Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Divx Player stand alone

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeiedag , ik wil graag een stad alone divx bak maken alleen heb ik nog ff een paar vraagies:

Dit zijn de specs tot nu toe:

Asus k7m slot 1 Mobo
Atlon 800 mhz
2 x 256 mb sdram pc100 + 1 x 32 mb sdram
Matrox g400 dualhead 32 mb ( tv-out )
3com etherlink XL PCI
Terratec PCI soundkaartje
6.4 Gb IBM HDD + 3.2 Gb Maxtor HDD
Sony 1.44 FDD
Compaq PS2 mouse
( moe nog ergens een geoeikoop cdrom en toetsebord hale )

Power supply van een IBM 300 GL k gloof dat ie 145 w (continue) is.....

Dat is dus ook gelijk mijn vraag want ik denk eigeluk nie dat die voeding da aankan of denkuj jullie van wel? Als er geen schade aangericht word door een te zwakke voeding danne gaak het gwoon probere...

Mn 2e vraag is : Ik wil zelf een kast maken van hout alleen hoe zorg ik dan voor een aan/uit knop ? ik heb er nog een liggen van die oude IBM maar kan ik die dan gewoon op de pinnetjes van het mobo zetten die aangegeven zijn in het boekje? kan dr niks mis gaan?

Nou een heul verhaal maar ik hoop da jullie mij kunne helpe

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2003 09:23 ]

• venomous
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-09 13:21
Je Voeding is zeker aan de lichte kant maar daar kom je eenvoudig achter (testen)

Voor de aan en uitknop kan je gewoon die oude erop zetten.

Het is gewoon een maak contact.

Specs

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Als je de boel van hout maakt, kan je in principe wel de knopjes daaruit slopen en inbouwen in je houten front.

En die voeding, is dat wel een ATX voeding ? En zo ja, past 'ie wel op je mobo ? want IBM loopt ook nog wel eens te bitchen met standaarden, al weet ik niet hoe ze dat met voedingen doen.
En waarom zou er schade ontstaan door een te zwakke voeding; je zaklamp gaat toch ook niet kapot als de batterijen op zijn ?; gewoon proberen, maari k denk dat dit wel te weinig vermogen heeft, vooral met 2 hd's en die videokaart.

1.44" floppy zou ik er dus echt niet in gooien, wat wou je er mee ?
Als je hem toch op het netwerk gooit kan je net zo goed dat ding weg laten.
Anders ook trouwens, ik ga ook zoiets maken en als ik er echt een flop nodig zou zijn zou ik hem wel tijdelijk aansluiten..

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Verwijderd

Topicstarter
de voeding is atx , marre da oude aan/uit ding overzette gaat denk nie bij mn andere pc zijn al die stekkertjes van de aan/uit en van de ledjes apart enne van die ibm dus weer nie die zitte allemaal bij elkaare in 1 stekker hij lijkt een beetje op de stekker van de power connector. maar ja k ga m ff probere en dan zien we wel

• born2tweak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:26
Ik zou het eerst even proberen met alleen moederbord, geheugen, hd en videokaart. Dan moet ie het wel doen denk ik. Je zou dan even een programma als motherboard monitor kunnen installeren, waarmee je de voltages kunt meten. Als de voltages minder dan 10% afwijken van hun eigenlijke waarde, dan houdt je voeding het.

Voor de aan-uit schakelaar kun je inderdaad gewoon een schakelaartje gebruiken, mits je de aansluiting op het moederbord hebt. Een AT voeding heeft een 220 v. schakelaar, maar dat is hier denk ik niet van toepassing.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

vraagje; welk os? of software? ik moet eigenlijk iets hebben wat nix anders kan dan divx spelen.
gewoon een schem wat vraagt; insert disk of zo. en cd d'r in, klaar.
meer moet 't nie doen. weet iemand of dat dat er is?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

Ik kan je verzekeren dat ie crasht met die voeding. Die Slot Athlons zijn echt bitches die niet eens met een 250W voeding willen werken. Na die vervangen te hebben door een 300W liep alles als een trein. Je kan het proberen, maar de kans dat ie het doet is 0,00001%. Je kan er iig nix mee mollen. Over die aan/uit knop staat hierboven al genoeg.
offtopic:
Nederlands typen wordt gewaardeerd, ipv die BrEeZaH-taal.

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02:04
Je voeding is wat aan de lichte kant, maar ik denk wel dat het gaat werken :)
Enzoals hier boven wordt gezegd: gewoon testen.

En voor een aan en uit knop kan je een simpel druk schakelaartje gebruiken (die 1 puls geeft als je hem indrukt, zoals een deurbel) ;)

Oja: doe wat aan je taalgebruik :P (nofi)

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-11 22:12
Ik gebruik al een jaar mijn Xbox als stand alone divx bak... kost niet eens zoveel, zit PRACHTIGE TV output op. Ook gelijk in staat om hardware matig DVD's af te spelen.

PS. Zit ook gelijk DD5.1 en DTS op.
PS2. Is ook redelijk stil
PS3. Is kleiner dan elke PC die je kan maken. :)

[ Voor 17% gewijzigd door sorted.bits op 25-04-2003 09:45 ]

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:19

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

AMD adviseerd voor hun athlons een 300w voeding, een 200w/250w kan uit ervaring al problemen geven. Ik zou het niet doen van een 300GL

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• born2tweak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:26
Scarecrow schreef op 25 April 2003 @ 09:36:
vraagje; welk os? of software? ik moet eigenlijk iets hebben wat nix anders kan dan divx spelen.
gewoon een schem wat vraagt; insert disk of zo. en cd d'r in, klaar.
meer moet 't nie doen. weet iemand of dat dat er is?
Je zou hiervoor DIVX OS kunnen gebruiken: link. Zoek maar eens op HTPC OS. (home theatre pc)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf ff een aan/it gebrouwd en de voeding treket het , hijs nou ekkes xp aant installen en dan ff de rest van de software en hardware. bedankt voor de info Joeuuuuuuhout

• memphis

memphis

Hou er rekening mee dat de voeding geen lange levensduur kent.....

En als de voeding ploft weet je nooit wat die verders meeneemt....

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Waarom zou hij geen lange levensduur hebben ?
En waarom zou hij ploffen ? Er zijn wel meer mensen die bijvoorbeeld net dat ene videokaartje of hd er in stoppen waardoor de voeding het niet meer kan trekken, gevolg; hij start gewoon niet meer.

Hij trekt het of hij trekt het niet, daar zijn ze voor gemaakt.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-11 09:06
born2tweak schreef op 25 April 2003 @ 09:55:
[...]

Je zou hiervoor DIVX OS kunnen gebruiken: link. Zoek maar eens op HTPC OS. (home theatre pc)
ik vind het echt een kutprogramma, myHTPC is veel uitgebreider en mooier en ook bsplayer is veel uitgebreider.

Verwijderd

arjandijk schreef op 25 April 2003 @ 12:24:
[...]

myHTPC is veel uitgebreider en mooier en ook bsplayer is veel uitgebreider.
Sluit ik me volledig bij aan. Ik heb recent ook mijn box afgerond en draai myHTPC in combinatie met Bsplayer en Girder, simpel en doeltreffend.

[rml][ CM] DivX speler van Compaq Deskpro (56K alert)[/rml]

• BJD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-11 22:43

BJD

mmmmmm,
laten we naar een andere hoek af posten:
ik heb ook zo`n eherlink XP pci en dat ding haalt echt nooit hoger als de 700kb/pc in mijn p1 hooguit 450kb/ps.
nu heb ik zo`n goedkoop edimax dingetje van 2cm hoog en die haalt al 2mb/ps.
ik zou als ik jouw was sowiso een 100mbit kopen ook omdat je waarschijnlijk via het netwerk films wil uploaden.

Verwijderd

Topicstarter
Hij is helemaal af nu alleen de kast nog :D , gak vant weekend wel ekkes doen. ik heb die 3com vervangen door een level one omdat die wel 10/100 is en die 3com nie da hak nog nie gezien :S

Verwijderd

Dis nou een handig topic :) was zelf van plan om zoiets te gaan maken... dan echter met een p3 450 Mhz... Dan heb ik nog wel een vraagje :P:

Als ik een normaal divx-filmpje afspeel in windows xp loopt het niet altijd even vloeiend (voor de duidelijkheid: het is nu mn desktop pc :S). Nu is zo'n divx os daar speciaal voor gemaakt. Zou het daar beter werken? (het probleem is dus duidelijk proc speed)

Verder heb ik een mpeg2 decoder kaart (dxr2 oid met een creative 5x dvd brander (zou ik willen :P) speler)... naar mijn weten is die dan nergens meer nuttig voor :?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2003 22:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ergens wa gehurd over BeOS da skijnt voor divx te zijn da OS. weet nie of da sneller gaat. Er zijn ook wa ossen die onder dos draaien gellof ik maar da week nie zeker , k zou ff googlen ofzo of ff de search hier.

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-11 17:45
Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 09:22:
Goeiedag , ik wil graag een stad alone divx bak maken alleen heb ik nog ff een paar vraagies:

Dit zijn de specs tot nu toe:

Asus k7m slot 1 Mobo
Atlon 800 mhz
2 x 256 mb sdram pc100 + 1 x 32 mb sdram
3com etherlink XL PCI
Sony 1.44 FDD
Compaq PS2 mouse
( moe nog ergens een geoeikoop cdrom en toetsebord hale )

Power supply van een IBM 300 GL k gloof dat ie 145 w (continue) is.....

Dat is dus ook gelijk mijn vraag want ik denk eigeluk nie dat die voeding da aankan of denkuj jullie van wel? Als er geen schade aangericht word door een te zwakke voeding danne gaak het gwoon probere...

Mn 2e vraag is : Ik wil zelf een kast maken van hout alleen hoe zorg ik dan voor een aan/uit knop ? ik heb er nog een liggen van die oude IBM maar kan ik die dan gewoon op de pinnetjes van het mobo zetten die aangegeven zijn in het boekje? kan dr niks mis gaan?

Nou een heul verhaal maar ik hoop da jullie mij kunne helpe
Sterkte met je bak, maar doe iets aan je taalgebruik. Zie dikgedrukte. Het is echt _niet_ te lezen :/

[ Voor 2% gewijzigd door pierre-oord op 26-04-2003 18:50 . Reden: Nog een paar fouten gevonden :S ]

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 April 2003 @ 18:00:
ik heb ergens wa gehurd over BeOS da skijnt voor divx te zijn da OS. weet nie of da sneller gaat. Er zijn ook wa ossen die onder dos draaien gellof ik maar da week nie zeker , k zou ff googlen ofzo of ff de search hier.
Kun je ook nog even in het Nederlands schrijven wat je bedoelt?

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

BeOS = Failiet dus amper meer te verkrijgen, en anders via de [google=DivXos] oi.d.

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11 23:58

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

pierre-oord schreef op 26 april 2003 @ 18:48:
[...]

Sterkte met je bak, maar doe iets aan je taalgebruik. Zie dikgedrukte. Het is echt _niet_ te lezen :/
dat is nou brabants mijne vrund

Verwijderd

pierre-oord schreef op 26 April 2003 @ 18:48:
[...]

Nou nou ...meneer wilt alles supernetjes in abn herschreven zien. Hij gebruikt wat msn en breezer taal erin en jij kan het _ECHT_ niet lezen?

• memphis

memphis

Tja... juist door SMS, chat en 1337 talen begint de huidige jeugd hun ABN te verliezen. We leven in Nederland (op de belgen na :) ) en daar dient iedereen nederlands op school te krijgen, ook de Friezen en Brabolanders dus is er geen reden om in een vreemde dialect iets te typen met als gevolg dit soort gezeik (puntje voor de FAQ :? )

Terug ontopic:
Maar dat DivXOS, kan dat ook met div ondertitielformaten overweg ?

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06:18
Verwijderd schreef op 27 april 2003 @ 11:41:
[...]

Nou nou ...meneer wilt alles supernetjes in abn herschreven zien. Hij gebruikt wat msn en breezer taal erin en jij kan het _ECHT_ niet lezen?
offtopic:
idd, msn taal is voor msn en breezertaal doe je lekker met je maten bij je scooter, maar op GoT is het de bedoeling dat je abn typt, dat is voor iedereen een stuk aangenamer. :|

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:46
Topicstarter, wil je graag fatsoenlijk Nederlands tikken? Als ik mensen zo zie posten ben ik al niet meer geneigd te helpen. Iemand die niet fatsoenlijk Nederlands kan schrijven is of dyslectisch of gewoonweg te dom/lui om een taal goed onder de knieën te krijgen. Aangezien jij niet dislectisch bent heeft het voor mij weinig zin een hulpende hand toe te steken; het zal toch niet worden begrepen.

[edit]Ik wil hier verder ook geen discussie over voeren, dus graag verder ontopic :)

[ Voor 10% gewijzigd door Abbadon op 27-04-2003 12:24 ]

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Behind_You
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-11 17:39

Behind_You

Kijk altijd achter je

Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 22:49:
Dis nou een handig topic :) was zelf van plan om zoiets te gaan maken... dan echter met een p3 450 Mhz... Dan heb ik nog wel een vraagje :P:

Als ik een normaal divx-filmpje afspeel in windows xp loopt het niet altijd even vloeiend (voor de duidelijkheid: het is nu mn desktop pc :S). Nu is zo'n divx os daar speciaal voor gemaakt. Zou het daar beter werken? (het probleem is dus duidelijk proc speed)

Verder heb ik een mpeg2 decoder kaart (dxr2 oid met een creative 5x dvd brander (zou ik willen :P) speler)... naar mijn weten is die dan nergens meer nuttig voor :?
Ik heb een p2 350MHz, 64md ram, tnt2 m64 en win98 icm BSplayer. Ik gebruik hem alleen om divx te kijken. Bijna alle films kan die zonder problemen afspelen. Dus ik zou er gewoon win98 opzetten en BSplayer.

Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D

Verwijderd

Topicstarter
da is gin breezah taal of hoe jullie da ok allemal noemt das gwoon brabants witte wel van boeruh en eindhove en PSV , ja? da gullie nie uit brabant komt kank ok niks an doen marre ik heb gin zin om over ieder woord na te gan denke alsk ant type ben. en zo te zien hebbe er wel wa mense het kunne leze want ik heb een paar goeie reacties gehad :D , AtomicShockwave KEREL!

Verwijderd

Topicstarter
Oke mensen hier even een berichtje om te kijken of ik ook wat in het nederlands kan typen ik denk dat het al aardig lukt alleen het is wel klote of steeds na te denken over wat je gaat typen maar ik zal proberen om in het vervolg wat meer abn te gebruiken zodat iedereen het kan lezen.

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-11 09:15
We kunnen het ook wel lezen, maar het kost zoveel moeite, en je gaat ons niet vertellen dat jij niet normaal nederlands kan typen, dus dan doe je maar wat harder je best ;)

edit:
Quote: Oke mensen hier even een berichtje om te kijken of ik ook wat in het nederlands kan typen ik denk dat het al aardig lukt alleen het is wel klote of steeds na te denken over wat je gaat typen maar ik zal proberen om in het vervolg wat meer abn te gebruiken zodat iedereen het kan lezen.

Heel goed ;)

[ Voor 49% gewijzigd door spokje op 27-04-2003 12:58 ]

• memphis

memphis

Verwijderd schreef op 27 April 2003 @ 12:53:
da is gin breezah taal of hoe jullie da ok allemal noemt das gwoon brabants witte wel van boeruh en eindhove en PSV , ja? da gullie nie uit brabant komt kank ok niks an doen marre ik heb gin zin om over ieder woord na te gan denke alsk ant type ben. en zo te zien hebbe er wel wa mense het kunne leze want ik heb een paar goeie reacties gehad :D , AtomicShockwave KEREL!
Sorry hoor, maar waarom kan je het in andere topics wel ?
[rml][ HP 4500 C]-Drukt alleen witte vellen af.[/rml]

• I_am_akira
  • Laatst online: 27-11 12:10
je kan ook even mijn divx bak bekijken op
http://members.lycos.nl/dolfyn0

specs zijn intussen wel veranderd
zit nu een ati radeon 8500 in

[ Voor 32% gewijzigd door I_am_akira op 27-04-2003 13:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nou Sinclair dat kwam omdat dat was tijdens mijn stage en die vent van dat bedrijf had die kapotte printer en vroeg die of ik daar wat voor kon zoeken. en toen typte ik dus een bericht zoals ik dat normaal zou doen en toen begon hij moeilijk te doen. heb je geen nederlands op school? ik zeg ja ik zal het wel even goed typen als jij dat fijn vind. ja het is weer gelukt alleen het duurt zo wel lang steeds :S

• machielk
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-02-2024

machielk

The server has been updated

Ik gebruik een amd k6-2 450 met 256mb intern, windows xp, maxtor 20 gieg en een xcard http://www.sigmadesigns.com/products/xcard.htm als divx bak.
Het mobo is een at/atx dus het zit zelfs in een at kast. Voeding is 200w en draait als een tierelier.

Oh ja als videokaart hangt er een tnt2 32mb met tv-uit in om windows op de tv te krijgen.

Zo zie je maar dat ook een butt systeem prima divx kan afspelen als je er tenminste een 150,- euro kaart in drukt die een en ander hardware matig regelt.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi kerels, mn nieuwe specs:

Asus k7m slot 1 Mobo
Atlon 800 mhz
2 x 256 mb sdram pc100
Level one 10/100 PCI
Compaq PS2 mouse
Sweex standaard ps2 toetsenbord( 8eur. :D goeiekoope meuk )
1 x coolermaster 80mm achterkant
2 x sharkoon blueneon 80 mm voorkant
Sweex 300 Watt ATX ( P4 / K7 )

Nu heb ik eigenlijk nog een vraagje want ik heb nu alles bij elkaar en de kast bijna af ik moet alleen nog aan de voorkant gaten boren voor de neons en dan de kast in elkaar schroeven. Maar ik heb wat dingen gelezen over het aarden van de PC. En nu weet ik eigelijk niet waar da moet en hoe enz. Ik heb hem dadelijk met de stroomkabel naar de voeding lopen en de kabel zit op een geaard stopcontact. de hele kast is van hout dus statisch zal hij denk ik niet zijn. ik heb tussen de kast en het mobo spacers zitten van die kopere dingen en er ligt een antistaticsh velletje onder. Ik d8 dat dit wel goed zou zitten maar omdat ik las dat er mensen optaters kregen wou ik het toch nog even aan de kenners vragen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 23:25 ]

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-11 15:23

Twan V

...en er stralend uitzien

Je kunt er het beste voor zorgen dat alle stalen frame-onderdelen geaard zijn. Spacers (die blokjes tussen je moederbord en je kast) zijn niet echt nodig. De gaten in je moederbord zijn goed geisoleerd en er zal niet snel spanning op komen staan, dus die antistatische zak mag er tussenuit.

Ik weet eigenlijk niet of zo'n zak geleidt (lijkt me niet) maar als ie dat wel doet kun je kortsluiting veroorzaken.

Aarden van je kast is voornamelijk om ervoor te zorgen dat je geen schok krijgt op het moment dat er iets fout gaat met de spanning. Dat je voeding geaard is, is voor ontlasting van moederbord (printerpoort is hier heel gevoelig voor) al voldoende.

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Verwijderd

Sinclair schreef op 27 April 2003 @ 11:55:
Tja... juist door SMS, chat en 1337 talen begint de huidige jeugd hun ABN te verliezen. We leven in Nederland (op de belgen na :) ) en daar dient iedereen nederlands op school te krijgen, ook de Friezen en Brabolanders dus is er geen reden om in een vreemde dialect iets te typen met als gevolg dit soort gezeik (puntje voor de FAQ :? )
Zeg dat maar eens op school tegen je leraar nederlands, en hij begint je in het limburgs toe te spreken voor de rest van je schoolperiode ( teminste hiero)

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Je voeding is misschien te zwak, maar kun je proberen he :) Die schakelaar kun je denk ik wel zo gebruiken, als hij maar ATX is!
Mitch schreef op 27 april 2003 @ 12:00:
[...]

offtopic:
idd, msn taal is voor msn en breezertaal doe je lekker met je maten bij je scooter, maar op GoT is het de bedoeling dat je abn typt, dat is voor iedereen een stuk aangenamer. :|
Very offtopic:
offtopic:
Was dat nou voor klets :? ''met je maten bij je scooter'' Net ofdat iedereen die een scooter heeft Br33zah en M$N apen zijn.

Verwijderd

AtomicShockwave schreef op 27 april 2003 @ 11:34:
[...]

dat is nou brabants mijne vrund
Is dat nou brabants??????? Ik woon er al m'n hele leven maar geen mens die zo typed. Echt zo'n zielig msn taaltje.

Brabants spreek je, maar schrijf je niet!

nu weer even on-topic:

Ik heb ook een zo'n zelfde systeem, (pentium 350, 128mb, standaard video kaartje met video uit, sb-live geluidskaart en een 10,4 " touchscreen :P ) Dit systeem gebruik ik alleen voor DVD, DIVX en MP3. Gewoon met windows 2000, winamp met 16 kleuren skin voor m'n touchscreen (ben ik nog een nieuwe player voor aan het schrijven...tijdgebrek... PowerDVD voor dvd's en bsplayer voor m'n DIVX

werkt echt super!

Verwijderd

Geweldig :)

En brabants kan je rustig typen :P

Verwijderd

Erg goed zo hoor, TS, dat je ABN kan schrijven, maar kun je je zinnen dan ook wat korter maken? Dit leest namelijk nog steeds irritant..

Verwijderd

Topicstarter
he nietik waar woon je dan zeker niet in de buurt van eindhoven of den bosch? , ik heb op mn eiegen pc de ACE mega codec pack en media player 9. Nu doet mn tvout avn mn geforce 4 ti4200 het perfect maar als ik op die divx player dat installeeer dan heb ik wel geluid maar geen beeld terwijl ik exact dezelfde software gebruik. Het enigste verschil is dat er beneden bij de divx player en matrox g400 zit zou het daar aan kunnen liggen? wat denken jullie of wat voor packs gebruiken jullie die wel goed werken ivm de matrox kaart? Thanks :D

Verwijderd

Tip: gebruik die 32mb ram NIET, word ie iets langzamer van 512 mb-ram is meer dan genoeg

Verwijderd

Wat een irritant taalgebruik zeg.

[ Voor 184% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2003 06:39 ]

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-11 09:06
Verwijderd schreef op 09 May 2003 @ 21:38:
he nietik waar woon je dan zeker niet in de buurt van eindhoven of den bosch? , ik heb op mn eiegen pc de ACE mega codec pack en media player 9. Nu doet mn tvout avn mn geforce 4 ti4200 het perfect maar als ik op die divx player dat installeeer dan heb ik wel geluid maar geen beeld terwijl ik exact dezelfde software gebruik. Het enigste verschil is dat er beneden bij de divx player en matrox g400 zit zou het daar aan kunnen liggen? wat denken jullie of wat voor packs gebruiken jullie die wel goed werken ivm de matrox kaart? Thanks :D
matrox heeft wel eens wat problemen met divx, er is geloof ik ook een speciale divxg400 moet je maar even zoeken.

Doe trouwens even je best om je posts wat duidelijker op te zetten (witregels enzo) en controleer je taalgebruik en spelling even, ik denk dat je genoeg commentaar in deze topic hebt gehad, dus nu moet het wel een keer lukken om goedgeformuleerde nederlandse zinnen uit te poepen.

Verwijderd

Topicstarter
hahaha da lukt toch niet daar moet ik veel te veel over nadenken maar ik heb het gevoel dat er mensen op dit forum zitten die niks te doen hebben dus gaan ze maar ieder klein ding zoeken dat ze kunnen vinden en daar over zeiken maar ja da zal wel aan mij liggen.

• New
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-11 09:12

New

Verwijderd schreef op 10 mei 2003 @ 19:29:
hahaha da lukt toch niet daar moet ik veel te veel over nadenken maar ik heb het gevoel dat er mensen op dit forum zitten die niks te doen hebben dus gaan ze maar ieder klein ding zoeken dat ze kunnen vinden en daar over zeiken maar ja da zal wel aan mij liggen.
Ach, meese die jaanken zulle we aandes is mee ene kaaibaand teguh hun taande aon tikke denk.

[ Voor 6% gewijzigd door New op 11-05-2003 02:46 ]

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-11 18:17
Ok, even vraagje, waarom wil jij 2 harde schijven in een stand alone DiVX pc ?? Die 3.2 GB is groot genoeg, of staan je DiVX'en niet op cd ??
Zelf heb ik ook een DiVX bak met de volgende specs.

Celeron 500 @ 488 (kan geen hogere multiplier)
128 MB PC133
Matrox Mystique G200 8 MB met tv-out
1.2 GB Western Digital
24x Philips cdrom (komt DVD speler voor in de plaats)
Onboard sound, maar gaat SB Live worden.

OS = Win98 SE met 98Lite en ik speel de DiVX'en af met BSPlayer.

Verwijderd

Topicstarter
op die 3 staat mn XP en op die 6 gieg staan de films heb geen cdrom of diskette station. De divx bak hangt op de router dus ik download rechtsreeks van internet naar de divx bak. de andere pc's hebben er niets mee te maken. NEW is une verketu kerul

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-11 10:56

Godjira

To infinity and beyond!

Ik denk niet dat je voeging dat gaat trekken, hoor. Maar er zit maar 1 manier op om daarachter te komen. Testen. Als je power supply het niet trekt, dan kun je denk ik beter een 300w of hoger nemen, dan weet je zeker dat ie het trekt.

Profile

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er een 300 watt sweex inzitten nu dus dat zal wel goedkomen denk ik :D

• agoNITE
  • Laatst online: 26-11 14:31
wat een geze*k over die taal hier. je snapt toch wat er staat, en daar gaat et toch om ?

lekker off topic ook, dat gedoe over taal

Verwijderd

Topicstarter
Oke mensen donderdag komen de foto's van mn ding. Ze zijn nie van al te goede kwaliteit maar je hebt in iedergeval een indruk dan. :D

• shure-fan
  • Laatst online: 21:22
AgoNitE schreef op 13 mei 2003 @ 13:15:
wat een geze*k over die taal hier. je snapt toch wat er staat, en daar gaat et toch om ?

lekker off topic ook, dat gedoe over taal
nou sorry hoor, maar ik heb liever dat iemand gewoon abn praat/spreekt, ik ga hier toch ook geen fries lullen (ben dus een fries), want ik weet dat niemand er iets van begrijpt

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Verwijderd

Wat boeit het taalgebruik nou!? We zijn hier met computer mensen onderelkaar, niet met taal kundige mensen... ;-)

Verwijderd

Komt zo uit de huisregels: Probeer er een duidelijk! verhaal van te maken dat door andere mensen prettig te lezen en goed te begrijpen valt!

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:40

Sebje

Makelaartje

welke kast gebruiken jullie? Zou de kast van een ouwe saturn of megadrive o.i.d.ook kunnen passen?

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-11 09:38
Nou gast ik wens je veel suc6. Ik hoop voor je dat het goed komt. :)

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap