Toon posts:

Te veel gezeik.....

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nieuws: Microsoft legt basis voor Server System 2003 ....

Het kon niet uitblijven, de thread over de server 2003 begint al vrij vol te raken met gezeur en kleine kinder gedrag over de reclame....

Kan iemand even helpen met het offtopic modden van posts als deze:
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=753485

Dit is toch geen +3 waard......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

(jarig!)
Tja, met een Windowsachtergrond is gezeik over reclame gek genoeg on-topic.

En het concept reclameinkomsten snap ik, maar om een site dusdanig vol te proppen... SBS6 zal gerust ook reclameinkomsten hebben, maar als ze zoveel reclame hebben dat ze een tweede zender nodig hebben zap ik snel verder.

[edit]
Ik denk dat dit de slotfase is om Flipz/Zemanova definitief weg te jagen. Al die vieze Linux-tweakers... :+

[ Voor 18% gewijzigd door Delerium op 25-04-2003 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Ecteinascidin schreef op 25 april 2003 @ 10:15:
Tja, met een Windowsachtergrond is gezeik over reclame gek genoeg on-topic.
Mwoach, het nieuws gaat over de introductie. Discussies over de nieuwe technieken of het ontbreken daarvan vind ik eigenlijk meer op zijn plaats.
En het concept reclameinkomsten snap ik, maar om een site dusdanig vol te proppen... SBS6 zal gerust ook reclameinkomsten hebben, maar als ze zoveel reclame hebben dat ze een tweede zender nodig hebben zap ik snel verder.
Het lijkt vrij druk, maar ik kan je verzekeren dat het voor slechts een dag is, en afgezien daarvan had jij waarschijnlijk vandaag (tijdens de introductie) ook wel een MS shirt gedragen als hun je er een paar honderd euro voor hadden gegeven.

Puur hypotetische situatie overigens
[edit]
Ik denk dat dit de slotfase is om Flipz/Zemanova definitief weg te jagen. Al die vieze Linux-tweakers... :+
:o

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahh ...zoveeel? ;) ..dan mag het wel een paar dagen langer hoor :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

(jarig!)
Renegade schreef op 25 april 2003 @ 10:26:
[...]
Het lijkt vrij druk, maar ik kan je verzekeren dat het voor slechts een dag is, en afgezien daarvan had jij waarschijnlijk vandaag (tijdens de introductie) ook wel een MS shirt gedragen als hun je er een paar honderd euro voor hadden gegeven.
Je vergelijking gaat in die zin mank dat ik geen 100 euro krijg om anderen met mijn zweetT-shirt lastig te vallen.

Momenteel ben ik die andere iig.

* Delerium surft vandaag gewoon naar theinquirer.net oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je bedoelt the inquirer waar je ook gewoon 6 ad's op de frontpage hebt?

Kom op mensen, dit is gewoon broodwinning, niet over zeiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 10:44:
Je bedoelt the inquirer waar je ook gewoon 6 ad's op de frontpage hebt?

Kom op mensen, dit is gewoon broodwinning, niet over zeiken...
snelle loze opmerkingen erover lijken me nutteloos, maar een goede post die vraagtekens stelt bij de journalistieke onafhankelijkheid zoals die van Onno: http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=753575
vind ik wel relevant.

Daarbij is het wegmodden van dusdanige opmerkingen eveneens een uitnodiging voor de volgende wagonlading kortdenkende posters om dezelfde opmerkingen die anderen voor hen al postten als 'origineel idee' weer te posten (kortzichtige posters hebben hun reactie-niveau niet op 0 of -1 staan):
daarom valt er zeker wat voor te zeggen de eerste background-opmerking op een 1-score te zetten.

discussie wat ik erover denk is niet voor in deze draad (die zou zich moeten concentreren op de moderatie, * RM-rf betwijfelt echter of hij motivatie momenteel heeft om die draad nu te gaan modereren, misschien wacht ik daarvoor liever tot morgen; zeg * Rennie ; wat schuift ut?)

[ Voor 6% gewijzigd door RM-rf op 25-04-2003 10:58 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Mja maar er zijn op GoT al zóveel draadjes langsgekomen waarin men klaagt over die reclames... Ik begin mij zo langzamerhand een beetje te ergeren aan al die mensen. Het is de discussie niet eens waard wat mij betreft.

Het hele geneuzel over journalistieke onafhankelijkheid in verband met die reclames vind ik onzin. Zonder reclames geen T.net en helemaal geen journalistiek dus. Als je wilt kijken of T.net juiste informatie geeft dan ga je zelf nog maar wat extra bronnen zoeken. Doe ik vaak ook. 8)

IMHO hoort de reclame discussie thuis op GoT (bij voorkeur TFF) en zelfs daar hoeft hij niet tot in het oneindige gevoerd te worden. Op een gegeven moment moet je gewoon uit praktische overwegingen andere manieren zoeken om geld binnen te halen. Ik klaag er niet over... als ik weer geld heb neem ik wel een abo... Een discussie op de FP vind ik gewoon zo off-topic als wat. :)

Overigens ben ik het wel met * RM-rf eens dat één post op +1 laten staan wel verstandig is... maar als je ziet dat iemand bij z'n tweede reactie ooit op de FP, meteen een dikke flame doet vanwege die reclames... mja... dan weet ik niet of zulke types zich er aan zullen storen dat er al een dergelijke reactie staat, die gewoon mag blijven staan... Ik wil niet generaliseren en wil graag benadrukken dat ik deze mensen respecteer. ;) :X

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

super-de-boer schreef op 25 April 2003 @ 11:11:
Het hele geneuzel over journalistieke onafhankelijkheid in verband met die reclames vind ik onzin.
dat is een mening, daar heb je recht op, maar pas erg sterk op dat vanwege een mening je anderen het recht niet ontzegt die vraag te stellen.
een ander punt is, of een bepaalde uitlating al doordat hij dusdanig vaak gesteld is, een waardedaling ondergaat, naar een 0:overbodig of 0:dubbelpost.

het beoordelen van die reclame-opmerking-posts met lager (-1's) mag wmb echt enkel als de poster over de scheef gaat, ovderdreven kapitaalgebruik toepast of beledigende opmerkingen maakt.

Ik vermoed overigens dat juist de ophef binnen zo'n reactie-systeem voor MS ook een grond is om voor zo'n advertentievorm te kiezen.
* RM-rf heeft zijn geloof in de journalistieke objectiviteit definitief het graf ingedragen toen Albert De Booy de dagelijks Privé-pagina in de Telegraaf overnam van de befaamde journalist (;) bewust zonder cursivering) Henk van der Meyden

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Zoals te verwachten was, begint men hier ook weer over die reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij beginnen bepaalde mensen te zeuren om een perm. ban....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.tweakers.net/gallery/88853
2 posts, nieuw account, alleen nog maar trolling.

http://www.tweakers.net/gallery/88854
en nog eentje

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2003 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Met deze Nafets die in het echt wel Stefan zal heten, is het al niet anders (Sherlock is wakker! 't Is gespiegeld snapje... :7 ) Hij doet vandaag zijn eerste posts op de FP dat zijn er dus pas twee tot nu toe allebei in hetzelfde draadje... Twee keer dezelfde ook nog bijna...

Dat zijn gewoon troll-accounts volgens mij...

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xces
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-10 11:50

xces

To got or not to got..

[wrong topic]

[ Voor 78% gewijzigd door xces op 25-04-2003 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

:| het was best wel erg, het zijn wel erg veel reacties, maar misschien kan er nog een keer doorheen gegaan worden, ik heb gedaan wat ik kon, de Trolls op 0-gemodereerd gezet, paar dingen wat naar boven gehaald.

Er zullen wel genoeg dubbelposts hoog (in de lijst) er in staan, maar omdat ik geen zin heb (had) om te kijken naar de tijden heb ik er maar niets mee gedaan.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Pagina: 1