Uit welke game/mod komen deze gun-models?

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-11-2025

jjwa

CZ3 tentmuis

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.annot.net/jjwa/mp5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.annot.net/jjwa/Deagle.jpg
ik ben deze plaatjes ergens tegen gekomen, en ze zijn echt prachtig :D

ik ben benieuwd uit welke game of mod ze komen, want bij deze stijl guns past mogelijk een goeie game :D.
Maar ik wil ook wat meer pics ervan, ik wil er even iets als een wallpaper ofzo mee maken.

Dus als iemand weet waar deze pics vandaan komen?
Alvast bedankt

Verwijderd

Die ondersten, lijken op de desert eagle uit tactical ops (ut mod).
dat bovenste wapen, is een mp5sd. Maar met TO zit er geen laser aimer op en op dat plaatje wel.
Lijkt verdomd veel op TO

• Houston3
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-12-2025

Houston3

ole

misschien cs ?

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-12-2025
Lijkt op Counter-Strike of ala Half-Life mod. Maar meestal hebben zulke mods supermooie models enzo, maar niemand speelt het. Mod maken duurt zoiezo al een jaar ofzo en bij het minste of geringste laten ze bergen screenshots zien vanuit elke hoek een screeny. Tword meestal nooit wat :/

Verwijderd

ZOu ut niet weten, geen cs ervaring. Jij wel?? Dan zou je ze direct herkennen.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:37

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dat is fusion pack of fusion assault (addons voor cs, kep ze beide, mix zelf van gemaakt) ga voor fusion assault 2, zittne ze zeker in. Bovenste is mp5, onderste is deagle.

edit, is toch assault 2, google does the job ;) btw, dit zijn 3dmax renders ofzo, ingame is et pietsje minder kwaliteit

[ Voor 33% gewijzigd door SinergyX op 25-04-2003 00:25 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Hoe dan ook, ze zien er masterlijk uit, maar is dat in-game ook zo, of gaat dat meteen weer naar beneden

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-01 02:25

heuveltje

KoelkastFilosoof

Nee dit zijn hoog poly models met zeer grote skins
mooi om te showen door de makers, maar te resource vretend voor in een game
daar vind je meestal dan ook de versimpelde versie

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ik maak wel zo wat shots.. btw, die mp5 heeft een demper, ik heb die model gehad, maar nu weer zonder (geluid blijft toch wat beter)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Dit zijn gewoon renders voor cs models, volgens mij alle 2 met skins van sixshooter, van wie het model is weet ik niet. Volgens mij zijn deze ook geport naar Tac Ops.

Meestal zijn dit 1500+ poly modellen [met handjes] met meerdere skins van 512x512.. Het zijn ook nog eens renders met een vele malen geavanceerdere licht/schaduw effecten, dus zo zal het er nooi in-game uitzien.

Je standaard CS machine zal dit ook niet leuk vinden om te draaien, zeker als voor de player [P_] en world [W_] modellen dezelfde zijn gebruikt ipv. low poly versies.

offtopic:
Ik heb ook zo'n 2 jaar modellen gemaakt voor counter-strike, vooral wapens..

[ Voor 29% gewijzigd door agentorangina op 25-04-2003 00:39 ]

• DeX
  • Laatst online: 18-07-2025

DeX

KarreMania schreef op 25 April 2003 @ 00:24:
dat is fusion pack of fusion assault (addons voor cs, kep ze beide, mix zelf van gemaakt) ga voor fusion assault 2, zittne ze zeker in. Bovenste is mp5, onderste is deagle.

edit, is toch assault 2, google does the job ;) btw, dit zijn 3dmax renders ofzo, ingame is et pietsje minder kwaliteit
CS gameplay met RavenShield Graphics dus..
:9~ :9~

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

mp5 1
mp5 1
deagle 1
deagle 2

check de fps, daarom heb ik een eigen pack gemaakt, de wapens op de grond en tegenstander zijn nog gewoon de halflife defaults

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 25-04-2003 00:56 ]

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:11
hoezo moeten deze pics nou komen uit een spel?

misschien zijn het wel airsoftgun plaatsjes ofzo....
en een pic van bv een d. eagle ziet er voor elke mod bijna wel hetzelfde uit .. :\

en nou op een mod te gaan geilen omdat ze alleen leuke plaatjes van guns hebben :z

Verwijderd

/me is onder de indruk :9~ :9~

Lijkt mij gewoon plaatjes uit een CS mod.. weet niet prcies welke.. er bestaan er teveel.

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-01 21:57
Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 04:22:
/me is onder de indruk :9~ :9~

Lijkt mij gewoon plaatjes uit een CS mod.. weet niet prcies welke.. er bestaan er teveel.
rofl een csmod? heb jij wel eens cs gezien? Daar zitten echt geen 25000 poly's per wapen in hoor :z. In geen enkel spel trouwens. Het lijken me gewoon renders :).

tvw

Verwijderd

ja duh zijn het renders...

En je hoeft niet op die modellen te geilen om cs leuk te vinden. Cs kikt gewoon kont zonder goeie graphics te hebben.

Alhoewel ik wel fusion pack heb geinstalleerd en 16xfsaa en 2x aa heb aanstaan . Ik vind cs er dus helemaal niet lelijk uit zien :) .

• Vinnienerd
  • Laatst online: 19:40
HL2?

Verwijderd

lol.. HL2 :P
Zoals veel al zeiden, het zijn gewoon 3D renders met veel poly's en lichteffecten e.d. in-game (bij welk spel dan ook) zien de wapen models er nooit zo mooi uit

• jjwa
  • Laatst online: 05-11-2025

jjwa

CZ3 tentmuis

Topicstarter
ok, bedankt voor de info, dan ga ik eens ff wat renders ervan zoeken :D
ik vind vooral die Deagles namelijk erg mooi om als wallpaper ofzo te hebben (in een groot formaat) :D

edit:
ik heb aan aantal mooie model renders gevonden van die Fusion Pack en aanverwanten, en ik kwam op mijn pc een pic tegen waar meerdere guns op staan, misschien makkelijker om de game aan de hand ervan te herkennen:
Afbeeldingslocatie: http://www.annot.net/jjwa/guns.JPG

[ Voor 44% gewijzigd door jjwa op 25-04-2003 15:09 ]

Verwijderd

ZIjn gewoon mooie plaatjes.... denk niet dat ze uit een specifice mod komen.... fusion pack's enz... daar zitten ook wel eens mooie plaatjes bij!
Kijk op : www.counter-strike.net
www.gamewallpapers.com
http://www.tactical-ops.de/
Kijk op de links / wallpapers... denk dat als je wat doro zoekt dat je wel wel mooi's vind!

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2003 15:17 ]

• Exar
  • Laatst online: 01-01 16:14
Hier een mooie wallpaper met wat wapens van INFiltration. 8)

Op de INF site zijn nog meer mooie wallpapers te vinden onder 'Media'... :)

Afbeeldingslocatie: http://infiltration.sentrystudios.net/modules/My_eGallery/gallery/wallpaper/287_desktop_1280.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Exar op 25-04-2003 15:51 ]

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

• Exar
  • Laatst online: 01-01 16:14
Ooops, dubbelpost.... foutje, bedankt! |:(

[ Voor 92% gewijzigd door Exar op 25-04-2003 15:51 ]

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Afbeeldingslocatie: http://www.reinders-folmer.demon.nl/csweapon/1911_render.jpg

Dit is m'n colt 1911 van lang gelee, clickable voor een wallpaper.. Model is van iemand anders, ik had hem geskinned.

Wat anderen..

Afbeeldingslocatie: http://www.reinders-folmer.demon.nl/csweapon/akrender.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.reinders-folmer.demon.nl/csweapon/p226render.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.reinders-folmer.demon.nl/csweapon/thomprender.jpg

Ze zijn wel niet zo impressive als die van bovenaan, maar ze zijn tenminste ook in-game te gebruiken :)

[ Voor 13% gewijzigd door agentorangina op 25-04-2003 18:43 ]

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:19
ook ff patsen dan :P
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/wgeuze/ak47.jpg
Er moeten nog veel dingen aangepast worden, dit is dus nog geen final :)
Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 00:12:
Die ondersten, lijken op de desert eagle uit tactical ops (ut mod).
dat bovenste wapen, is een mp5sd. Maar met TO zit er geen laser aimer op en op dat plaatje wel.
Lijkt verdomd veel op TO
MP5sd3 om precies te zijn ;) Heerlijk wapen, lekker compact :)
SonyEricsson schreef op 25 April 2003 @ 04:18:
hoezo moeten deze pics nou komen uit een spel?

misschien zijn het wel airsoftgun plaatsjes ofzo....
en een pic van bv een d. eagle ziet er voor elke mod bijna wel hetzelfde uit .. :\

en nou op een mod te gaan geilen omdat ze alleen leuke plaatjes van guns hebben :z
Waarschijnlijk zijn het idd foto's van bbguns. Owja ff wat uit de wereld helpen, airsoftguns bestaan niet ;) Airsoft is de sport, bbguns zijn de wapens :)

Kijk maar naar de clip van de DE :) Klein foutje, zitten nog een berg kogels in waarschijnlijk, alleen zitten die gaten er om te zien hoeveel kogels je ongeveer nog hebt :) MAAR, in mijn Desert Eagle zaten die gaten er wel, maar er zat nog een wand achter, zodat je niet de clip in kon kijken. Toevallig dat je ook hier niet de kogels ziet zitten, dus je hebt gelijk :)

[ Voor 91% gewijzigd door Schuey op 25-04-2003 22:12 ]

• White Dust
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Hmm, gaat te veel offtopic, SGD is niet bedoelt om je renders te showen... De renders die topic starter post kunnen uit zoveel games komen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.