Nou aangezien ik van een collega een digicam kon lenen, heb ik maar eens wat foto's genomen en een overzichtje gemaakt. De foto's zijn klikbaar. Ik hoor graag jullie commentaar.
Mijn Qtec 450 Watt Dual Fan PSU'tje met een Fan grill uit mn eigen IA, en twee blauwe led fans erin.

De Aerocool Glacier CPU koeler houdt mijn Duron 1200Mhz op een lekker 34 graden, 38 stressed.

Op mn Geforce 4 TI4200, zit een mooie Zalman HP80A heatsink. Lekker geruisloos.

Hier een overzicht van de bedrading, alles is al wel rond, maar ik moet met tairipjes <<
de boel nog een beetje netjes maken.

En de voorkant van mn case ziet er als volgt uit. Het gat is van een mislukte LCD, maar ik wacht OA op mn USB LCD, een Graphic LCD, en nog een aantal losse LCD's, ik moet nog kiezen.

En hier mij fel blauwe Audio VU meter, gesoldeerd door Tmug, en gefixt door Exter, omdat ik krap in mn tijd zat. De vier zwarte dopjes is de ophanging van het printplaatje aan de binnenkant en zijn eigenlijk schock absorbers.

En op de bovenkant van mn case heb ik een outtake gemaakt. Deze moet ik nog vervangen door een mooie window, en twee mooie fangrills.

En zo ziet mn window in de zijkant eruit:

Enkele dingen die ik nog moet doen:
- Voetjes van mn case spuiten/veranderen.
- Bedrading opruimen.
- Case stekkers meshen.
- LCD inbouwen.
- Case nog een keer spuiten en lakken er zitten kleien beschadigeingen op door LAN.
- USb in de voorkant maken.
- PSU stekkers laten oplichten met leds.
Systeem specs:
Mobo: MSI K7T Turbo2
CPU: Duron 1200 Mhz
Mem: 512 mb @ 100 Mhz
HDD: 80 Gb Maxtor, 80 Gb Samsung
VGA: Point of View Geforce 4, TI4200 128 MB
NIC: Compaq Netteligent network card
PSU: Qtec 450 Watt Dual Gold Fan
Audio: Creative 4.1 Digital + Creative 4.1 Speakers
CD/DVD: Aopen 40-speed writer, Aopen 16 speed DVD-speler.
Mijn Qtec 450 Watt Dual Fan PSU'tje met een Fan grill uit mn eigen IA, en twee blauwe led fans erin.
De Aerocool Glacier CPU koeler houdt mijn Duron 1200Mhz op een lekker 34 graden, 38 stressed.
Op mn Geforce 4 TI4200, zit een mooie Zalman HP80A heatsink. Lekker geruisloos.
Hier een overzicht van de bedrading, alles is al wel rond, maar ik moet met tairipjes <<
En de voorkant van mn case ziet er als volgt uit. Het gat is van een mislukte LCD, maar ik wacht OA op mn USB LCD, een Graphic LCD, en nog een aantal losse LCD's, ik moet nog kiezen.
En hier mij fel blauwe Audio VU meter, gesoldeerd door Tmug, en gefixt door Exter, omdat ik krap in mn tijd zat. De vier zwarte dopjes is de ophanging van het printplaatje aan de binnenkant en zijn eigenlijk schock absorbers.
En op de bovenkant van mn case heb ik een outtake gemaakt. Deze moet ik nog vervangen door een mooie window, en twee mooie fangrills.
En zo ziet mn window in de zijkant eruit:
Enkele dingen die ik nog moet doen:
- Voetjes van mn case spuiten/veranderen.
- Bedrading opruimen.
- Case stekkers meshen.
- LCD inbouwen.
- Case nog een keer spuiten en lakken er zitten kleien beschadigeingen op door LAN.
- USb in de voorkant maken.
- PSU stekkers laten oplichten met leds.
Systeem specs:
Mobo: MSI K7T Turbo2
CPU: Duron 1200 Mhz
Mem: 512 mb @ 100 Mhz
HDD: 80 Gb Maxtor, 80 Gb Samsung
VGA: Point of View Geforce 4, TI4200 128 MB
NIC: Compaq Netteligent network card
PSU: Qtec 450 Watt Dual Gold Fan
Audio: Creative 4.1 Digital + Creative 4.1 Speakers
CD/DVD: Aopen 40-speed writer, Aopen 16 speed DVD-speler.
[ Voor 8% gewijzigd door fleppuhstein op 24-04-2003 19:54 ]