Toon posts:

Thinclient met geintegreerde browser

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
ik ben bezig met het testen van een thin client i.c.m. W2k Terminal Services en RES Powerfuse. Ik wil graag de geintegreerde browser en/of media player integreren in de terminal sessie. Ik begrijp dat bijv. Powerfuse deze functionaliteit biedt m.b.v. de RES Subscriber. Deze zorgt ervoor dat je lokale applicaties in je RDP/ICA sessie geintegreerd worden. Ik kan helaas geen RES subscriber client vinden voor Win CE. Iemand een andere suggestie hoe ik dit aan de praat kan krijgen ?

Gr,
@win

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Geen idee of dat gaat werken, maar waarom bied je eigenlijk geen browser aan vanaf de terminal server ?

Donec eris felix, multos numerabis amicos

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:36

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Niet. Res Subscriber is er alleen maar voor het Windows platform, en dient op de lokale PC geinstalleerd te worden. En aangezien je op een thin client (vaak) niets kan updaten, gaat dit niet werken.
Wat je wel zou kunnen doen is gebruikmaken van Citrix en NFuse Elite. Dan kan je de applicaities aanbieden via de lokale browser van je thin client, en ook aan content redirecting doen, waarbij bijv. Iexplore en Mediaplayer van de thin client draaien, en niet via Citrix.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• mister iks
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 16:21
Er komt een subscriber versie voor CE.

[ Voor 17% gewijzigd door mister iks op 27-04-2003 20:43 ]