Toon posts:

Verwijdering uit het www.Tweakers.net bestand.

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, is het mogelijk om uit het www.tweakers.net bestand verwijderd te worden?

http://www.tweakers.net/gallery/27633

Het hoef van mij niet meer. Ik wil geen verbinding met de www.tweakers.net frontpage meer hebben.

Gegroet,

JAMF

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
je kan wel alle relevante info verwijderen (profiel etc) en een nieuwe pass laten zenden naar een fake adres, maar echt uit de database laten verwijderen zal te veel problemen opleveren denk ik :)

edit: straks wordt alles gemerged dus zit je er zowieso aan vast :X

[ Voor 20% gewijzigd door Vinnie op 25-04-2003 12:53 ]

C:\>_

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:00
Standaard t.net staff reply:
Nee, want dan vallen er gaten in de database en dat willen we niet.
Verander gewoon het email adres in een nep email adres en verander dan het wachtwoord. Klaar.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

Topicstarter
Heeft al geen effect meer, is reeds gebeurd. Mail adres is nu .@. ofzo en kan niet meer inloggen. Nieuw PW is dus in de uitbox blijven steken. Jammer, anders was ik ff teruggegaan en had alle mogelijke replies leeggemaakt. :)

• Vinnie
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 12:59:
Heeft al geen effect meer, is reeds gebeurd. Mail adres is nu .@. ofzo en kan niet meer inloggen. Nieuw PW is dus in de uitbox blijven steken. Jammer, anders was ik ff teruggegaan en had alle mogelijke replies leeggemaakt. :)
Gelukkig dat je dat niet gedaan hebt (als dat mogelijk is btw), want zo krijg je gaten in de discussies, en dat is niet bepaald netjes.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 12:59:
Spijt van wat je gezegd hebt, of wil je de boel zieken?

Verwijderd

Topicstarter
Die gaten zijn er al en groeien sterk in aantal. Op andere fora heb je tenminste nog de mogelijkheid om een reply of draadje te verwijderen als er bijv. slechts 1 antwoord op geweest is. Nu zie je replies met enkel "[EDIT]" erin.

Leuke manier trouwens om ook bij de adverteerders te kunnen tonen dat je gebruikersbestand alleen maar groeit en niet afneemt.

@Wekkel. Ik wil gewoon niet meer zichtbaar zijn op de frontpage. Geen reacties, geen presence, geen user in de database, niks. Als het zou kunnen ook de 420 ingestuurde nieuwtjes.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2003 13:10 ]

• Vinnie
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 april 2003 @ 13:06:
Leuke manier trouwens om ook bij de adverteerders te kunnen tonen dat je gebruikersbestand alleen maar groeit en niet afneemt.
Alsof Tweakers.net BV dat boeit.

Het gaat vooral om dat er geen gaten in de database vallen. Dat is gewoon erg irritant en geeft alleen maar meer werk met zich mee.

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Verwijderd schreef op 25 april 2003 @ 12:59:
Jammer, anders was ik ff teruggegaan en had alle mogelijke replies leeggemaakt. :)
Dat kan maar tot aan een bepaalde tijdsperiode.

Waar is nou die uitzwaai smiley als je 'm nodig hebt :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Renegade schreef op 25 April 2003 @ 13:08:
Waar is nou die uitzwaai smiley als je 'm nodig hebt :)
Afbeeldingslocatie: http://forum.fok.nl/i/s/bye.gif

J.A.M.F.: Zoals Wekkel al zegt, doe je dit nu alleen maar om lastig te zijn en dat je te horen krijgt: "Ga alsjeblieft niet weg ;( ". Want dat zul je niet te horen krijgen. Ik heb persoonlijk een stuk meer respect voor mensen die stil weggaan en op die manier een beetje waardigheid behouden dan mensen die met veel bombarie aankondigen weg te gaan :).

[ Voor 4% gewijzigd door Compubiter op 25-04-2003 13:11 . Reden: damn, dacht echt dat :W werkte :P ]

Verwijderd

Topicstarter
Compubiter schreef op 25 April 2003 @ 13:10:
[...]
[afbeelding]

J.A.M.F.: Zoals Wekkel al zegt, doe je dit nu alleen maar om lastig te zijn en dat je te horen krijgt: "Ga alsjeblieft niet weg ;( ". Want dat zul je niet te horen krijgen. Ik heb persoonlijk een stuk meer respect voor mensen die stil weggaan en op die manier een beetje waardigheid behouden dan mensen die met veel bombarie aankondigen weg te gaan :).
Als het mogelijk was geweest, had ik dat gedaan. Helaas niet mogelijk. Niet de bedoeling om met bombarie te vertrekken. Is ook alleen de frontpage waar het niet meer hoeft.

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Je omzeilt de vraag: waarom moeten al je replies leeg?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 13:06:blabla...

@Wekkel. Ik wil gewoon niet meer zichtbaar zijn op de frontpage. Geen reacties, geen presence, geen user in de database, niks. Als het zou kunnen ook de 420 ingestuurde nieuwtjes.
..ook de 420 ingestuurde nieuwtjes... toevoeging: van vermelding ontdaan.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2003 13:18 ]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:03

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ja het is mogelijk en nee die reacties van je gaan niet verwijderd worden. Je bent nu gewoon een punt aan het maken omdat je het niet eens bent met de banners. Ik denk dat je voor het verzoek om je profiel leeg te maken maar het beste kan mailen met reacher(a)tweakers.net. Die kan je prima vertellen of het kan of niet.

Het lijkt me niet nodig om hier zo openbaar kennis aan te geven, voor dat soort zaken mag je je signature gebruiken

[ Voor 24% gewijzigd door JvS op 25-04-2003 13:19 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Het gesproken woord kan je ook niet meer terughalen. Waarom dan wel het getikte woord? Je hebt vrijwillig al die lettertjes richting de grote GoT database gestuurd. Sterker nog, je bent met het openen van dit topic in plaats van mailen (wat meer voor de hand ligt) wederom je getikte uitlatingen weer breed aan het verspreiden. Moeten in dit topic straks ook weer grote gaten zitten?

Verwijderd

Topicstarter
JvS schreef op 25 April 2003 @ 13:18:Ik denk dat je voor het verzoek om je profiel leeg te maken maar het beste kan mailen met reacher(a)tweakers.net. Die kan je prima vertellen of het kan of niet.
Thx, dit was het antwoord dat ik zocht.
Wekkel schreef op 25 april 2003 @ 13:22:Het gesproken woord kan je ook niet meer terughalen. Waarom dan wel het getikte woord? Je hebt vrijwillig al die lettertjes richting de grote GoT database gestuurd. Sterker nog, je bent met het openen van dit topic in plaats van mailen (wat meer voor de hand ligt) wederom je getikte uitlatingen weer breed aan het verspreiden. Moeten in dit topic straks ook weer grote gaten zitten?
GoT staat voor mij los van Tnet Frontpage. Het mailen was een oplossing, waarvoor ik zojuist dus een adres gekregen heb.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2003 13:29 ]

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

De bedoeling van mijn riedel is duidelijk. Wederom een geslaagde actie om de hamvraag te ontlopen. Blijf hier dan ook maar weg of zo ;(

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 13:27:
GoT staat voor mij los van Tnet Frontpage.
Die vlieger gaat gewoonweg niet op. Zodra de FP niet meer genoeg inkomsten oplevert zal het met het forum snel gedaan zijn. Tenslotte levert GoT vrijwel niets op in vergelijking met de FP.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Verwijderd

Topicstarter
Nee, er zal nergens weer grote gaten in gaan zitten.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

We doen niet aan verwijderen van accounts of leeghalen van posts.

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.