Goeiedag , ik wil graag een stad alone divx bak maken alleen heb ik nog ff een paar vraagies:
Dit zijn de specs tot nu toe:
Asus k7m slot 1 Mobo
Atlon 800 mhz
2 x 256 mb sdram pc100 + 1 x 32 mb sdram
Matrox g400 dualhead 32 mb ( tv-out )
3com etherlink XL PCI
Terratec PCI soundkaartje
6.4 Gb IBM HDD + 3.2 Gb Maxtor HDD
Sony 1.44 FDD
Compaq PS2 mouse
( moe nog ergens een geoeikoop cdrom en toetsebord hale )
Power supply van een IBM 300 GL k gloof dat ie 145 w (continue) is.....
Dat is dus ook gelijk mijn vraag want ik denk eigeluk nie dat die voeding da aankan of denkuj jullie van wel? Als er geen schade aangericht word door een te zwakke voeding danne gaak het gwoon probere...
Mn 2e vraag is : Ik wil zelf een kast maken van hout alleen hoe zorg ik dan voor een aan/uit knop ? ik heb er nog een liggen van die oude IBM maar kan ik die dan gewoon op de pinnetjes van het mobo zetten die aangegeven zijn in het boekje? kan dr niks mis gaan?
Nou een heul verhaal maar ik hoop da jullie mij kunne helpe
Dit zijn de specs tot nu toe:
Asus k7m slot 1 Mobo
Atlon 800 mhz
2 x 256 mb sdram pc100 + 1 x 32 mb sdram
Matrox g400 dualhead 32 mb ( tv-out )
3com etherlink XL PCI
Terratec PCI soundkaartje
6.4 Gb IBM HDD + 3.2 Gb Maxtor HDD
Sony 1.44 FDD
Compaq PS2 mouse
( moe nog ergens een geoeikoop cdrom en toetsebord hale )
Power supply van een IBM 300 GL k gloof dat ie 145 w (continue) is.....
Dat is dus ook gelijk mijn vraag want ik denk eigeluk nie dat die voeding da aankan of denkuj jullie van wel? Als er geen schade aangericht word door een te zwakke voeding danne gaak het gwoon probere...
Mn 2e vraag is : Ik wil zelf een kast maken van hout alleen hoe zorg ik dan voor een aan/uit knop ? ik heb er nog een liggen van die oude IBM maar kan ik die dan gewoon op de pinnetjes van het mobo zetten die aangegeven zijn in het boekje? kan dr niks mis gaan?
Nou een heul verhaal maar ik hoop da jullie mij kunne helpe
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2003 09:23 ]