Toon posts:

kpn abbonement werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuw KPN abbonemet (debitel) maar deze werkt niet. Zodra ik de kaart in mijn siemens m35i stop en hem aanzet, kan hij geen netwerk vinden. Hij gaat op een gegeven moment over op zoeken naar libertel, maar ook zonder resultaat. Het ligt niet aan de phone want andere providers vind hij wel gelijk.
Maar het vreemde is dat helemaal in het begin toen ik hem voor het eerst uitprobeerde, toen deed hij het wel even. Nu krijg ik hem met geen enkele mogelijkheid aan de gang en bij de debitel helpdesk weten ze ook niks.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 april 2003 @ 12:36:
... en bij de debitel helpdesk weten ze ook niks.
Maar daar moeten ze het wel voor je oplossen.. Ga anders naar zo'n debitel winkel, daar kunnen ze je vast goed helpen (ik heb er in ieder geval goede ervaringen mee).

Verwijderd

Topicstarter
nee want ze zeggen dat alles goed is en het waarschijnlijk aan het toestel ligt ( maar dat is 100 % zeker niet zo)

Verwijderd

Ga dan naar die winkel en laat zien dat die telefoon het met een andere simkaart wel doet!

Verwijderd

Topicstarter
ja "ga dan naar die winkel" . dit abbonement komt van internet die winkel is een uur reizen voor mij, en het moet gewoon gelijk werken.

Verwijderd

Topicstarter
maar kan het niet zo zijn dat ik teveel keer achter elkaar heb aangemelt?? want in het begin deed hij het, maar ik moest nog vanalles teste en doen dus die telefoon is 100 keer aan en uit geweest in een half uur tijd.

Verwijderd

En wat denk je dan dat wij eraan kunnen doen? Als het aan die simkaart ligt en niet aan het toestel moet je toch echt bij debitel wezen.. Wij kunnen je toch geen nieuwe kaart opsturen :?

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Als je SIM stuk is kunnen wij dat echt niet even voor je fixen hoor.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.