Wie weet waar ik de drivers van de netwerk kaart van sweex kan downloaden
de website van sweex zelf werkt namelijk niet
alvast bedankt
groetjes
Ramon
de website van sweex zelf werkt namelijk niet
alvast bedankt
groetjes
Ramon
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2003 21:22 ]
Verwijderd
welk typenummer? dat zoekt over het algemeen wat fijner?Verwijderd schreef op 24 April 2003 @ 21:25:
ik kon de driver zelf niet vinden
Dat is een gewoon realtecje, daarvoor kun je honderden drivers van honderden verschillende fabrikanten voor gebruikenVerwijderd schreef op 24 april 2003 @ 21:29:
op de chip staat rtl8139c
Verwijderd
gewoon standaar realtek dingetje dus...kent windows die niet automatish?Verwijderd schreef op 24 april 2003 @ 21:29:
op de chip staat rtl8139c
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
homo sapiens non urinato in venti adversi
Verwijderd
alle drivers en verbindingen eruit trappen en nog eens proberen van voor af aanVerwijderd schreef op 24 April 2003 @ 21:34:
heb ik al gedaan en hij zit in een windows xp bak
alleen weet ik uit het verleden dat hij het met de orginele drivers wel
doet en met deze niet wat ook klopt want hij knippert nu maar krijgt geen verbinding met internet
Verwijderd
Vreemd bij mij werkt hij wel in een XP bak. Tjah, zoals hierboven staat ff google'n en je hebt het.Verwijderd schreef op 24 April 2003 @ 21:34:
heb ik al gedaan en hij zit in een windows xp bak
alleen weet ik uit het verleden dat hij het met de orginele drivers wel
doet en met deze niet wat ook klopt want hij knippert nu maar krijgt geen verbinding met internet
homo sapiens non urinato in venti adversi
Verwijderd
Check ze profiel, hij heeft alleen haast nog maar topic's geopend(moet hij er wel al ervaring mee hebbenYou Go schreef op 24 april 2003 @ 21:39:
ff offtopic:
Neem de volgende keer trouwens een iets duidelijkere topictitel
Dit topic is gesloten.
![]()