[Win] Register

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Daniel304
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 14:02
IK ben mijn eigen register aanpassingen aan het maken zodat al mijn belangrijke data op de server word opgeslagen.. zoals mijn documenten etc.. Dit doe ik aan de hand van het register. Ik zoek ergens een handleiding waarin staat welke opties zoals %$current_USER% staan...

ENig idee iemand ?!?

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 16:09
Optie %$current_USER%?
Bedoel je niet de verschillende systeem variablen ofzo?
Of begrijp ik je verkeerd?

Verwijderd

Als je, volgens je SIG, Windows 2000 Server gebruikt, kan je met de user-profiles en dergelijke gewoon per user aangeven waar de data naar toe moet, alsmede de off-line settings en dergelijke.

Het meest logische idee is om je handleiding van 2000 Server erbij te pakken en gewoon Server Configuration te draaien.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik snap niet wat je bedoelt. Je bedoelt een lijst van de enviromental variables? Type 'set' in op de prompt en je hebt er al veel. Of waar in het register je kan instellen waar bijv. wordt ingesteld wat 'my documents' is? Dan: welk client OS-en, hang je in een domein, wat wil je nog meer weten naast currentuser?

Hoe dan ook past het beter in Windows Operated Systems, open daar dus maar en nieuw topic: verplaatsen heeft weinig zin met dit verhaaltje want ook daar is het niet echt duidelijk ;)

(En natuurlijk is het zaak eerst even een handleiding door te bladeren want als je bovenstaande bedoelt is dat best standaard-functionaliteit van w2k server)

Probeer je vraag dan ook even duidelijker te maken in de topictitel (en geef aan om welke OSsen het gaat, zie ook het WOS policy). Succes :)

Nu ik er over nadenk, of heb je het over een apart programma? Begin dan even overnieuw hier in SA en geef aan over welk prog je het hebt :P

[ Voor 10% gewijzigd door F_J_K op 25-04-2003 07:49 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.