AC3 Stereo en subs hebben nix met elkaar te maken
Ik copier eerst met SmartRipper de DVD's in zijn volledigheid naar de HD, daarna gooi ik InstantCopy eroverheen.
Als ik er meerdere moet branden, laat ik de .PDI files staan.
Asl ik later van een gecopieerde DVD nog een copy wil hebben zonder dat ik ik de .PDI files heb , maak ik van de DVD-R een .ISO met DVD-DeCrypter.
Wel heb ik bijvoorbeeld het volgende 'probleem' met Ronin en Gone in 60 Seconds:
Ik sloop alle extra's eraf, en ook alle non ENGLISH audio en DUTCH subs
Met Ronin had ik in mijn standalona THA-10R speler dat ik het volgende met Ronin had:
- DVD begint te spelen met het copyright scherm zoals deze ook op de originele DVD staat
- DVD speler snapt iets niet, en stop en springt terug naar het buildin scherm van de speler
- Ik druk weer op Play, en de film start gewoon (en ik kan met de knoppen van de AB ook netjes naar het menu.
Een andere (geen idee welke, zo'n goedkoopie) had dit probleem niet
Met Gone in 60 Seconds had ik het volgende:
- Menu van de DVD start
- Ik kan kiezen uit Engels, Nederlands of Frans
- Welke ik ook kies, ik zie nog net een beginstukje van soort copyright ofzo, en de DVD hangt volledig
- Kies ik bij deze 3 keuzes echter voor ROOT menu met de AB, en dan naar chapters dan kan ik netjes vanaf chapter1 beginnen.
Dit zijn tot nu toe de enige probleempjes die ik gehad heb
Ohja, toch nog wel en probleem ...
Heel soms als wil het volgende gebeuren:
- Ik laat Pinnacle de DVD behandelen
- Ik gooi het e.e.a. weg, maar wijzig niets aan de procentuele verhoudingen (Pinnacle zorgt netjes dat het op 1 schijfje past)
- Als hij klaar is, wil ik 'm met Pinnacle branden
- Pinnacle geeft doodleuk aan dat er een andere disc in moet, omdat het niet past
Super_Drive : Heb je wel de laatste update geinstalleerd van InstantCopy
Ik namelijk wel.