2000 server upgrade over win xp heen.

Pagina: 1
Acties:

• kwtemp874
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:25
Zijn daar nog truckjes voor?

Of wordt het echt format c?

Ik krijg nu de melding dat er een ouder besturing systeem gedetecteerd is en dat het daarom niet geinstalleerd kan worden.

• GBits
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-01-2025
format c, is niet te upgraden met win2k server (waarom in hemelsnaam en als je het dan toch zonodig wil doen niet met Win2k3?)

[ Voor 63% gewijzigd door GBits op 24-04-2003 18:48 ]

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Lecram schreef op 24 April 2003 @ 18:47:
format c, is niet te upgraden met win2k server (waarom in hemelsnaam en als je het dan toch zonodig wil doen niet met Win2k3?)
2003 is net nieuw en ik denk dat hij heus wel heeft nagedacht over dit besluit, en ps, uit je post haal ik dat Format C een OS is, wat het dus niet is :P.

@ Topicstarter: Als op de website ven MS gekeken? Ik denk dat het niet kan omdat 2000 server ouder is dan XP dus ik denk inderdaad Format C: en dan installeren :)

[ Voor 12% gewijzigd door Illegal_Alien op 24-04-2003 18:52 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• grimson
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-09 18:44

grimson

domeingrommer

Als je een originele CD hebt dan kan je booten vanaf deze CD en een partitie kiezen waarop je Windows2000 wilt installeren (indien je meerdere partities hebt).

Vanuit WindowsXP kan je dit niet doen, ook niet naar een andere partitie toe.
Dit is de enige optie volgens mij. (Let wel op je root bestanden, die worden overschreven zodat je XP niet meer kan booten. Deze kan je wel terugplaatsen na installatie etc.)

• kwtemp874
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:25
nou, ik dacht dat het wel zou moeten kunnen.

Je kon ook van 2000 prof. naar server toe.

Toen xp uitkwam was er nog lang geen w2k3, en 2000 en xp schijnen onderling zo goed als uitwisselbaar te zijn.

Gek.

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

kwtemp schreef op 24 April 2003 @ 23:14:
nou, ik dacht dat het wel zou moeten kunnen.
Je kon ook van 2000 prof. naar server toe.
Toen xp uitkwam was er nog lang geen w2k3, en 2000 en xp schijnen onderling zo goed als uitwisselbaar te zijn.
Gek.
Ja als Client <-> Server werken ze perfect. Maar het Upgraden van XP naar 2000 Server is gewoon niet mogelijk, omdat je niet kan "Upgraden" van een "nieuwer" systeen naar een "oud" systeem. Dus toch je pc leeghalen..

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Pagina: 1