Toon posts:

ATI Radeon 9000

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Wat vragen, heb ik via google.nl gezocht, heb ik hier gevonden, weet ik niet of wel voor videokaarten vragen mogen, want staat op www.sexwoordenboek.nl , maar toch vraag ik wat...

Ik heb ATI Radeon 9000 hier, maar heb ik veel gehoord, dat wel via videobanden opnemen werkt, maar HOE het werkt? HIer hebben we geen informatie hoe het werkt :( Misschien hebben jullie wel gebruiksaanwijzing of ervaring om te vertellen hoe het werkt via videorecorder aansluiten en videobanden opnemen naar pc enz...

Ik hoor wel van jullie of jullie wel informatie hebben, dan laat me graag weten!

Groetjes, Missy

Verwijderd

UUh, heeft die een vid-in (zal wel) dan is het niet zo moeilijk. Je videostudio installeren, recorder aansluiten, kanaal kiezen (s-video of comp) wachten tot je beeld krijgt en op opnemen drukken.

Geluid gaat via je line-in van je soundcard

Verwijderd

Topicstarter
sorry, ik heb hier geplakt, dat had ik niet moeten geplakt, excuses van mij...

Hier is opnieuw ff...

Hoi,

Wat vragen, heb ik via google.nl gezocht, heb ik hier gevonden.
Ik heb ATI Radeon 9000 hier, maar heb ik veel gehoord, dat wel via videobanden opnemen werkt, maar HOE het werkt? HIer hebben we geen informatie hoe het werkt :( Misschien hebben jullie wel gebruiksaanwijzing of ervaring om te vertellen hoe het werkt via videorecorder aansluiten en videobanden opnemen naar pc enz...

Ik hoor wel van jullie of jullie wel informatie hebben, dan laat me graag weten!

Groetjes, Missy

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Dit topic is me echt een raadsel, je post 2 keer hetzelfde :P

Welk merk is je videokaart EN staat er geen handleiding op de website van de fabrikant :? (vaak in de vorm van een .PDF)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

volgens mij hangt dat hoofd nog ergens op het sexwoordenboek

Verwijderd

Topicstarter
Hoi alle gasten,

Nou, mijn videokaart heet ati radeon 90000 DDR, 128 mb, geloof ik, geen tv in, maar wel tv out, dus zag ik eerste reactie, wel mogelijk via tv in op te nemen, niet zonder tv in, neem ik aan?

Missy

ik heb geen handleiding, hoop ik niet er engels staat, want ken ik niet zo goed engels taal, wel alleen nederlands taal...

Verwijderd

Topicstarter
ja firefly, geod gezien, schaam ik wel sjeesh... volgende keer moet ik voorzichtig te doen :)

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

ja maar van WELK merk is ie? Gigabyte, Club3d ????

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Topicstarter
Hmm nooit gehoord, kan jij wat voorbeeld, of veel werk om voorbeeld te vertellen?

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Je hebt toch wel een verpakking waarin ie zat :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 02:06:
Hoi alle gasten,

Nou, mijn videokaart heet ati radeon 90000 DDR, 128 mb, geloof ik, geen tv in, maar wel tv out, dus zag ik eerste reactie, wel mogelijk via tv in op te nemen, niet zonder tv in, neem ik aan?

Missy

ik heb geen handleiding, hoop ik niet er engels staat, want ken ik niet zo goed engels taal, wel alleen nederlands taal...
Je zit er wel lekker bij met je hoofd :P Ik zit pas bij de radeon 9800pro, maar jij springt meteen door naar de 90000! :P
En dat nederlands van jou :?

Maar in ieder geval, om alles samen te vatten:

TV-out: Beeld computer naar tv
VID-in: Beeld VCR/Analoge camera naar PC

Gaat dus niet werken wat je wilt

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Koop dan een goedkoop TV kaartje, als je hiermee verder wilt

of ga verder surfen op www.sexwoordenboek.nl :P

Verwijderd

WHAHAAHHAHAHAHA, (oeps) mag niet, maarre, sorry dat taalgebruik en die zinsopbouw. In mijn ogen niet een heldere tweaker (kan ook fout zitten, in dat geval, excuses)

Verwijderd

Topicstarter
dual zip, ik heb aar splinternieuw pc gekocht, zit erin ati radeon 9000, zag ik, zal ik handleiding van wat erin zit van pc te zoeken?

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

bel het computerbedrijf morgen maar... of als het in de handleiding staat ook goed, maar aangezien je geen TV-In hebt gaat het toch niet werken...

Verwijderd

Topicstarter
Tja, wat is nou lekker grapje, maar neem ik nu ff serieus dat ik echt doof ben (geboren), dus ben ik in nederland wel geboren, heb ik al mijn best gedaan met nederlands taal geleerd... niet schrikken, joh!

Verwijderd

Missy, het gaat gewoon niet werken, zijn we al uit. Maar een oplossing is een tv kaart of een analoge videobewerkingskaart. Kijk maar op www.pinnaclesys.com bv.

Verwijderd

Topicstarter
VID-In, snap ik, dus is zo fijn om alles te weten, ga ik zo handleiding te zoeken...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 02:14:
Tja, wat is nou lekker grapje, maar neem ik nu ff serieus dat ik echt doof ben (geboren), dus ben ik in nederland wel geboren, heb ik al mijn best gedaan met nederlands taal geleerd... niet schrikken, joh!
Excuses, schaam me dood :'( ;(

Verwijderd

Topicstarter
geeft niet, daar kan jij mij niet ruiken of zien dat ik wel goed versta :) dat merkt jij wel vanzelf hoe alle mensen taal gebruiken, dacht ah, zal wel buitenalnd of doof of zo...

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

* Glashelder vindt het wel weer is grappig zo'n topic
Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 02:17:
geeft niet, daar kan jij mij niet ruiken of zien dat ik wel goed versta :) dat merkt jij wel vanzelf hoe alle mensen taal gebruiken, dacht ah, zal wel buitenalnd of doof of zo...
Dat kunnen we zeker niet ruiken, maar het komt maar al te vaak voor dat mensen zo typen hier... en dan bedoel ik mensen die hier net gearriveerd zijn, net zoals jij...

[ Voor 81% gewijzigd door Glashelder op 25-04-2003 02:20 ]

Verwijderd

Hebben we je eigenlijk wel verder geholpen?

Verwijderd

Topicstarter
ik ben nog bezig aan het lezen bij gebruikershandleiding..

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

* Glashelder spreekt voor Missy ;)

Nee. Het is dat de modjes op 1 oor liggen, anders was dit topic _allang_ dicht geweest ;)

Edit: eigenlijk wel, hji weet nu dat het niet gaat werken :o

[ Voor 24% gewijzigd door Glashelder op 25-04-2003 02:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
Wheeeeh, dat staat zoveel over garantie, niet over videokaart, maar heb ik bij block gezien, dat staat wel op radeon 9000, pfff, dus moet ik ander keer in pc kijken wat er staat, en merk, toch?

Verwijderd

Topicstarter
`hmm ben ik hij?

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb nagedacht, dat kan ik alleen vid-in pas kopen, dan werkt wel, he? zo ja, welke is beste? :)

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ik geloof nu dat iedereen gaan slapen, he?

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

OMFG, hier krijg je straks denk ik een waarschuwing voor hoor,

• al die dubbelposts, gebruik alsjeblieft de edit knop! Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif

• Daarnaast overtreed je de policy door je topic binnen 24 uur te kicken

• Je hebt niet gezocht..

:'( :'(

Het merk is niet meer van belang! Je moet een extra kaart aanschaffen die een Tv-In heeft. Dus om het signaal van buiten IN je computer te krijgen. Bijvoorbeeld deze: http://www.computer-land....=beschrijving&prodid=1954

Valt de TV-IN je op :?

[ Voor 56% gewijzigd door Glashelder op 25-04-2003 02:46 ]

Verwijderd

Hallo Missy.... een tip : * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *
Nog een tip : ga even op zoek naar de handleiding... of gebruik een zoekfunctie.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.