[commandos 1] wat zijn de game preferences?

Pagina: 1
Acties:
  • 626 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Moons
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-12-2025
In commandos 1 zijn in het hoofdmenu onder options -> game preferences drie opties te vinden:

- indifferent to enemy halt
- verbose commandos
- noisy mother nature

Heeft iemand enig idee wat je hiermee kunt? Na google is het enige wat ik vond deze site (search ff naar "mother" ofzo). Helaas kan ik geen Pools en met Intertran (zie onderaan die pagina) kwam ik niet verder dan dit:
Dodatkowo jeszcze istnieje opcja preferencji gry, w której możemy ustawić między innymi "verbose commandos", czy "noisy mother nature". Komentarz raczej zbędny.

werd

onnodig yet levensonderhoud choice van citizenship voorrang plays , voort welk możemy troep opwaarts between ongelikt " wijdlopig commandos ", of " rumoer ouder wezen ". commentary vrij onnodig.
Ik dacht eerst dat je hiermee de mannetjes andere zinnetjes liet uitspreken oid, maar dat was het niet. Ook veranderde de "line of sight" van de Duitsers niet. Ik dacht dat er geen moeilijkheidsgraadverschil inzit, dus dat kon het imo ook niet zijn.

Ik hoop dat iemand het weet :)

Verwijderd

het gaat erom (volgens mij ) wat ze doen als ze gespot worden

de eerste is geloof ik laten oppakken als je gespot word en dan kan je ze later soms weer bevrijden

de tweede is zoiet als laat die duitsers de ..... krijgen en doorlopen /rennen en de laatste weet ik echt niet m,eer ,maar ik weet wel dat het zoiets is

• Moons
ok, geweldig, kga het zo gelijk proberen. Nu weet ik iig in welke richting ik moet denken. :)

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Volgens mij was de eerste een optie die maakte dat ze niet automatisch stopten zodra een duitser hem ontdekte [en dan halt roept]. Met deze optie aan gaan ze gewoon door met de opdracht die je ze hebt gegeven.

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-12-2025

Wmm

Tijdje geleden dat ik dat spel heb gespeeld. Destijds wist ik wat het was, zal nu een poging doen :).

Heeft te maken met het doorgaan met de opgedragen actie als ze ontdekt werden.
Je kunt instellen dat als ze ontdekt worden dat ze doorgaan of stoppen.
- verbose commandos
Dan zeggen de commandos geloof ik niet meer van die zinnetjes als je ze opdrachten
geeft.
- noisy mother nature
Hiermee stel je in of je natuurlijke achtergrond geluiden wilt horen zoals een waterval.

• Moons
Wmm schreef op 25 april 2003 @ 00:07:
Tijdje geleden dat ik dat spel heb gespeeld. Destijds wist ik wat het was, zal nu een poging doen :).

Heeft te maken met het doorgaan met de opgedragen actie als ze ontdekt werden.
Je kunt instellen dat als ze ontdekt worden dat ze doorgaan of stoppen.
- verbose commandos
Dan zeggen de commandos geloof ik niet meer van die zinnetjes als je ze opdrachten
geeft.
- noisy mother nature
Hiermee stel je in of je natuurlijke achtergrond geluiden wilt horen zoals een waterval.
Ik heb het geprobeerd, en het klopt idd, bedankt :)

Met pijltoetsen links/rechts kun je een optie veranderen (kwam ik achter, snapte het eerst niet).

De alternatieven zijn:
- indifferent/submissive to enemy halt
- verbose/laconic commandos
- noisy/silent mother nature

Dat submissive is nog best handig, dan laat je gewoon een mannetje door een losse Duitser gezien worden. Die duitser staat dan stil en kun je makkelijk van achter aanvallen.

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-12-2025

Wmm

Ja, ik gebruikte toen wel es regelmatig de truuk dat je een commando in het donkergroene gezichtsveld van een duitser liet kruipen. Als ie daar was laat je hem snel opstaan en direct weer liggen, de duitser komt dan naar je toe lopen en gaat op die plek wat rondkijken. Als je je commando daar dan in de buurt verstopt dan die de duitser ook zo van achter aanvallen.
Pagina: 1