Ik heb sinds een paar dagen last van een hobbelende cpu load,
het begint niet meteen , maar na een tijdje werken. (Nou ja, werken.....
)
Ik heb een virusscan gedaan, gecheckt op trojans, maar niets gevonden.
Ik draai continu Zone-alarm en NAV op de achtergrond, ik ben geen persoon die vreemde plugins of vage software installeerd.
Er is niks aan mijn systeem verandert de laatste tijd.
Gisteren startte mijn PC zelfs niet meer op, het laadscherm van XP bleef hangen en die groene blokjes bleven maar doorlopen (hij zat dus niet helemaal vast) , maar er was geen activiteit op mijn schijf en het duurde en duurde, daarna via chkdsk met de XP cd een reparatie uitgevoerd en nu is alles weer oké , alleen die vreemde load is dus gebleven.
die load is,begrijpelijk, zeer irritant.
Specs :
XP2000
512MB-DDR
Gigabyte GA7-VA
PSU- 300Watt
Gef4 MX 440
XP-Professional Nederlands met alle update's
Niks overclocked
Ik heb in taakbeheer alle programma's gedeactiveerd totdat ik alleen nog dit :

over heb. Minus natuurlijk taskmgr.exe / iexplorer.exe / mspaint.exe / iexplore.exe , de rest kan ik niet deactiveren.
zo ziet de load dan eruit:

Ik zou niet weten waar ik het moet zoeken, iemand anders wel?
Als ik de PC opnieuw opstart is het weer even weg , soms een paar uur, soms een half uur /edit
het begint niet meteen , maar na een tijdje werken. (Nou ja, werken.....
Ik heb een virusscan gedaan, gecheckt op trojans, maar niets gevonden.
Ik draai continu Zone-alarm en NAV op de achtergrond, ik ben geen persoon die vreemde plugins of vage software installeerd.
Er is niks aan mijn systeem verandert de laatste tijd.
Gisteren startte mijn PC zelfs niet meer op, het laadscherm van XP bleef hangen en die groene blokjes bleven maar doorlopen (hij zat dus niet helemaal vast) , maar er was geen activiteit op mijn schijf en het duurde en duurde, daarna via chkdsk met de XP cd een reparatie uitgevoerd en nu is alles weer oké , alleen die vreemde load is dus gebleven.
die load is,begrijpelijk, zeer irritant.
Specs :
XP2000
512MB-DDR
Gigabyte GA7-VA
PSU- 300Watt
Gef4 MX 440
XP-Professional Nederlands met alle update's
Niks overclocked
Ik heb in taakbeheer alle programma's gedeactiveerd totdat ik alleen nog dit :
over heb. Minus natuurlijk taskmgr.exe / iexplorer.exe / mspaint.exe / iexplore.exe , de rest kan ik niet deactiveren.
zo ziet de load dan eruit:
Ik zou niet weten waar ik het moet zoeken, iemand anders wel?
Als ik de PC opnieuw opstart is het weer even weg , soms een paar uur, soms een half uur /edit
[ Voor 4% gewijzigd door JdM op 24-04-2003 21:42 ]