Toon posts:

username

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat gebeurd er bij het volgende:

Ik heb mijn username op het forum ( ShockWave ) en een andere user heeft deze username op de frontpage. Hoe werkt het samenvoegen dan?

Als ShockWave ook van mij is op de FP dan kan ik me in ieder geval het password niet herinneren en het PW mailen gaat ook niet want het email adres werkt ook niet.

Ik doe normaal NOOIT een bericht posten op de FP maar wel op het forum en ik wil mijn username niet kwijt.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Tweakers.net en GoT userbase merge
• Iemand anders heeft mijn nick in gebruik!

Dit is uiteraard de grootste moeilijkheid die we tegen zullen komen tijdens de merge, maar toch verwachten we weinig echt grote problemen hiermee. De kans namelijk redelijk groot dat jullie niet allebei echt actief zijn. Als jij je voorkeur opgeeft voor een nick, en die ander doet dat niet, dan ben jij natuurlijk de gelukkige. Als twee mensen hun voorkeur opgeven voor dezelfde nick zal de beslissing worden genomen op basis van registratiedatum. Als in een extreem zeldzaam geval zowel je eerste als tweede keus niet beschikbaar komt zal je nick automatisch een toevoegsel krijgen. We weten natuurlijk dat niemand daar blij mee is, en dat brengt ons bij de volgende vraag.

• Wat nou als ik na de merge niet tevreden ben met m'n nick?

Iedereen die tijdens de merge niet de nick van zijn voorkeur kan worden toegewezen krijgt de mogelijkheid om deze eenmalig te veranderen.

• Ik heb wel een account maar weet niet welke of ben het wachtwoord kwijt

Weet je je wachtwoord of username niet meer, of wil je iets in je profiel laten wijzigen, dan kun je voor de frontpage terecht op TFF, en voor GoT op SeM of mailen naar gathering@tweakers.net.
Valt weinig meer aan toe te voegen, als je vragen beantwoordt. :)