Toon posts:

Welke Kabels / Aansluitingen...?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Mensen, ik ben nieuw in de DVD wereld.

Ik heb mijn TV (Sony KV32FS60-B) via de SCART-RGB naar me DVD SCART-RGB (Sony S536-D) gekoppeld met dit kabeltje: Werkelijk super !!!

Afbeeldingslocatie: http://www.ixos.co.uk/html/products/theatre/pix/model/126.jpg

Je ziet het niet, maar er zit op dit kabeltje een witte peil op, wat naar een kant wijst. Deze heb ik dus op me TV SCART-RGB aangesloten. Ik denk dat dit de "OUT" kant is...

Ik neem aan dat dit een goede keuze is geweest ? Als ik het goed heb begrepen dan is een TV-SCART-RGB to DVD-SCART-RGB verbinding een betere keuze dan TV-SCART-RGB to DVD-S-VHS verbinding en vervolgens TV-AUDIO naar DVD-AUDIO. Zie plaatjes...

Afbeeldingslocatie: http://www.ixos.co.uk/html/products/theatre/pix/model/137.jpg

alvast bedankt voor jullie reactie(s)!
Grt Cronik

Verwijderd

Je ziet het niet, maar er zit op dit kabeltje een witte peil op, wat naar een kant wijst. Deze heb ik dus op me TV SCART-RGB aangesloten. Ik denk dat dit de "OUT" kant is...
Jep, of als er geen pijl is moet je het van een stukje tekst halen dat op de kabel staat (b.v. het merk/type wat vaak zelf op de kabel staat)
Dat onderste plaatje.. is dat een svideo naar svideo(scart)? Of weet jij misschien hoeveel ik daar voor kwijt ben van Ixos?

Verwijderd

Topicstarter
Hey Xanandu,
Dat onderste plaatje.. is dat een svideo naar svideo(scart)? Of weet jij misschien hoeveel ik daar voor kwijt ben van Ixos?
Dat is inderdaad een Scar naar S-VHS (SVideo) aansluiting. Het bovenste kabeltje (die ik heb) koste 165 piek!!! Dus reken maar op zo'n prijsje!! Maar dan heb je ook echt wat!

Verwijderd

Topicstarter
BTW, dit is hun website:

www.ixos.co.uk

Verwijderd

165,-?
Valt wel mee ;)

Ok, bedankt!

Verwijderd

Hey kronic je bent zeker bij RAF geweest? :)

die impoteren dat spul namelijk zelf :)

Greetz

Verwijderd

Topicstarter
HEHE, nee niet bij RAF, maar bij StaffHorst te Urecht!
Pagina: 1