjes/inkepingen, als je die wat naar buiten buigt kun je de zijkanten er meestal wel weer inschuiven.

Anders maak even een fotootje ofzo. Want hier kan eigenlijk niemand verder iets mee.

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-11 15:23

Twan V

...en er stralend uitzien

Ik zou zeggen, ga eens kijken waarom hij niet meer schuift. Vaak zijn er clipjes omgebogen of iets dergelijks.

Kun je anders wat meer informatie geven over de kast en zijn zijkant?

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Kom op zeg, een beetej tweaker is wel creatief.

Buig een pinnetje op, buig hem weer terug, doe iets met een schroeje en een moertje oid.

Creativiteit :)

En anders de terw-dan way of life :+

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Topicstarter
Thnx voor de reacties...

Vanaf de bovenkant schuiven de zijkanten er in, maar nu zat eerst mijn raampje verkeerd om dus heb de zijde ook verkeerd om gemaakt...

ff duidelijk: Hij schuift dus nu van boven erin (dat hoort) maar verkeert om, bovenkant is nu beneden..

Mijn idee was al om onder een schroefje te boren ofzow...

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
zonder pics of te weten welke kast het is kunnen we er echt niets mee

• sealy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-11 08:55

sealy

bastards...

bovenkant beneden.... heb je niet misschien gewoon de twee zijpanelen omgedraaid?

nothing special

Verwijderd

Kun je wat duidelijker zijn dmv pics of een merk/type kast?
Pagina: 1