Ik heb voor een website een gratis counter scriptje van het internet afgehaald. Alleen als ik dit toepas dan werkt het niet. Toen ik het script los aanriep (www.mypage.nl/cgi-bin/counter.cgi) kreeg ik de melding acces forbidden. Zit er nu iets niet goed in mijn script of moet ik de systeembeheerder van die server even aan het werk zetten?
Je moet de systeembeheerder aan het werk zetten 
De rechten op je CGI-Bin zijn dusdanig dat er geen scriptjes uit gelezen / opgestart mogen worden.
De rechten op je CGI-Bin zijn dusdanig dat er geen scriptjes uit gelezen / opgestart mogen worden.
Hmmz ik zie niet helemaal wat er P&W (zelf programmeren) aan dit vraagstuk is. Mij lijkt het eerder een probleem met een Softwarepakket. Dat is ook de reden dat ik dit topic naar SA move.
Bedenk wel dat daar andere policy's gelden. Kijk zelf na of je topic aan die policy's voldoet, en zo niet pas het dan zelf aan.
Bedenk wel dat daar andere policy's gelden. Kijk zelf na of je topic aan die policy's voldoet, en zo niet pas het dan zelf aan.
Verwijderd
Hoe heb je het scriptje erin gezet? Alleen een link of heb je het zelf (met ftp) op de server gezet??