Toon posts:

msn werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een pc met windows xp, als ik msn start dan kan hij niet aanmelden, als ik msn exploren probeer doet die het ook niet. ik heb al verschillende versies geprobeerd maar hij blijft weigeren.
ik kan wel gewoon internetten.
kan het zijn dat windows deze service blokt? ik heb windows ook al een keer opnieuw geinstalleerd maar hij blijft het maar niet doen!

iemand een oplossing??]

alsvast bedankt..!!

gr arjan plieger

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Misschien hier eens kijken???

Het grote MSn messenger topic deel 2

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:20
Internetverbinding?
firewall?
router met firewall?
NAT?

FF meer info geven dus...

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 15:09

DeMoN

Pastafari

Zie je in een NAT?

Nog wat sturing voor jou:

- Welke foutmelding?
- Onduidelijke topictiltel.. kon beter zoiets als "[MSN messenger WinXP] Wil niet aanmelden" ofzo kiezen.
- Tweakers groeten elkaar niet, zie hiervoor de FAQ.

Ik zie dat je hiet al een tijdje rond wandelt, maar toch zou ik nog eens wat richtlijnen van dit forum doornemen :) Je geeft way to less info zo.

Heb je de search al gebruikt trouwens? Het kan MAKKELIJK zo zijn dat er wat topics over te vinden zijn, want dit lijkt op de normale MSN Messenger problemen.

Verder nog veel plezier :)

[ Voor 28% gewijzigd door DeMoN op 25-04-2003 12:01 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Master__R schreef op 25 april 2003 @ 11:57:
Internetverbinding?
firewall?
router met firewall?
NAT?

FF meer info geven dus...
ICS staat uit. er staat geen router tussen,
ook is er geen fw geinstalleerd.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2003 12:00 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:02

The Eagle

I wear my sunglasses at night

standaard firewall van MS staat altijd aan als ik me niet vergis.....voor XP althans

[ Voor 10% gewijzigd door The Eagle op 25-04-2003 12:03 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:09

bonzz.netninja

Niente baffi

juist niet toch?

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

Verwijderd

Topicstarter
DeMoN schreef op 25 April 2003 @ 11:59:
Zie je in een NAT?

Nog wat sturing voor jou:

- Welke Windows?
- Welke foutmelding?
- Onduidelijke topictiltel.. kon beter zoiets als "[MSN messenger WinXP] Wil niet aanmelden" ofzo kiezen.
- Tweakers groeten elkaar niet, zie hiervoor de FAQ.

Ik zie dat je hiet al een tijdje rond wandelt, maar toch zou ik nog eens wat richtlijnen van dit forum doornemen :) Je geeft way to less info zo.

Heb je de search al gebruikt trouwens? Het kan MAKKELIJK zo zijn dat er wat topics over te vinden zijn, want dit lijkt op de normale MSN Messenger problemen.

Verder nog veel plezier :)
hier stinger. plieger weet nog niet hoe het werkt, en hij is een beetje lui

het is windows xp. Er wordt gebruik gemaakt van msn messenger
en msn explorer. sp1 staat er ook op.
msn messenger werkt niet. geeft geen fout maar de aanmeld knop werkt niet.
msn explorer zegt geen verbinding te krijgen door dat er geen inet is, maar
dat is dus wel degelijk aanwezig.

geen fout meldingen, opnieuw installeren helpt ook niet. windows messenger van xp werkt ook niet. allemaal dezelfde fout, dat er geen verbinding is. ik zal
nog ff zoeken op de foutmelding hier van msn. maar als je een topic vind reply
dan vooral. thnx

greetz ;)

Verwijderd

Topicstarter
The_Eagle schreef op 25 April 2003 @ 12:03:
standaard firewall van MS staat altijd aan als ik me niet vergis.....voor XP althans
jah dit is wel zo, maar ik heb heb uitgezet bij alle verbinding. (adsl, modem)

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001

Reptile209

- gers -

Probeer eens in een dos-venstertje
code:
1
telnet messenger.hotmail.com 1863

Als je dan een foutmelding krijgt, verder zoeken naar (nog) een firewall. Als je een zwart venstertje krijgt (leeg) en daar intypt
code:
1
VER 0 1

Krijg je de tekst VER 0 0 terug, en wordt de verbinding verbroken. Dan is de verbinding goed, maar is messenger rot.

Zo scherp als een voetbal!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 15:09

DeMoN

Pastafari

Reptile209 schreef op 25 April 2003 @ 12:19:
code:
1

Als je dan een foutmelding krijgt, verder zoeken naar (nog) een firewall. Als je een zwart venstertje krijgt (leeg) en daar intypt
code:
1
VER 0 1

Krijg je de tekst VER 0 0 terug, en wordt de verbinding verbroken. Dan is de verbinding goed, maar is messenger rot.
_/-\o_ goeie tip :)

En als je msn messenger rot is moet je hem even helemaal opnieuw installeren.
Het liefste een andere versie. Hoe je Msn Messenger kan uninstallen staat in de FAQ :) Is heel simpel verder.

OF als je NU meteen wilt "MSN'EN" kan je ook meteen voor een beter alternatief gaan zoals www.trillian.cc ;)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Reptile209 schreef op 25 April 2003 @ 12:19:
code:
1

code:
1
VER 0 1

als ik in dat zwarte scherm kom en dan wat intyp word de verbinding meteen weer verbroken..ik kan niks intypen

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:07
wel :) (tenminste.. in pro wel.. Home geen idee.. zal ook wel zijn)
Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 12:27:
[...]

als ik in dat zwarte scherm kom en dan wat intyp word de verbinding meteen weer verbroken..ik kan niks intypen
Als dat venster snel afsluit moet je in uitvoeren/run even cmd typen en dan enteren.

[ Voor 46% gewijzigd door danslo op 25-04-2003 12:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
hebben we al geprobeerd, enne ben geen noob (no flame intended).
telnet werkt niet. heb al versie 4.7 en 5.0 geinstalleerd.
beide werken niet. lijkt alsof msn evil is :(

msn explorer werkt eveneens niet, terwijle ie gewoon
vrolijk verder draait.

• danslo
Hmm.. zal de oplossing wel niet zijn, maar heb je al een virusscan geprobeerd?

(en ik bedoelde ook niet dat je een n00b was.. kan ik niet weten. Om zeker te zijn dat je het niet wist zei ik het toch.. Er lopen er dus een paar rond hier die dat dus niet weten :P)

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001

Reptile209

- gers -

Heb misschien een oplossing gevonden ism Night-Reveller (huisgenoot, zelfde probleem :P): Typ je emailadres met alleen kleine letters in! Dat hielp hier ook, helaas niet reproduceerbaar meer...

Ow, en als telnet meteen de verbinding verbreekt ("connection to host lost") ben je domweg te langzaam met het VER-commando, maar wordt de server wel goed gevonden. Da's de eerste stap in de aanmeldprocedure, zie ook het msn-protocol. Soms lukt dat echt alleen maar via een script/software snel genoeg.

[ Voor 53% gewijzigd door Reptile209 op 25-04-2003 14:50 ]

Zo scherp als een voetbal!

• danslo
Hmm.. heb je dit ook met andere chatclieints? Zoals bijvoorbeeld Gaim (Het grote Gaim topic)
Pagina: 1