Driverprobleem GeForce????

Pagina: 1
Acties:

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wanneer ik windows opstart reboot mijn comp. spontaan. Wanneer ik naar safemode boot, is er niks an de hand. Wanneer ik dan weer gewoon opnieuw opstart en naar windows ga zijn mijn display drivers weg. Ik zie dan dus een standaard VGA scherm. Wanneer ik dan mijn GeForce drivers weer installeer en opnieuw opstart is er niks aan de hand, totdat...ik mijn bakkie weer aanzet. Dan begint het weer van voor af aan.
Mijn bakkie:

Asus P3BN-f
PIII450@450
192 MB
Asus V6600 dlx.
2 netwerkkaarten.
blablabla

Verwijderd

Lullig voor je ik kan er nix aan doen , ik heb er geen last van :o
ik heb geforce2
C U

*D

• Tefflar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05-2025
(jarig!)
Misshien is je voeding niet zwaar genoeg?

Dit hoor hier (Processors & Mobo's) in ieder geval niet thuis.

Succes verder.

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Waarom zet je je bak dan ook uit, dat doe ik toch ook niet >:).
Maar goed, ik zou als je ge-OC't hebt eens terugklokken. Anders met SFC eens laten checken of er misschien een DLL stuk is. Nieuwste *officiële* drivers ophalen, niet met beta-spul blijven werken als je fouten krijgt.
Windows opnieuw installeren zal ook wel weer genoemd worden maar dat vind ik zo'n Vobis-oplossing |:(.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-07 17:23

FoggyFreek

I'm a llama again!

Gebruik je gewoon de Detonator 3 ?
Installeer anders gewoon eens de drivers van Asus (of anders JUIST die van Nvidia) Zet AGP 4x eens uit. (als het aanstaat) check of je power output wel 300Watt is (is aan te raden)
Of pleur er even een TNT'tje in (als iemand in de beurt zo'n ding heeft.. Dan kan je wat dingen uitsluiten.
Check mijn motto..;);)
Succes. alles komt weer goed.

-- Altijd blijven prutsen --

Verwijderd

Ruk anders al je andere kaarten ff uit je bak: Doet ie hetzelfde? Dan weet je in ieder geval dat het geen IRQ / IO conflict is...:)

Verwijderd

Installeer anders even de nieuwste agp drivers, hielp bij mij wel...
Pagina: 1