[bannerbeleid] JA, weer ja! wat een zielig beleid zeg!

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Echt, lees wat je schrijft:
Alles is mogelijk, als het de user maar irriteerd, en genoeg oplevert!
Denk na man! |:( |:(
Denk je echt dat ik tegen pop-up zooi aan ga kijken? Dan bekijken jullie het maar fijn! Want _alles_ is nu dus mogelijk! Was het beleid een jaar geleden niet: zo min mogelijk irritatie veroorzaken? Nu is het beleid: als het geld oplevert, kan irritatie ons geen fuck schelen. Je zegt gewoon dat _alle_ soorten van advertenties mogelijk zijn! What's next? Dat ik net als op www.gamespot.com eerst 10 seconde tegen een BAD moet kijken, voor ik de eigenlijke kermis krijg? :X :X

Ik kan Floris nog wel een keer quoten die zegt "er is geld zat", dus met het argument dat t.net geld nodig heeft om te overleven (want dat suggureer je!) hoef je bij mij ook niet meer aan te komen.

Damn sure dat als ik pop-ups etc. ga krijgen, mijn bannerblocker aan gaat. Dan ban je me maar, I don't give a shit... Really...

Daniel... denk na... echt.

edit:
Ik zal me hier wel niet populair mee maken, althans, niet bij de mensen die hier de touwtjes in handen hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door Plague op 24-04-2003 18:08 ]

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Dat kun je ook op een iets andere manier brengen... :/
edit:
En zoals ook al een keer erder werd aangegeven kende Floris de situatie zoals die was tot op het moment dat hij wegging. Het lijkt me derhalve niet dat _jij_ de financiele situatie van T.net kunt inschatten.

[ Voor 69% gewijzigd door Renegade op 24-04-2003 18:09 ]

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

jij snapt het echt niet he :X

edit: dat was je toch al niet

[ Voor 44% gewijzigd door LuNaTiC op 24-04-2003 18:10 ]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Ga jij nog eens bepalen wat men met hun website doen. Ga lekker rondneuzen bij beginnersweb.nl zeikerd.

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:00
plagje, ze zijn dat geld nodig voor de toekomst zodat ze dan ook kunnen bestaan. Stel je eens voor dat vanaf morgen er niemand meer wil adverteren op t.net. Dan gaat de stekker er meteen uit tenzij ze nog een cash reserve hebben. En pop-ups zul je hier echt niet gauw zien, dan moet het wel heel slecht met de financiële situatie zijn.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:51

bloasfist

Slot-A Crew

Renegade schreef op 24 April 2003 @ 18:08:
Dat kun je ook op een iets andere manier brengen... :/
edit:
En zoals ook al een keer erder werd aangegeven kende Floris de situatie zoals die was tot op het moment dat hij wegging. Het lijkt me derhalve niet dat _jij_ de financiele situatie van T.net kunt inschatten.
Mee eens
LuNaTiC schreef op 24 April 2003 @ 18:08:
jij snapt het echt niet he :X

edit: dat was je toch al niet
Tja, ik kan me wel een beetje woede voorstellen. Die dingen zijn nogal irritant. Nog geen reden om je zo uit te drukken, maargoed.
Verwijderd schreef op 24 april 2003 @ 18:09:
Ga jij nog eens bepalen wat men met hun website doen. Ga lekker rondneuzen bij beginnersweb.nl zeikerd.
WTF heeft beginnersweb hier nou mee te maken? Die kerel loopt hier ook al een tijdje rond hoor. Zeg dan niks!

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
NitroX_infinity schreef op 24 april 2003 @ 18:11:
plagje, ze zijn dat geld nodig voor de toekomst zodat ze dan ook kunnen bestaan. Stel je eens voor dat vanaf morgen er niemand meer wil adverteren op t.net. Dan gaat de stekker er meteen uit tenzij ze nog een cash reserve hebben. En pop-ups zul je hier echt niet gauw zien, dan moet het wel heel slecht met de financiële situatie zijn.
Ik zie hoe het zich opbouwt, en trek conclusies... meer doe ik niet... :X

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

jah dag topic genoeg over de banner´s ga daar maar verder.

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11-03 15:14

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik stel voor dat je het beleid nog eens rustig doorleest en nadenkt. Misschien dat je dan nog iets zinvols weet te melden want nu doe je niets anders dan conclusies trekken die er niet staan en mijn woorden uit zijn verband trekken.

Dit beleid is gekozen, de toekomst zal leren in hoeverre het nodig zal zijn de grenzen ervan op te zoeken. Ik hoop van niet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.