Nog geen eigen topic hierover? Zo'n populair spel?

Mijn eerste reactie is: Neeeeeeeeeee

Ze hebben er een zeepkistenrace van gemaakt in plaats van een kartrace. Ik was altijd HEEL erg fan van de 16bit versie, de lage karts, de lekkere overzichtelijke baantjes met scherpe korte bochtjes waar je heerlijk snel en scherp doorheen kon scheuren/snijden, de perfecte Vs mode, karts die evensnel bleven, leuke itempjes en je werd echt duidelijk beter al naar gelang je het lang speelde. Alleen de graphics zijn wat outdated.
De discussie over de N64 versie is denk ik al lang en breed gevoerd, degene die begonnen met de oude, vinden de N64 echt verkracht (zo ook ik) en ik hoopte dan ook dat het zwabberen, het gevoelloos rondrijden op veel te grote (rally achtige) banen met veel te flauwe bochten waar je je kart amper fatsoenlijk doorheen kon trekken (met veel heen en weer getrek van je pretpook, totaal tegen gevoel in), waarmee je zo kon beginnen en daardoor beginners heel erg aantrok en er wel een stuk mooier uitzag achter me zou liggen.
Helemaal na de GBA variant en het bekende filmpje van luigi en mario die op een bump-mapped ondergrond aan komen scheuren op lage, stoere karts gloorde mijn hoop weer op relaxte avonden met een lekkere mariokart. Ik ga dit heel erg afwachten in elk geval. Ik vind dit in elk geval geen "kart".
Het is overigens al helemaal af:
Ik liet mijn GC koop ook op dit spel hangen (bij gebrek aan echt goede race-games op de GC), maar ik ben nu wel een stuk sceptischer geworden
. Overigens vind ik het sturen met een stickje ook niet zo prettig. SMK was gewoon prima te besturen met de 4puntstoets.

Mijn eerste reactie is: Neeeeeeeeeee
Ze hebben er een zeepkistenrace van gemaakt in plaats van een kartrace. Ik was altijd HEEL erg fan van de 16bit versie, de lage karts, de lekkere overzichtelijke baantjes met scherpe korte bochtjes waar je heerlijk snel en scherp doorheen kon scheuren/snijden, de perfecte Vs mode, karts die evensnel bleven, leuke itempjes en je werd echt duidelijk beter al naar gelang je het lang speelde. Alleen de graphics zijn wat outdated.
De discussie over de N64 versie is denk ik al lang en breed gevoerd, degene die begonnen met de oude, vinden de N64 echt verkracht (zo ook ik) en ik hoopte dan ook dat het zwabberen, het gevoelloos rondrijden op veel te grote (rally achtige) banen met veel te flauwe bochten waar je je kart amper fatsoenlijk doorheen kon trekken (met veel heen en weer getrek van je pretpook, totaal tegen gevoel in), waarmee je zo kon beginnen en daardoor beginners heel erg aantrok en er wel een stuk mooier uitzag achter me zou liggen.
Helemaal na de GBA variant en het bekende filmpje van luigi en mario die op een bump-mapped ondergrond aan komen scheuren op lage, stoere karts gloorde mijn hoop weer op relaxte avonden met een lekkere mariokart. Ik ga dit heel erg afwachten in elk geval. Ik vind dit in elk geval geen "kart".
Het is overigens al helemaal af:
enShigeru Miyamoto wist vandaag te bevestigden dat de GameCube versie van Mario Kart reeds voltooid is! Een vrij opvallende uitspraak gezien het feit dat er nog niets over de game is verschenen: geen screenshots, geen filmpjes en weinig tot geen concrete informatie.
Wel wisten we reeds dat Mario Kart geen online mogelijkheden zou gaan bevatten, iets wat toch wel in enige teleurstelling bij de fans resulteerde. Gelukkig kan je nog wel met z'n vieren op één GameCube de strijd aangaan. Ook kan je twee GameCube's aan elkaar koppelen en zo op twee TV's met z'n achten rondracen! Nu de game klaar is, is het alleen nog wachten op een releasedatum. Volgens Special Reserve zou het in juli reeds zo ver moeten zijn. We wachten af!
Four-player split-screen is very much in evidence, but that's not all. In a system similar to the PS2 i-Link, you'll be able to daisy-chain two 'Cubes together for eight-player action on two TVs. Still, the fact that we've seen no screenshots or video footage and heard no game information whatsoever does make us worry slightly. Finished? Good for you!
Wat is jullie mening over deze screens en wat zijn de verwachtingen voor het spel?De lange stilte is eindelijk doorbroken: volgens diverse websites is Mario Kart voor de GameCube al af en is er een multiplayer in voor 8 spelers!
Gisteren dook dit nieuws al op, maar het klonk allemaal als een sterk verhaal dat je aan je vrienden in de kroeg vertelt. Mario Kart voor de GameCube zou al af zijn en in volledig speelbare versie op de E3 2003 getoond worden. Aangezien er nog helemaal geen screenshots of filmpjes zijn vrijgegeven, is dit op zijn minst opvallend te noemen.
Dezelfde berichten meldden dat er in Mario Kart een multiplayer mode voor 8(!) spelers in zal zitten. Geen online multiplayer mode dus, maar wel 8 spelers die tegen elkaar kunnen racen. Natuurlijk gaat dat moeilijk met 4 controllers op 1 GameCube, dus zou Nintendo besloten hebben om een systeem net als op de Playstation 2 zit (I-Link) over te nemen. Hierdoor kun je twee GameCubes met elkaar koppelen en zo zou een 8 speler mode mogelijk zijn.
We durven onze handen voor dit nieuws nog niet in het vuur te steken, maar we wilden jullie dit opvallende nieuws/gerucht toch niet onthouden.
Ik liet mijn GC koop ook op dit spel hangen (bij gebrek aan echt goede race-games op de GC), maar ik ben nu wel een stuk sceptischer geworden
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp