Toon posts:

Windows wat heb je nodig?

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi pplz... ff vraagje hehe k zit op school (ICT) en het is heel lullig maar k kan nergens de requirments vinden dan alle windows versie's... dus da benodigde MGHz en de RAM en de HDD Ruimte en zo... als jullie een site zouden weten waar k de requirments van Windows 3.1, 95,98,200,nt4,200 prof en xp kan vinden zou k deze graag horen zou je me veel mee helpen.

Alvast bedankt mensen!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:55

Hu9o

Schokkend

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

www.microsoft.com.. en dit staat ook nog is in de faq..

maar goed een 3.1 heb je 386 voor nodig
95 486
98 133 (volgens mij)
2000 166
nt4 geen idee
xp 300..

Verwijderd

Topicstarter
Jah thnx ppl maar k al gekeken op MS.com maaruh kan nie vinden wel prijs en zo en packet en zomaar niks van de systeem requirments :S

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Windows Operated Systems - FAQ

;)

edit:
hmm, zie net hamerverslaafde zijn topic in SeM.. idd crosspost :)

[ Voor 41% gewijzigd door DeMoN op 25-04-2003 09:40 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je weet dat crossposten niet is toegestaan?
zie ook je topic in WOS.

• tafmaf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-09 23:08
Huh daarom vraag je het maar 2 in topic's :?:?:

Verwijderd

mensen zie dit topic mbt tot jullie reply's:

Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics

• Eranum
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09 13:51

Eranum

geek!

ok, daar gaat ie dan:

Windows XP Professional
Windows XP Home
Windows 2000 Professional
Windows NT Server

En ik denk dat je de rest dan zelf wel kunt achterhalen, beetje moeite/tijd erin steken kan geen kwaad.

tää on taas niin tätä

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:01
De system requirements staan gewoon bij MS op de site. Zoek daar anders even op elk specifiek OS om te vinden welke requirements deze heeft. Anders even (voor nieuwere windhoos versies) de winkel inlopen en op de doos te kijken.
Misschien kun je ook nog MS een mailtje sturen en zeggen dat je met een "verslag" over MS en OSen bezig bent waarvoor je de system requirements nodig hebt en dat je deze niet kunt vinden. De reden dat je erbij kunt vermelden dat je met een verslag/werkstuk bezig bent is omdat er dan meer kans is dat ze je helpen.
Dit werkte bij mijn vriendin over de KPN I-Mode ook. (Ze kreeg nog net geen I-Mode om te laten zien :)

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.