19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K
*kick*
Sorry modjes maar ik kan nergens zelf het antwoord vinden
Sorry modjes maar ik kan nergens zelf het antwoord vinden
19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K
offtopic:
Excuses zijn nergens voor nodig als je netjes 24 gewacht hebt hoor
Excuses zijn nergens voor nodig als je netjes 24 gewacht hebt hoor
Ik ken de backupfunctionaliteit van WinMe totaal niet, maar weet je welke parameters er kunnen worden meegegeven aan de executable? Of anders: hoe heet die executable - dan valt het wel op te zoeken via google of support.microsoft.com.
Als de backup totaal geen parameters ondersteund, heb je nog wel wat opties als je per se geen 3th party tools wilt hebben, zoals gewoon kopieren met bijvoorbeeld xcopy of met VBScript de toetsindrukken nadoen. Bijv. hier staat een voorbeeld hiervan, ipv defrag wil jij dan natuurlijk de backup doen.
edit:
Hoe dan ook past je vraag beter in Software Algemeen en verplaats ik het dan ook even
Met een extra tooltje is het hoe dan ook geen probleem trouwens, dan kan je een willekeurig backup programma gebruiken
Hoe dan ook past je vraag beter in Software Algemeen en verplaats ik het dan ook even
Met een extra tooltje is het hoe dan ook geen probleem trouwens, dan kan je een willekeurig backup programma gebruiken
[ Voor 15% gewijzigd door F_J_K op 30-04-2003 19:59 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)