Toon posts:

[Dual-Monitor] Probs met Geforce 4 mx 440 VGA en DVI out

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een XFX Geforce 4 MX 440. Deze heeft achterop een DVI en een VGA uitgang. Nou moet het toch mogelijk zijn om er een dualmonitor setup te maken?
Mij lukt het namelijk niet, ik heb mijn hoofdbeeldscherm op de VGA staan en de andere via een DVI -> VGA plugje aangesloten. Maar die tweede beeldscherm word nu dus niet herkent door windows.
Ondersteunt mijn videokaart nou geen dual monitor, of doe ik iets compleet verkeerd?

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 15:47
Volgens wil dat niet. Ik kreeg het ook niet voorelkaar om een dual setup tedraaien met 2 monitoren. En tevens maakte ik ook gebruik van de DVI poort. En als ik me niet vergis is dit een normaal probleem met een XFX. Probeer eens of je de monitor alleen achter DVI wel werkt

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Heb je de 2e monitor wel met nView (voorheen TwinView) geselecteerd als 2e scherm? Je kan dan ook bepalen of je je 2e scherm als kloon, verticale uitbreiding of horizontale uitbreiding wil hebben.

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Het is mij wel gelukt, met de "standaard" windows dual-monitoring support in Windows XP, alleen ik heb laatst toch maar een 2e PCI kaartje erbij gekocht, omdat spellen moeilijk deden met 2 beeldschermen aan één kaart (Diablo II wist niet meer wat hij moest doen, en was van mening dat mn bak niet eens meer DirectDraw kon). Mijn kaart is een GeForce 4 TI4200

Verwijderd

Topicstarter
Zeer vaag, alleen een monitor op de dvi -> vga doet het ook niet. Maar het beeldscherm geeft niet zo'n no signal. Dus het plugje opzich werkt wel, maar de videokaart wil niet meewerken ofzo.

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 15:47
ik heb het zelf ook nooit aan de praat gekregen. ik hou dus dit topic in de gaten.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• Thomix
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-06 21:16

Thomix

cAFFEÏNE!

je zou ff op moeten zoeken of de XFX wel 2 ramdacs heeft. Zo niet --> no go. De Hercules 8500 LE had dat probleem ook; je kan dan alleen een analoge en een tft in clone mode tegelijk krijgen.
Pagina: 1