Hoe videokaart uit systeem weg te halen ?

Pagina: 1
Acties:

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik heb een compaq desktop staan het is een beetje oude maar het is gewoon een pentium 1 met 64 mb en een philips geluidskaartje. Nu wou ik die verotte 1 mb videoplank er uit halen en er een 4 mb in doen, nu start in windows 95 op en ja hoor hij zit twee videokaarten en bij die oude staat een uitroepteken. Ik dus die oude verwijderen, maar als ik windows opnieuw opstart ziet hij hem nog steeds. Ik windows opnieuw installeren (Windows 98 en alle dus ook geformateerd) en ja hoor staat die videoplank er weer tussen !!!! Wie weet hoe ik dit kan verwijderen? Of kan dit ook aan de standaard computers van compaq liggen ofzo?

• Helldesker
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-05 20:17
Wat voor Compaq is het ??? Een deskpro 2000 ??? 4000 ???

Er zijn er namelijk met de video op het mobo. ( middels een jumpertje uit te zetten.) Tevens controleer effe de bios ( staat bij compaq op de HD !!!.)

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
het is een 8100 serie ik weet niet meer wat daar voor stond ! Ik ben nu namelijk op school !

• Helldesker
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-05 20:17
Okay, wat voor een proc zit erin ?? Kmoet iets meer info hebben. :P

Die 8100 kan ik niet vinden op de Compaqsite. 810e wel bijvoorbeeld.....

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:05

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

gewoon uitschakelen in windows -> apparaateigenschappen -> uitschakelen in dit hardwareprofiel... dan is'tie klaar...

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ