Toon posts:

[JAVA] Uitstellen van het loaden van een signed applet, hoe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een web applicatie die gebruik maakt van HTML, JavaScript, Java en Java Servlets. De applicatie draait als "main" Applet in IE (IE 5.5 en later only). In sommige situaties moet ik locale resources kunnen benaderen, waarvoor ik een signed applet gebruik om de security sandbox te doorbreken. Bij het laden van de "main" applet geef ik de signed cabinet file expliciet mee aan de applet tag;

code:
1
2
3
<APPLET CODE="mainapplet" CODEBASE="applets" NAME="mainapplet">
<PARAM NAME="cabinets" VALUE="main.cab","SignedApplet.cab">
</APPLET>

main.cab bevat de main applet, SignedApplet.cab is een signed cabinet file die alle files bevatten die toegang tot locale resources nodig hebben. So far so good.

Echter, omdat de main applet direct geladen wordt wordt ook de signed cabinet file geladen waardoor de "Do you want to install and run ... blabla" dialoog direct opkomt. En dit wil ik dus niet, daar ik slechts in uitzonderlijke gevallen gebruik maak van deze signed cabinet file.

Hoe kan ik er voor zorgen dat de signed cabinet pas geladen wordt als ik ook daadwerkelijk classes in die cabinet file aanroep :? Ik heb al geprobeerd om alle verwijzingen naar classes in de signed cabinet te verwijderen uit de "main" applet maar dat helpt niets, kennelijk laadt Java de cabinet al als hij genoemd is in de cabinets param van de applet tag.

Verwijderd

Topicstarter
schop