Beste PC magazine

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-08 08:08
Wat is het beste PC magazine,dus gewoon over PC en niet games

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Verwijderd

C't, lekker diepgang, maar helaas nog te weinig voor een tweaker om zich er een maand mee te vermaken...

Verwijderd

Tot voor kort was dat de computertotaal (tot ze begonnen met zeikerig doen met die hcc kaartjes)

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:45

Theeboon

theebonen bestaan!

Ik zoek ook iets anders, de C!T is wat teveel newbie-gericht en daarom niet echt interessant meer. Maar ik heb ook gehoord dat de C'T (de nederlandse vertaling) niet kan tippen aan de duitse, maarja duits lezen is ook niet mijn sterkste punt...

"I sit in my room and imagine the future."

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

C't... alleen zijn ze soms wat laat met nieuwe produkten en ander nieuws
moet waarschijnlijk eerst uit het duits vertaald worden
(en duits is soms best moeilijk:))

Join TeamBVD!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Toch de duitse c't. Lekker elke twee weken, het enige blad dat ik ken dat een fatsoenlijke verantwoording aflegt over de testen die ze doen, en zeer actueel (de nederlandse vertaling is inderdaad altijd wat later, en bovendien niet zo compleet).

Duits lezen zuigt de eerste twee nummers maar het went snel; veel jargon is toch hetzelfde. Bovendien leer je d'r ook nog wat van :-)

Zoef

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:48
Als je het nu over laat hebt dan kan Computer Totaal er ook wat van. Volgens mij moet het eerste volwaardige artikel over Divx en de mogelijkheid van DVD rippen nog geschreven worden. (er zijn ook legale toepassingen)

Verwijderd

Ik lees zelf PC-Active en soms Pc-Magazine, die andere bladen lees ik nooit, dus ik kan niet echt vergelijken. Maar Pc-Active vind ik best wel okay.
Pagina: 1