Orange ad staat midden in beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

Topicstarter
vindt de flash advertisement van orange (in T.net) namelijk irritant knipperend in het midden en vertraagd het laden van het pagina. Zou dit beter kunnen aan de zijkant waar nu windows server 2003 walpaper eropstaat (dus hetzelfde net als bij GoT?)

Just my 2 cents.....

edit:
ouch...andere topic niet gelezen (algemener). Zal nu maar effe doorspitten...

[ Voor 18% gewijzigd door GrittyKitty op 25-04-2003 00:45 ]

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:03

JvS

Ik heb hem zelf ook

Daar hoort-ie ook. Dat-ie in het midden staat is een foutje denk ik. ff wachten op een adminnetje, ik doe dit verder ff naar TFF

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Zit daar nog een max aan verbonden ofzo? Hoe vaak je die ziet bedoel ik. Ivm een aantal problemen moet ik mijn PC om het uur rebooten, en telkens als ik de FP open zie ik die ad. Niet echt storend by the way...

Is dit nou niet al het 20e AD-Topic vandaag 8)7

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Die Orange ad heeft bij mij altijd in het midden van de page gestaan..

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:30
Het ligt eraan over welke Ad we het hier hebben. Als ie vierkant is hoort ie gewoon in het midden, maar als ie lang en rechthoekig is dan aan de zijkant :)

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Hoe vaak mag/hoor je die te zien ??

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Ik vind de plek ook niet echt fijn gekozen :)
in ieder geval zou er een beetje witte ruimte boven en onder de ad mogen zitten zodat het allemaal iets rustiger blijft. Verder weet ik niet wie de ad's kiest en maakt, maar de kleuren combinatie en bewegingen vind ik uiterst irritant. In plaats van een zwarte achtergrond had ik liever een lichte blauwe kleur of gewoon wit gezien. T.Net zag er tot voor kort een stuk professioneler uit :)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:40

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Extra witruimte had ik graag gewild, maar kan niet omdat ik niet weet wanneer de bigad wel of niet getoond wordt (dat wordt bepaald door de adserver van WebAds en die zet de banners erin via externe javascripts) en wanneer er dus extra marge bij moet komen. De GIF versie van de Orange bigad vind ik niet mooi. Zo'n groot zwart blok op een witte achtergrond is lelijk. Het design wordt door het reclamebureau gedaan. Wij hebben daar geen invloed op.

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-02 20:33

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

_/-\o_ Eindelijk! De orange banner is verdwenen! Eindelijk weer rust op t.net! _/-\o_

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Verwijderd

FiRePaTH schreef op 25 april 2003 @ 15:06:
_/-\o_ Eindelijk! De orange banner is verdwenen! Eindelijk weer rust op t.net! _/-\o_
ben je hem,

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/arfman/tweakers.jpg

en hem

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gjvisser/welkomoptweakersnet.jpg

cker nog niet tegengekomen :D

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Eén draadje tegelijk is wel genoeg :+.

Professioneel Hyves-weigeraar