Toon posts:

[compaq evo laptop] ervaringen met scherm reinigen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Helpp!! ik heb mijn compaq evo scherm met water + gladde theedoek en zakdoekjes (voor neus) schoongemaakt. Alleen nu is alles wazig! is ie nu stuk ofzo? want ik krijg het er niet af!

Iemand ook met een compaq evo en ervaringen met schoonmaken van scherm??

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-08 00:33
Blijft het wazig of trekt het langzaam bij? Je mag een laptopscherm nooit met water schoonmaken :X. Altijd met een droog doekje of van die speciale beeldschermdoekjes die je bij de lokale computerboer kunt kopen schoonmaken.

Als het wazig blijft, zou ik het laatste nog een keer proberen en anders moet je hem waarschijnlijk opsturen voor garantie (als dat mogelijk is).

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Er zit toch een dun laagje plastic overheen? Water lijkt me niet bepaald agressieg eigenlijk :+

Hoe zit dat :?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Ik maak m'n scherm altijd schoon met brillendoekjes (met citroen :X) van de Aldi.
Don't try this @ home maar hier gaat het goed.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Milenco schreef op 24 april 2003 @ 23:10:
Blijft het wazig of trekt het langzaam bij? Je mag een laptopscherm nooit met water schoonmaken :X. Altijd met een droog doekje of van die speciale beeldschermdoekjes die je bij de lokale computerboer kunt kopen schoonmaken.

Als het wazig blijft, zou ik het laatste nog een keer proberen en anders moet je hem waarschijnlijk opsturen voor garantie (als dat mogelijk is).
Ik maak hier al mijn schermen (CRT en TFT) gewoon schoon met water en daarna met droge doek erover heen.
geeft echt geen problemen hoor.

• KSR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KSR

Van de site van Compaq. En volgens mij staat het ook in de gebruiksaanwijzing.

If the unit has already developed marks on the LCD panel, clean the LCD panel with a soft cloth moistened only with water. Do not spray liquids directly on the computer. If cleaning the LCD panel does not help, verify the LCD glass is scratched and replace the panel.

Link

Be Stronger Than Your Excuses

Pagina: 1