[me] Automatische back-up met msbackup

Pagina: 1
Acties:

• Casejunkie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-08 13:15
Op een computer van een school waar ik werk wil ik graag dat er iedere dag automatisch een back-up wordt gemaakt van een map naar een file die op een andere schijf staat.

Nu is met het back-up maken al gelukt maar ik wil graag dat hij dit iedere dag automatisch doet met taakplanner.

Als ik het programma in de taak planner zet start met programma dus wel iedere dag automatisch op maar er zijn altijd nog een aantal drukken op de knop nodig om de back up te starten.

Dit zou ik dus erg graag automatisch willen hebben zonder dat er extra software nodig is die niet Standaard in Windows ME zit

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

• Casejunkie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-08 13:15
*kick*

Sorry modjes maar ik kan nergens zelf het antwoord vinden

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Excuses zijn nergens voor nodig als je netjes 24 gewacht hebt hoor :*

Ik ken de backupfunctionaliteit van WinMe totaal niet, maar weet je welke parameters er kunnen worden meegegeven aan de executable? Of anders: hoe heet die executable - dan valt het wel op te zoeken via google of support.microsoft.com.

Als de backup totaal geen parameters ondersteund, heb je nog wel wat opties als je per se geen 3th party tools wilt hebben, zoals gewoon kopieren met bijvoorbeeld xcopy of met VBScript de toetsindrukken nadoen. Bijv. hier staat een voorbeeld hiervan, ipv defrag wil jij dan natuurlijk de backup doen.

edit:
Hoe dan ook past je vraag beter in Software Algemeen en verplaats ik het dan ook even :)

Met een extra tooltje is het hoe dan ook geen probleem trouwens, dan kan je een willekeurig backup programma gebruiken

[ Voor 15% gewijzigd door F_J_K op 30-04-2003 19:59 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)